Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT wereld na de dood

DMT wereld na de dood

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als er dmt word geproduceerd in je pijnappelklier als je dood gaat, hoe kan je daar dan van genieten als je met een shotgun je pijnappelklier kapot schiet? Zo zou de theorie van dat de dmt wereld de wereld is waar dode naar toe gaan, ook niet eens kunnen kloppen. Hierbij ontkracht ik dat theorie dus :P Dus mensen die zelfmoord plegen met een shotgun; kunnen niet eens in die wereld komen. Mmm vreemd.
F
FezzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoezo heb je DMT nodig om naar die "wereld" te gaan dan :wink:
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Misschien is de DMT alleen maar om de overgang naar 'het dodenrijk' (gaar woord ik weet het) te versoepelen. Het lijkt me niet dat wanneer je pijnappelklier kapot is, je voor altijd gevangen zit op aarde.

Maar goed, je kunt deze theorie op deze manier ontkrachten omdat de theorie zich niet echt vastlegd. Er is nog veel te weinig informatie om een goed beeld te krijgen.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
De laatste tijd kijk ik wel eens naar filmpjes van mensen die worden geexecuteerd. Klinkt misschien ziek, maar ik wil echt zien hoe lang het duurt voordat mensen echt weg zijn.

Dat de DMT een overgang zou kunnen zijn, klinkt idd erg logisch. Dat zou misschien ook wel kunnen. Ik ben echt van mening dat ze veeeeeel meer onderzoek moeten doen hier naar.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beetje simpel om te roepen dat je die theorie ontkracht vind ik maar het is wel interessant, ik heb er ook wel eens over nagedacht maar denk eerder dat het hoogstens langzamer zal gaan, misschien blijf je dan langer op aarde ofzo?
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan zouden er wel erg veel mensen "vast" zitten, als je van een gebouw af springt, of voor een trein, blijft er ook vast neit veel van je pijnappelklier over. Bovendien lijke me - logisch gezien - dat je alleen van je dmt kan genieten als je leeft, die 1, met geluk 2 seconden (of nog minder) tussen dat het lichaam weet dat het dood gaat, en dat het daadwerkelijk dood is. Denk dus dat DMT gewoon een extratje is, soort bonus voor als je jezelf goed verzorgd hebt enzo :P
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik geloof niet in leven na de dood, lijkt me maar logisch
er is trouwens geen grens te zien tussen chemie en biologie noch een fundamenteel verschil tussen een mens en zeg nu een stuk zeewier...
Dmt is een raar goedje maar ik geloof niet dat het iets bovennatuurlijks is
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Als mensen zig nou goed in zouden lezen zoals de geweldige ik :beer:
dan wisten ze dat de pijn appelklier bij de dood of bij een bijna doods ervaring dmt produceert, niet om je naar het dodenrijk te sturen maar als laatste reddings middel voordat je hersenenvolledig blackout gaan, vandaar krijgen we ook elke nacht een dmt productie, als je in slaap valt ga je bijna dood maar dmt houd je in leven, net een soort adrenaline bij een bijna stervende patiënt, wat ik dus denk is dat wanneer je per ongeluk of express je kop naar mekka schiet je vrijwel meteen naar die wereld zal begeven, ik geloof niet dat onze ziel gevangen zit in ons lichaam, slechts een gedeelte ervan zit erin om dit gereedschap te besturen, je geeft je dus geen laatste kans om te blijven met dergelijke fatale zelfmoord pogingen.

Kan iemand het niet proberen en na zen reincarnatie een tripreport schrijven.
Het spijt me ik ben flauw vanavond

Groetjes
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Er zijn mensen die zonder pijnappelklier of met een niet werkende pijnapp lklier geboren worden. Deze leven nog een tijdje. Er zijn ook medicijnen voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."