Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshawaiian baby woodrose zaden

hawaiian baby woodrose zaden

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je er een paar over hebt kun je beslissen om ze te zaaien :) . Heb ik ook gedaan, en na een paar jaar heb ik een mooie klimplant die door m'n hele kamer heen groeit. Hij wil helaas nog niet bloeien...
J
JesseflesseLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb een vraagje,

binnenkort ga ik met goede vrienden HBWR zaden nemen.
ik vraag me af hoeveel ik voor de eerst zou nemen.
We hebben nog niet tot geen ervaring met psychedelics
alleen met wiet hasj en alcohol.
en sommige xtc paddo's coke.

we willen wel een goede trip de 1ste keer.

we hebben elke 5 zaden.
ik was van plan om ze allemaal te nemen, maar had daarna gelezen dat 2-3-4 aanbevolen is voor beginners.
we zijn niet echt mensen die snel flippen volgens mij, maarja dat weetje maar nooit.

alvast bedankt :wink:

heeoi
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#3
5 lijkt me een beetje veel voor de 1e keer imho.. Toen ik en wat vrienden het probeerden hadden ik en een vriend er 3, de andere 3 hadden er 4.
Hier is t tripreport:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=21015
ter informatie: R, JJ en T hadden er 4 op, J en ik 3.

Ik denk dat je met 5 al snel bij een overdosis zit voor een eerste keer, dan kots je ze alle 5 er net zo snel weer uit als je ze in hebt geslikt..
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#4
JJJ zei:
Als je er een paar over hebt kun je beslissen om ze te zaaien :) . Heb ik ook gedaan, en na een paar jaar heb ik een mooie klimplant die door m'n hele kamer heen groeit. Hij wil helaas nog niet bloeien...
Klik om te vergroten...
Hmm, ik heb er hier nog 1 liggen, nu ga ik twijfelen wat ik moet doen.. Planten of consumeren :confused:
p
psychonaut7Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb ook gelezen op internet dat je er de eerste keer maar 3 of zo mag eten, maar ik heb ze overlaatst voor het eerst geprobeerd en niks van gevoeld, ook geen misselijkheid.
Ik had er eerst 3 gegeten, zoals werd aangeraden, en heb er daarna nog 4 gegeten.
Een maat van me deed hetzelfde.

Toen ik dit achteraf zei aan de kerel in de smartshop zei hij dat ik er veel te weinig gegeten had en beter heel het zakje innam. Dat deed hij ook.

Ik ga het binnenkort nog eens proberen met meer zaadjes en zal wel zien wat er van komt.

Het is wel eigenaardig dat de één er meerdere uren van tript en de ander er helemaal niks van voelt.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#6
psychonaut7 zei:
Ik heb ook gelezen op internet dat je er de eerste keer maar 3 of zo mag eten, maar ik heb ze overlaatst voor het eerst geprobeerd en niks van gevoeld, ook geen misselijkheid.
Ik had er eerst 3 gegeten, zoals werd aangeraden, en heb er daarna nog 4 gegeten.
Een maat van me deed hetzelfde.

Toen ik dit achteraf zei aan de kerel in de smartshop zei hij dat ik er veel te weinig gegeten had en beter heel het zakje innam. Dat deed hij ook.

Ik ga het binnenkort nog eens proberen met meer zaadjes en zal wel zien wat er van komt.

Het is wel eigenaardig dat de één er meerdere uren van tript en de ander er helemaal niks van voelt.
Klik om te vergroten...
Dat ligt volgens mij ook aan lichaamsbouw, (kruis)tolerantie voor drugs, slechte kwaliteit zaden.. En misschien wel omdat 't de 1e keer is, bij mijn eerste keer wiet bijvoorbeeld voelde ik ook vrijwel niks, heel stom..

En LSA lijkt heel erg op LSD, misschien dat er een soort kruistolerantie is opgetreden? 't kan echt zoveel oorzaken hebben.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Heeft er iemand enig idee hoe lang je deze zaden kunt bewaren zonder dat ze (drastisch) in kwaliteit achteruit gaan? Alvast bedankt.
s
splifftailLid
01-01-2024, 00:00
#8
zoeken en vinden... bij azarius bijvoorbeeld staat aardig wat info, oa over een recept om misselijkheid te voorkomen. 3 muisklikken will do... suc6
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gaj e nog een report posten op DF? Ben wel benieuwd hoe jij zo'n HBW trip hebt ervaren, omdat er echt weinig trips te vinden zijn over deze zaadjes..
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, ik ben ook wel geïnteresseerd in zo'n tripreport.
Ben ook wel van plan het eens te proberen in due time, heb ook nog niet zo heel veel goeie reports ervan gelezen..
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou het werkelijk niet weten.. Volgens mij zijn zaden redelijk lang houdbaar onder bepaalde omstandigheden. Invriezen helpt denk ik wel, zoiets hebben ze op de noordpool ook gedaan, honderden zaden ingevroren voor in de toekomst ofzo( :confused: )
J
JesseflesseLid
01-01-2024, 00:00
#12
oke bedankt allemaal.

heb een leuke trip gehad.
hij was wel mild maar toch wel heftig in je hoofd.
iedereen 4 of 5 gebruik, er is wel gekotst maar effect ging door.

is wel heel appart.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."