Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHalve Portie Mexicaanse

Halve Portie Mexicaanse

26 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
e
exsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kaasaap zei:
Een vraagje, hoe smaken mexicaanse?
Klik om te vergroten...

ze smaken naar beschimmelde natte sokken :kots:
:grin: :grin: :grin:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kaasaap zei:
Oke, ik ben nu van plan volgende week de paddo's op te eten, op zaterdag. Ik ben flink aan het twijfelen geweest over een hele portie of een halve portie mexicaanse, dus ik denk dat ik maar 3/4 portie neem :) . Dat ik ze volgende week al wil gaan nemen komt doordat ik een droom had, waarin ik paddo's at, en er dus allemaal vreemde dingen gebeurde in die droom en ik dacht "Dat komt door de paddo's! :grin: ". Was zeer blije en vrolijke droom, dus nu ben ik gemotiveerd genoeg om tot the real deal over te gaan :wink: . Een vraagje, hoe smaken mexicaanse? Want ik wil ze buiten op gaan eten (Wordt lekker warm volgende week), maar ik wil ze dan wel normaal kunnen opeten.

Alvast bedankt,
spáátz :grin:
Klik om te vergroten...

Wat grappig! Zo'n droom had ik ook vlak voor mijn 1e x paddo's! Ik wist het een paar dagen van te voren dat ik het ging doen en toen vlak voor die avond dat het allemaal ging gebeuren kreeg ik ook zo'n 'voorgevoel'.. Weet nog precies wat het was (een pakje marlboro sigaretten welke uit verband werd gerukt).. Erg apart aangezien ik niet eens wist hoe de visuals zouden zijn, en toch kwamen deze zo goed als overeen met mijn trip.

Toen was dat idd ook het eerst dat ik dacht toen ik wakker werd: 'Yeha.. ik moet het gewoon doen, ik ben er klaar voor.'

Mexicaanse vond ik, (zoals hierboven ook al beschreven) NIET vies.. Ik zou ze niet eten omdat ze echt lekker zijn ofzo.. maar meer een beetje sappige shampignon.. Niet erg om op te eten dus. Toch werd ik wel snel na m'n eerste 2 paddestoeletjes een beetje misselijk.. maar na een (suikervrije) kaugom te hebbe genome was dat ook weer meteen verdwenen :)

Groetjes!
a
ajbuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Volgens een bericht in spitsnieuws worden paddos komende week misschien al verboden?
Op tijd kopen dan...
Het paddoverbod zou over een week ingaan als minister Ab Klink van Volksgezondheid kritische vragen van de Kamer kan beantwoorden.
Klik om te vergroten...
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/05/paddosporen_verspreid.html
K
KaasaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb (weer, je kan nooit genoeg weten :wink: ) een vraagje.
Als ik de paddo's koop in de smartshop, in van die bakjes, hoelang zijn ze dan buiten de koelkast (In een donkere, koele) la houdbaar? Want op het forum hier staat 1 á 2 dagen, is het dat je na die 2 dagen er echt ziek van wordt of dat de stoffen gewoon uit de paddo's zijn?(lijkt me onwaarschijnlijk)

Alvast bedankt
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#5
dr staat altijde en houdsbaarheidsdatum op
wil je die overschrijden raad ik je aan ze te drogen dan gaan ze niet rotten of schimmelen
A
AllobrogezLid
01-01-2024, 00:00
#6
in de koelkast zijn ze Ca 2 a 3 weken houdbaar.
is een koelbox met koelelementen ook goed?
J
Jamais_VuLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ga het vanavond proberen en ben reuzebenieuwd! :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."