#1
Als je er een paar over hebt kun je beslissen om ze te zaaien
. Heb ik ook gedaan, en na een paar jaar heb ik een mooie klimplant die door m'n hele kamer heen groeit. Hij wil helaas nog niet bloeien...
Hmm, ik heb er hier nog 1 liggen, nu ga ik twijfelen wat ik moet doen.. Planten of consumerenJJJ zei:Als je er een paar over hebt kun je beslissen om ze te zaaien. Heb ik ook gedaan, en na een paar jaar heb ik een mooie klimplant die door m'n hele kamer heen groeit. Hij wil helaas nog niet bloeien...
Dat ligt volgens mij ook aan lichaamsbouw, (kruis)tolerantie voor drugs, slechte kwaliteit zaden.. En misschien wel omdat 't de 1e keer is, bij mijn eerste keer wiet bijvoorbeeld voelde ik ook vrijwel niks, heel stom..psychonaut7 zei:Ik heb ook gelezen op internet dat je er de eerste keer maar 3 of zo mag eten, maar ik heb ze overlaatst voor het eerst geprobeerd en niks van gevoeld, ook geen misselijkheid.
Ik had er eerst 3 gegeten, zoals werd aangeraden, en heb er daarna nog 4 gegeten.
Een maat van me deed hetzelfde.
Toen ik dit achteraf zei aan de kerel in de smartshop zei hij dat ik er veel te weinig gegeten had en beter heel het zakje innam. Dat deed hij ook.
Ik ga het binnenkort nog eens proberen met meer zaadjes en zal wel zien wat er van komt.
Het is wel eigenaardig dat de één er meerdere uren van tript en de ander er helemaal niks van voelt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."