Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerbetering in het leven na paddo's

Verbetering in het leven na paddo's

5 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hola,

Ik heb tot nu toe 5 keer getript waarvan twee keer echt hard. Nu leek het me eens leuk om zelf een portie paddo's te eten.. Het liefst kom ik bij stukjes van mezelf waar ik normaal bang voor ben of niet bij kan komen zodat ik hier verbetering in aan kan brengen tijdens en na mijn trip. Buiten dit alles doe ik het natuurlijk ook voor het hallucineren, dat blijft gewoon geweldig.
Ik ben absoluut niet bang voor een bad trip. Ik heb het zeker wel een keer meegemaakt met paddo's maar ik kan altijd tegen mezelf zeggen dat het door de trip komt waardoor ik er nooit in op ga en spontane angst emoties krijg. Dat zijn dus mijn angsten die dan naar voren komen en ik accepteer het en ik kan tegen mezelf zeggen dat het door de trip komt.

Hebben jullie ervaring met een paddo trip waarbij je slechte eigenschappen zag die je in nuchtere staat nooit ontdekt had en je ze dus verbeterd had?

Grtz
p
pinheadlarryLid
01-01-2024, 00:00
#2
in mn eerste paddo trip ( +/- 3 jaar trug ) ben ik geen slechte eigenschappen tegengekomen,,ondanks dat,,ben ik wel een heel stuk veranderd,,ben mezelf leren kennen,,kon beter met mn ouders communiceren,,en heb en heb respect gekregen voor drug's en het leven.
ik was onervaren met paddo's,,( met alle drug's eigenlijk ) dus mn eerste keer met paddo's was niet helemaal zo gelopen als ik had gehoopt en ging dus redelijk mis ( Bad trip, gebroken neus,,,paranoide moeder,,etc etc :wink: ) maar juist omdat het mis was gelopen,,,voelde ik me herboren,,heb geleerd om mn gevoelens te uiten, tegen over mn ouders en andere mensen,,,heb me verder verdiept in bepaalde soorten drugs wat het nou eigenlijk allemaal inhoud,,en weet nu ook,,wat ik aan kan,,en waneer ik moet stoppen...en dat er mooiere dingen zijn in het leven dan alleen maar negatief denken,,en mezelf isoleren. en nu 3 jaar later,,ben ik heel wat ervaringen rijker,,en is het leven een stuk prettiger :wink:

( mischien niet helemaal antwoord op je vraag,,,maar het is tog mijn verbetering na paddo's :) )

:wave:
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een positievere kijk op de wereld gekregen. Ik kan veel meer genieten van de kleine dingetjes.
R
RammelslakjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hmm zoals jullie het beschrijven heb ik het ook al ervaren eigelijk :tearsofjoy:
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ben na mijn eerst ervaring veel meer gaan nadenken. Ik had ook het idee intelligenter te zijn geworden zeg maar. Ik heb het idee mij makelijker te kunnen in leven in een ander en kan misschien nagedachter reageren in sommige situaties.

badabing.....gegroet. :wave:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was klinisch depressief vanaf m'n vierde tot ongeveer m'n 23ste. Spontaan opgehouden na m'n eerste trip waarin ik een soort wedergeboorte meemaakte. Ik worstel er soms nog wel 'ns een beetje mee, maar alles valt beter te relativeren. Ik kan je niet precies zeggen hoe dat in de trip naar voren gekomen is. Het was meer een soort samenvallen van een aantal factoren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."