Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumspaddo 2 vraagjes :)

paddo 2 vraagjes :)

35 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ken je natuurlijk niet, maar ik dacht ook dat ik volwassen was toen ik een maand voor mn 17e verjaardag voor het eerst paddo's deed. Als ik er nu op terug kijk was ik er eigenlijk nog lang niet klaar voor.

Je moet de keuze uiteraard helemaal zelf maken, maar ik zou het anders doen :).
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#2
Begin gewoon laag, als je die 2 kerels goed kent en vertrouwt dan is de kans heel miniem dat je een slechte ervaring hebt hoor. Of het de juiste keuze is, is echter een 2e :).
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bal0n zei:
Ik ken je natuurlijk niet, maar ik dacht ook dat ik volwassen was toen ik een maand voor mn 17e verjaardag voor het eerst paddo's deed. Als ik er nu op terug kijk was ik er eigenlijk nog lang niet klaar voor.

Je moet de keuze uiteraard helemaal zelf maken, maar ik zou het anders doen :).
Klik om te vergroten...

misschien heb je gelijk, maar tis voor iedere persoon anders. k heb onderhand zoveel meegemaakt en gezien ..
nja, miss ist ookwel om andere reden..
nah kga weer teveel denken :(
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bal0n zei:
Begin gewoon laag, als je die 2 kerels goed kent en vertrouwt dan is de kans heel miniem dat je een slechte ervaring hebt hoor. Of het de juiste keuze is, is echter een 2e :).
Klik om te vergroten...

hmhm :) voor n hogere dosis heb ik ook geen geld .. duss :wink:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddo's hmm, ikzelve ben ook 15, 6 maanden geleden dat ik voor de eerste keer paddo's deed, 30 gram, was erg leuk, de volgende keer was het 15 gram, philosophers stones, gore smaak; supereffect, 2 uur aan een stuk gelachen, super, volgende keer 60 gram (2porties) mexicaanse, wow :grin: zeker nog eens doen :tongueout: paddo's hebben me meer over mezelf geleerd, tis erg leuk om te doen, en zeker een drugs waar ik niet snel nee tegen zeg, schrijf ff een tripreportje neer als je het gedaan hebt :)
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik was 13 en als nu terugkijk was ik er wel klaar voor.
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jij hebt als 15 jarige 2 porties op? 2 porties is echt mijn uiterste, dat ging zo diep. Egodeath and all.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
minn zei:
Bal0n zei:
Begin gewoon laag, als je die 2 kerels goed kent en vertrouwt dan is de kans heel miniem dat je een slechte ervaring hebt hoor. Of het de juiste keuze is, is echter een 2e :).
Klik om te vergroten...

hmhm :) voor n hogere dosis heb ik ook geen geld .. duss :wink:
Klik om te vergroten...


ga naar de sjamaan , die zit bij de ABN amro in de stad.
daar kun je mckennai paddo's halen die zijn heel erg visueel en leuk ( ze duren wel best lang )
en die kosten maar 5 euro per portie , en daar ga je echt hard van dus neem een halve portie

jaja halve portie paddo's is hier net zo duur als een voorgedraaide joint haha :grin:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bal0n zei:
Jij hebt als 15 jarige 2 porties op? 2 porties is echt mijn uiterste, dat ging zo diep. Egodeath and all.
Klik om te vergroten...
het was wel intens, maar een egodeath niet echt, ik heb met paddo's altijd het gevoel dat ik naar een film aant kijken ben, een reall life movie, maar een egodeath :hearteyes: lijkt me wel diep
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
spacekonijn zei:
minn zei:
Bal0n zei:
Begin gewoon laag, als je die 2 kerels goed kent en vertrouwt dan is de kans heel miniem dat je een slechte ervaring hebt hoor. Of het de juiste keuze is, is echter een 2e :).
Klik om te vergroten...

hmhm :) voor n hogere dosis heb ik ook geen geld .. duss :wink:
Klik om te vergroten...


ga naar de sjamaan , die zit bij de ABN amro in de stad.
daar kun je mckennai paddo's halen die zijn heel erg visueel en leuk ( ze duren wel best lang )
en die kosten maar 5 euro per portie , en daar ga je echt hard van dus neem een halve portie

jaja halve portie paddo's is hier net zo duur als een voorgedraaide joint
haha :grin:
Klik om te vergroten...

is dat zo jah ?
mja, even iemand zoeken die voor mij wil halen .. :)
de sjamaan bij de ABN amro..
onthouden ..
en wat is best lang?
en waqt bdoel je met visueel?
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#11
spacekonijn zei:
dat je dingen die je ziet heel erg gaan veranderen en draaien , het effect is wat minder psychisch dan de meeste paddo's en meer visueel dus ( in mijn ervaringen dan ).

de smartshop zit naast de pipoos :P
Klik om te vergroten...

dankuu dankuuu dankuuu :grin:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
minn zei:
is dat zo jah ?
mja, even iemand zoeken die voor mij wil halen .. :)
de sjamaan bij de ABN amro..
onthouden ..
en wat is best lang?
en waqt bdoel je met visueel?
Klik om te vergroten...

Laat die gasten het voor je halen zou ik zeggen :P

Bereid je goed voor, veel succes & plezier!! :)
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sweet_Shadow zei:
minn zei:
is dat zo jah ?
mja, even iemand zoeken die voor mij wil halen .. :)
de sjamaan bij de ABN amro..
onthouden ..
en wat is best lang?
en waqt bdoel je met visueel?
Klik om te vergroten...

Laat die gasten het voor je halen zou ik zeggen :P

Bereid je goed voor, veel succes & plezier!! :)
Klik om te vergroten...

jaa, dat had k ookal bedacht , mr kweetniet of ze dat willen ..
anders vraagk spacekonijn ?:P :wink:

we gaan t zaterdagaaf, de 28e doen :)
zinnin !!:grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#14
spacekonijn zei:
minn zei:
Bal0n zei:
Begin gewoon laag, als je die 2 kerels goed kent en vertrouwt dan is de kans heel miniem dat je een slechte ervaring hebt hoor. Of het de juiste keuze is, is echter een 2e :).
Klik om te vergroten...

hmhm :) voor n hogere dosis heb ik ook geen geld .. duss :wink:
Klik om te vergroten...


ga naar de sjamaan , die zit bij de ABN amro in de stad.
daar kun je mckennai paddo's halen die zijn heel erg visueel en leuk ( ze duren wel best lang )
en die kosten maar 5 euro per portie , en daar ga je echt hard van dus neem een halve portie

jaja halve portie paddo's is hier net zo duur als een voorgedraaide joint haha :grin:
Klik om te vergroten...

Ckr, ik ga daar van de zomer m'n paddo's halen :grin:
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#15
dus Ben gaat aan de paddo's?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
is op zich geen slechte reden ook niet..
hoera voor de laatste stukjes bos in nederland :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."