#1
Kaasaap zei:Een vraagje, hoe smaken mexicaanse?
ze smaken naar beschimmelde natte sokken
Kaasaap zei:Een vraagje, hoe smaken mexicaanse?
Kaasaap zei:Oke, ik ben nu van plan volgende week de paddo's op te eten, op zaterdag. Ik ben flink aan het twijfelen geweest over een hele portie of een halve portie mexicaanse, dus ik denk dat ik maar 3/4 portie neem. Dat ik ze volgende week al wil gaan nemen komt doordat ik een droom had, waarin ik paddo's at, en er dus allemaal vreemde dingen gebeurde in die droom en ik dacht "Dat komt door de paddo's!
". Was zeer blije en vrolijke droom, dus nu ben ik gemotiveerd genoeg om tot the real deal over te gaan
. Een vraagje, hoe smaken mexicaanse? Want ik wil ze buiten op gaan eten (Wordt lekker warm volgende week), maar ik wil ze dan wel normaal kunnen opeten.
Alvast bedankt,
spáátz![]()
http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/05/paddosporen_verspreid.htmlHet paddoverbod zou over een week ingaan als minister Ab Klink van Volksgezondheid kritische vragen van de Kamer kan beantwoorden.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."