Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zit dat nu met het verbod?

Hoe zit dat nu met het verbod?

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
ahahaha AT die LSD zit je wel hoog in je bol sinds je het gedaan hebt of niet?:grin:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#2
Net Job Cohen bij Pauw en Witteman gezien. Hij zat daar samen met burgemeester Leers uit Maastricht. Ze spraken naar aanleiding van de wiettop die vandaag is gehouden. Cohen begon uit zichzelf ook nog even over het paddoverbod en hoe vreemd het was dat dit vanuit Den Haag wordt opgelegd, zonder daarbij rekening te houden met de dagelijkse praktijk.
Uiteindelijk vroeg Witteman: ''Dus er zijn op 5 december nog gewoon paddo's te krijgen in Amsterdam?" Waarop Cohen op ferme toon antwoordde: "Zeker weten." :) :sunglasses:

edit: Misschien zei hij ook wel zoiets als: "Daar moet je wel vanuit gaan" Hoe dan ook, 't was erg stevige en duidelijke taal voor een dergelijke gezagsdrager.

Misschien dat we in de komende weken en maanden dus nog wel interessante ontwikkelingen kunnen verwachten mbt het paddoverbod. :)
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauw, je bent me net voor haha, net de herhaling gezien. Wou posten dat ik Cohen zo'n held vind met zijn uitspraken (hij reageerde trouwens met 'dacht 't wel ja'). Die fantastische subtiele glimlach ook als het over zijn eigen gebruik gaat hehe... :grin:

Hoezee voor de nieuwe plannen (mbt de coffeeshops dan..), misschien is er toch nog hoop ?
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#4
^Hij en Leers (coole cda'er trouwens [mag ook wel even gezegd worden]) benoemden ook duidelijk dat alcohol en softdrugs echt op één lijn zitten. Dat hoor je niet vaak, dat dergelijke mensen dit klip en klaar uitspreken. Ik meen zelfs dat Cohen er nog een schepje bovenop deed door te zeggen dat alcohol wsl voor meer overlast zorgt (binnen zijn gemeente.)
Aan het einde van het programma maakte Witteman nog een opmerking over paddo's, en toen hief Cohen heel cool zijn glas wijn in de lucht en zei: "Proost!" :sunglasses:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, ja Cohen is echt een held als het hier om gaat. :grin:
Vind het echt mooi dat er nu zo veel tegengeluiden zijn, dat is echt wat we nodig hebben!
Had het een half jaar geleden echt niet verwacht dat er met zo veel commotie op gereageerd zou worden. Maar toch zei iets me toen ook al dat er meer mensen op zouden staan tegen deze hypocrisie. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."