Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums50g droge cubensis

50g droge cubensis

19 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
Frisian UserLid
01-01-2024, 00:00
#1
naja dit is wel een erg speciale gelegenheid he :smoke:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#2
De helft is nog steeds echt veel. Dat moet een hele flinke trip geweest zijn. Hoop dat er reportje van komt, lijkt me intressant om te lezen..
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ilk heb het niet aangedrufd jongens
Ik heb de helft gedaan, en daar ben ik achteraf bekeken blij om!
Ik kon gewoon niets meer, tot op vandaag probeer ik het nog te relativeren.
Echt niet aan te raden, allez ja... ik zeg niet dat het slecht was!

Maar ik kreeg pieken in mijn hersenen waar ik soms zo fel van schrok.
Echt TE zot voor woorden. Mijn gedachten stroomde weg, en ik volgde ze langs alle kanten.
De vloer had een luchtbel onder zich dat de ene keer afging en dan weer opblaasde lol

Maar voor dit allemaal begon, heb ik ff door een hel gegaan. Zoveel psilocybe in één keer, mijn lichaam kon het blijkbaar niet verwerken.. Tot het toch verwerkt werd en mijn bloedbaan inschoot. En ik dacht toen "damn ik moet nog gaan pieken straks, wat gaat dat worden :rolleyes: "
Ik kon echt elke gedachte voelen stromen!

8g tot 15g droog is meer dan genoeg om "te overdrijven".
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik schrijf niet snel reportjes uit :)
Dan moet ik er wekelijks aanmaken lol
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Alles dat je wilt weten over paddo's!

FUUUUUUUUUUUCK!!!
Hier hoef ik echt niets aan toe te voegen, en ook niet aan de portie!
Het piekmoment moet nog komen, maar euh, fuckk!!!! (vriendin typte dit, lol hij is er erg aan toe zunne)
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: Alles dat je wilt weten over paddo's!

Ik vermoed zeker dat het zal vervagen. Het zal oplossen in een stortvloed van details, of fragmenteren als een kapotgeslagen spiegel.

Ik heb zelf een keer in zon wereld gezeten.

Word er zelf bijna nieuwsgierig van!
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#7
Graag geen advies, wel jullie gedacht:
Als ik zaterdag 50g droge cubensis mijn kaskes in slaag... wat valt er van te verwachten?
Nu kan ik mij wel een trip van 15g droog in beelden. Maar 50g droog valt nog te verkennen.
Moet toch wel iemand zot genoeg zijn geweest die het deed he?
Of moet toch iemand zot genoeg zijn het te doen he....
Ik wil eens zien dat de realiteit -zoals we ze kennen- uit elkaar valt en de stroom des leven kan zien stromen...
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: Alles dat je wilt weten over paddo's!

Mayan zei:
Graag geen advies, wel jullie gedacht:
Als ik zaterdag 50g droge cubensis mijn kaskes in slaag... wat valt er van te verwachten?
Nu kan ik mij wel een trip van 15g droog in beelden. Maar 50g droog valt nog te verkennen.
Moet toch wel iemand zot genoeg zijn geweest die het deed he?
Of moet toch iemand zot genoeg zijn het te doen he....
Ik wil eens zien dat de realiteit -zoals we ze kennen- uit elkaar valt en de stroom des leven kan zien stromen...
Klik om te vergroten...

Haha! nou ben ik wel errrrg benieuwd wat je dan mee gaat maken!!!
Als je zo gek bent om het te doen tenminste (en ik denk dat ik het antwoord daar al op weet...)

Volgens mij loop je dan hand in hand met alice modder te gooien naar mr. hatter, terwijl 101 smeltende aapjes dobbelen wie zijn tanden mag zetten in je been, die verdacht veel op een ijslollie lijkt.

Ik ben erg benieuwd of je die rauwe paddo-krachten dan nog kan richten. Grote kans volgens mij dat je in een volslagen delerium wegzakt, die weliswaar erg interessant is op het moment zelf, maar waar je later niets meer van herinnert.

Of natuurlijk een persoonlijk gesprek met god. Minstens.

:mrgreen:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: Alles dat je wilt weten over paddo's!

Ik denk dat die trip dan meer innerlijk als visueel gaat aankomen.
Maar hoe? Ben niet iemand dat bad tripped ofzo, toch nog niet meegemaakt, enfin das relatief.
Had eenmaal zwaar gedronken en de ochtend daarna een portie genomen, neen dat is niet voor herhaling vatbaar. Dat geef ik je op een blaadje!

Maar ik ben ook van overtuiging dat die portie mij gezuiverd heeft.
Ik begon te zweten, kotsen en heb zoals nooit tevoren gezeikt (in de doesj want had koud water nodig). Ik zweette zo hard dat ik de kleren van mijn lijf schoot en op de koude keukenvloer ging liggen waarop een koude doesj volgde.
Dit proces heeft plus minus een uur geduurd. Toen begon de trip lekker te worden.
Dus mja, onder bad trip valt dat niet te klasseren he.

Als ik je vertel over de spiralen die we zien, nou we zien ze niet "letterlijk", maar ge weet wel wat ik bedoel? Dat je weet "ik ben vertrokken, de visuals ..."
Ik denk dat het datmaal een dimensie hoger zal liggen. Ik denk volledig gekleurd en indijende dimensies waar je als geest door vliegt. Ik denk dat LETTERLIJK alle materie rondom mij zal vervagen.
Beetje zoals Neo in the Matrix de materie niet meer zag zoals ze was, maar de code.
Begrijp je'm?
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: Alles dat je wilt weten over paddo's!

I chicken out man!
Kga beginnen op 25g droog... tonight is the night
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: Alles dat je wilt weten over paddo's!

Mayan zei:
I chicken out man!
Kga beginnen op 25g droog... tonight is the night
Klik om te vergroten...

gewoon opbouwen beste vrind...
trip on! ben erg benieuwd!!! feedback!! :wave:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: Alles dat je wilt weten over paddo's!

Ik heb gisteren proberen posten, toen het nog maar net opkwam... ik heb dat vijf keer moeten laten nalezen door mijn vriendin tot ze zei dat zij het zou typen.

Ik voelde me EERST MEGA KUT!!! Dat was precies of mijn lichaam kon die grote psilocybe niet verwerken en ze wist er geen blijf mee. TOEN barstte de bom los! FLATOUT weg van de aarde!
Ogen open en toe, full visual van "spirals" helaas niet gekleurd!
Ik kon geen object bekijken of het danste naar alle kanten... Ik kan niets of het werd beïnvloed door mijn trip...

Toen het pieken kwam werd ik helemaal gek, ik ben naar buiten gelopen, vraag me niet hoe. En daar ben ik op het terras op een stoel gaan zitten, mijn tenen vroren er af wat mij eraan deed denken mijn sloeffen/pantoffels aan te doen.
De vloer ging weer naar alle kanten, ... De tv stond uit, maar het leek alsof die de ene moment vlak voor mijn neus stond, en dan weer niet.

Mijn hond had een menselijk karakter dat ik nooit ter voren zag, waarop ik dacht dat zij in haar vorig leven een mens was.
Dit was gewoon geen bijdragende trip, want ik was te gefixeert op die te hoge portie.
's nachts ben ik ontwaakt, ik sliep niet eens, maar ik werd "wakker" (voelde echt zo) en heb ik slijmstoffen uitgebraakt alsof nooit te voren...
Ik heb mij maar liefst vijf joints gerookt om de slaap te vinden die niet kwam, want mijn geest ging altijd dieper in trance van de trip...
http://www.youtube.com/watch?v=L8gXmqj0w3k

NOOIT meer zoveel echt niet aan te raden!
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: Alles dat je wilt weten over paddo's!

welcome back... :beer:

komt er nog een tripreport??
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: Alles dat je wilt weten over paddo's!

Valt weinig te melden... Gewoon dat het echt zot was!!!
Ik dacht, letterlijk dat ik uit mezelf was soms.
Ik kreeg pieken in mijn hersenen waar ik soms van schrikte.

Kan je dat, zo'n electriciteitsgevoel in je tanden als je een gaatje hebt?
Zo was het soms in mijn kop, maar dan minder pijnlijk, en ik kon het LETTERLIJK horen.

Achteraf bekeken geen slechte trip, maar ietsje te hard, veel te hard. Mijn hersenen konden niet altijd mee en ik ben de trip tot op vandaag nog altijd aan het relativeren.

BTW ge had contact met uw opa omdat alles met elkaar verbonden is.
Hoe ver ge ook van elkaar lijkt te zijn, alles is met elkaar in verband en kan dus elkaar beïnvloeden, no matter where you are.
Ik zou zelfs durven zweren dat ge thelepatisch met andere werelden contact kunt maken.
Energie is direct, en energie is er altijd.
En gedachten schieten als energie de kosmos in. Aan ons te bepalen aan welke kant we staan, freedom of choice.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jezus, ik heb nooit meer gehad dan 3,5 gram gedroogd, en dat vond ik al nogal stevig.

Held :P
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#16
Das heel simpel. Je gaat eerst door een hel waarin je als een supersnelle flipperkast door gebeurtenissen, emoties en dergelijke wordt heen geschoten en staat er je gewoon een keiharde ego-death te wachten :)
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pfff wow.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#18
50 gram? :openmouth:

Ik heb 1 x 10 gram droog weggekauwd en heb geen moment kunnen rusten. Muziek luisteren was onmogelijk. Verschil wat ik toen had van 6 gram naar 10 gram was eigenlijk te groot.

6 gram droog is IMO echt de manageable limit, daarna is het echt loslaten en afhankelijk zijn van het lot. Wat is het verschil tussen 15 en 50?
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#19
Atropa zei:
50 gram? :openmouth:

Ik heb 1 x 10 gram droog weggekauwd en heb geen moment kunnen rusten. Muziek luisteren was onmogelijk. Verschil wat ik toen had van 6 gram naar 10 gram was eigenlijk te groot.

6 gram droog is IMO echt de manageable limit, daarna is het echt loslaten en afhankelijk zijn van het lot. Wat is het verschil tussen 15 en 50?
Klik om te vergroten...

Wat me wel een geluk bij een ongeluk lijkt, is dat op 50gram gedroogd gewoon zover weg bent dat je eigenlijk zo goed als gelijk in een egodeath terecht komt volgensmij. Je hebt niet de tijd om te denken dat je je niet goed voelt of iets dergelijks. Je bent er gewoon niet meer dan.. Je kan gewoon niet meer denken..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#20
50 g droog is ongeveer 15 porties. Ik denk dat het te vergelijken is met een thumbprint LSD eigenlijk. Probeer daar ervaringen over te vinden?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."