dus jij denkt dat planten geen besef hebben omdat ze geen hersenen hebben, dat vind een spiritueel iemand vast bullshit want je hersenen zijn maar een computer in zijn ogen je keuzes e.d maak je neit met je hersen je hersen worden bestuurd door je ziel, en onze ziel is vebonden met een lichaam die de opties heeft wat wij nu allemaal kunnen.
planten kunnen weer andere dingen.
ook ligt er een boek bij men moeder thuis waar stukken met foto's over planten in staan, met speciaal aparatuur kunnen ze aura's van levende wezens vastleggen, dit hebben ze ook geprobeerd met planten, een een perfect afgesloten ruimte hebben ze foto's gemaakt van de planten waarop te zien is dat het aura vand e plant rood of iets dergelijks was wanneer ze lief er tegen praten werd de aura groen ofzo.
wanneer ze andere planten en levende dingen dood maakten werd de aura zwart, deze aura's laten emoties zien net als die van mensen, en wat voor emoties er bij te gebeurtenissen erdoor mensen heen gaan zijn de zelfde aura kleuren te zien als bij mensen.
dus planten hebben iig emoties.
de rest mag jezelf bepalen
![:wink:]()