ahahaha AT die LSD zit je wel hoog in je bol sinds je het gedaan hebt of niet?
#2
Net Job Cohen bij Pauw en Witteman gezien. Hij zat daar samen met burgemeester Leers uit Maastricht. Ze spraken naar aanleiding van de wiettop die vandaag is gehouden. Cohen begon uit zichzelf ook nog even over het paddoverbod en hoe vreemd het was dat dit vanuit Den Haag wordt opgelegd, zonder daarbij rekening te houden met de dagelijkse praktijk.
Uiteindelijk vroeg Witteman: ''Dus er zijn op 5 december nog gewoon paddo's te krijgen in Amsterdam?" Waarop Cohen op ferme toon antwoordde: "Zeker weten."
edit: Misschien zei hij ook wel zoiets als: "Daar moet je wel vanuit gaan" Hoe dan ook, 't was erg stevige en duidelijke taal voor een dergelijke gezagsdrager.
Misschien dat we in de komende weken en maanden dus nog wel interessante ontwikkelingen kunnen verwachten mbt het paddoverbod.
#3
Wauw, je bent me net voor haha, net de herhaling gezien. Wou posten dat ik Cohen zo'n held vind met zijn uitspraken (hij reageerde trouwens met 'dacht 't wel ja'). Die fantastische subtiele glimlach ook als het over zijn eigen gebruik gaat hehe...
Hoezee voor de nieuwe plannen (mbt de coffeeshops dan..), misschien is er toch nog hoop ?
Haha, ja Cohen is echt een held als het hier om gaat.
Vind het echt mooi dat er nu zo veel tegengeluiden zijn, dat is echt wat we nodig hebben!
Had het een half jaar geleden echt niet verwacht dat er met zo veel commotie op gereageerd zou worden. Maar toch zei iets me toen ook al dat er meer mensen op zouden staan tegen deze hypocrisie.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.