Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad-Trip

Bad-Trip

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eén standaard portie geeft meestal een trip van ongeveer een uurtje of vijf. Na een uurtje zul je op je hoogtepunt zitten
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mwah er zijn inderdaad veel leukere plaatsen dan de slaapkamer!
Doe ff op google paddo's intoetsen, en je vindt er veel informatie over :)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.net.info.nl/paddo/inhoud.htm bijvoorbeeld

Geen dank, have a nice trip :grin:
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey, ik zou binnenkort met wat vrienden van me paddo's gaan gebruiken maar ik ben bang voor een badtrip? Dus mijn vraag was krijg je dat snel? en hoe kan ik dat voorkomen en wat gebeurt er dan allemaal? Graag even een uitleg aub. Groete!
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zorg dat je je goed voelt en doe het in een vertrouwde omgeving. Dat verminderd de kans op een badtrip. Met suiker kun je volgens mij hallucinaties tegen gaan, mocht je dat te eng vinden. Ik heb geen negatieve ervaringen ermee, dus kan je het niet met zekerheid zeggen.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vantevoren proberen de gedachte badtrip wat uit je hoofd te zetten. Als jij de hele trip bang bent voor een badtrip zal je deze sneller krijgen. Gewoon zorgen dat je je goed voelt vantevoren, vertrouwde omgeving en vertrouwde mensen. Probeer een doel in je trip te hebben, werkt goed bij mij. 4uur lang op 1 plek niksen gaat vervelen je moet wat te doen hebben.
Merk je toch dat je bad gaat. Suiker, vitamine c proberen, Rustig met je ogen dicht ergens gaan zitten/liggen met 1 iemand die je gerust kan stellen. Rustig muziekje erbij en alles over je heen laten komen. Dan gaat het of over, of je krijgt gewoon een hele mooie trip. Maar er tegen vechten heeft GEEN ZIN , NIET doen. Accepteer dat het gebeurt en go with the flow. Dan kan het alleen maar beter gaan. Denk eraan dat het door de drugs komt en dat het in het ergste geval over een tijdje weer normaal is..

Dit was het wel zo'n beetje denk k :P
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is wel beter, weetje ook hoelang de trip ongeveer duurt? En sorry dat ik het in de verkeerde ding heb gepost ging perongelijk
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Reken maar op een uurtje of 5 ongeveer. Tip: Doe het op een mooie plek wanneer de zon schijnt, gegarandeerde vrolijkheid! (:
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dus niet in je slaapkamer als je ouders thuis zijn net als ik voor het eerst met XTC
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Aight, oke bedankt voor de informatie mensen
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Salvia lijkt me ook wel grappig, alleen jammer dat me 18e verjaardag nog een aantal jaren duurt. En Salvia moet je toch roken?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
je kunt salvia roken of op de bladeren kauwen. Paddos en slavia komt beiden uit de smartshop, waarom dan 18 voor salvia en niet voor paddos ?
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Voor paddos ook ja.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wat is iedereen de laatste tijd trouwens bang voor zogenaamde bad trips.. die maken je leven juist beter!
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Behalfe als je voor de trein springt:P
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dat moet je ook niet doen he.

Schrijf maar op je hand:

"Ik ben aan het trippen, dit is niet normaal, morgen is alles weer wel normaal, niet voor de trein springen"

Dan komt het allemaal wel goed denk ik.
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan hoop ik wel dat ik me hand nog kan zien xD
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
Rayy zei:
Dan hoop ik wel dat ik me hand nog kan zien xD
Klik om te vergroten...
Jouw verwachtingen liggen echt veel te hoog.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ExceptionalInsight zei:
Rayy zei:
Dan hoop ik wel dat ik me hand nog kan zien xD
Klik om te vergroten...
Jouw verwachtingen liggen echt veel te hoog.
Klik om te vergroten...
Indeed, gewoon opeten, ontspannen met mensen die je goed kent en vertrouwt, leuk plekje ergens dat je niet gestoord zal worden, en dan gewoon op je af laten komen.

Ik had er ook veel meer van verwacht de 1e keer, je gaat echt geen kabouters zien rondlopen of zo hoor :tongueout:

Gewoon rustig blijven en als het té druk wordt in je hoofd gewoon beginnen praten met de personen die bij je zijn.
R
RayyLid
01-01-2024, 00:00
#20
jammer :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."