#1
vind jij, het is niet per definitie 'de beste' omdat jij dat vind.


gNuxx zei:vind jij, het is niet per definitie 'de beste' omdat jij dat vind.
er zit daar geen "echte" coffeeshop...het is in de kelder van een huis. staat wel ingeschreven als een coffeeshop. het klopt ook dat ze daar paddo`s verkochten, maar was niet bepaald eh...geweldig.Petrovic zei:Ik heb wel eens van een vriend gehoord dat er in kampen in een coffeeshop ook paddo's worden verkocht. Geen idee of dat nu nog steeds zo is. Ik zou gewoon naar deventer gaan, Is maar 20min met de trein.
Mortallis zei:Das echt minder. Ik was zelf ook van plan om een keer naar de smartshop in zwolle te gaan, ik hoor er goede verhalen over van mijn kameraden. Welke soort heb je gekocht? Als hij echt zo butt is moet ik ook maar opzoek gaan naar een andere:P ik woon in Meppel en in deze 20km omtrek is de enige smartshop in zwolle![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."