#1
Nog eens bedankt voor de info.
Wanneer (welke maanden) kan Cyanescens overleven buiten? Hoe geraak ik best aan spuiten van C? Zijn die nog ergens online te verkrijgen?
Hoe lang blijven deze spuiten bruikbaar voor ze bederven? En hoe lang kan een colonie van Cyanescens overleven?
Die laatste twee vragen zijn erg belangrijk voor me. Ik zou anders nog op Shayana gedroogde paddo's kunnen kopen, maar dan moet ik ze wel vrij snel gebruiken voor ze bederven, veronderstel ik? Hoe lang kunnen gedroogde paddo's gebruikt worden?
Probleem is dat ik psilocybe eigenlijk gebruik tegen depressie. Dat vraagt heel wat voorzichtigheid omdat ik ze op de juiste momenten moet kunnen gebruiken, anders gaat het mis. Maar ik kan nooit op voorhand weten wanneer het beter zal gaan en voor hoe lang. Verder heb ik ook maar weinig vrienden die paddo's goedkeuren.
Eigenlijk heb ik zelfs na een bad trip nog altijd meer positieve energie dan als ik apathisch ben, maar ik heb toch liever een positieve trip. (In m'n laatste trip heb ik een paniekaanval gehad, en toch voelde ik me erna veel beter. Dat was in juli, lig nu weer in bed. Oh well, long live the government! :P)
Hoe lang blijven deze spuiten bruikbaar voor ze bederven? En hoe lang kan een colonie van Cyanescens overleven?
Die laatste twee vragen zijn erg belangrijk voor me. Ik zou anders nog op Shayana gedroogde paddo's kunnen kopen, maar dan moet ik ze wel vrij snel gebruiken voor ze bederven, veronderstel ik? Hoe lang kunnen gedroogde paddo's gebruikt worden?
Probleem is dat ik psilocybe eigenlijk gebruik tegen depressie. Dat vraagt heel wat voorzichtigheid omdat ik ze op de juiste momenten moet kunnen gebruiken, anders gaat het mis. Maar ik kan nooit op voorhand weten wanneer het beter zal gaan en voor hoe lang. Verder heb ik ook maar weinig vrienden die paddo's goedkeuren.
Eigenlijk heb ik zelfs na een bad trip nog altijd meer positieve energie dan als ik apathisch ben, maar ik heb toch liever een positieve trip. (In m'n laatste trip heb ik een paniekaanval gehad, en toch voelde ik me erna veel beter. Dat was in juli, lig nu weer in bed. Oh well, long live the government! :P)

