#1
Jij moet dringend mijn Ayahuasca report van 17 Oktober lezen :P ![:tearsofjoy:]()
Maar is dat wel goed spul vraag ik me af..Deranged zei:Kan je toch gewoon bij de smartshop halen?
Ja, ik heb sowieso iets nodig waarmee ik mezelf weer kan resetten, want ik sta steeds verder af van mijn innerlijke verwarde kind. Dus dat wordt binnenkort een mescaline, mexicaantjes of ayahuasca trip. Iets wat ik schijnbaar één keer in het jaar nodig heb, want anders verander ik in een botte lul die met de meeste mensen niet de diepgang in durft te gaan...Zou je dat nou wel doen?
Mindgamer zei:Ja, ik heb sowieso iets nodig waarmee ik mezelf weer kan resetten, want ik sta steeds verder af van mijn innerlijke verwarde kind. Dus dat wordt binnenkort een mescaline, mexicaantjes of ayahuasca trip. Iets wat ik schijnbaar één keer in het jaar nodig heb, want anders verander ik in een botte lul die met de meeste mensen niet de diepgang in durft te gaan...Zou je dat nou wel doen?
Mindgamer zei:Heeft het zin om zonder ervaring zoiets zelf te maken?
Mindgamer zei:Slet, noem mij niet onervaren.
Ik ben een klootzak, alle mensen om mij heen vind ik te lief, maar niet alle mensen vertrouw ik. Eigenlijk niemand, wat eigenlijk best ook wel weer zielig is. Daarom heb ik mijn 15-jarige oppasmeisje ontmaagd toen ik 4 was, en de vriendin van mijn beste vriend volledig uitgewoond samen met mijn zwakbegaafde broertje. Niemand maar dan ook niemand valt te vertrouwen, echt helemaal niemand. Daarom moet je altijd tot je roes komen in alle eenzaamheid, in alle vrijheid...Ik ga immers altijd voor Charles Manson spelen als mensen om mij heen trippenPetrovic zei:Volgens mij zou je graag een groter ego willen als ik verschillende posts zo lees.
Als je het doet houdt het dan bij truffels of 2-cb, en zorg voor een lieve tripsitter maar dat weet jij ook wel allemaal.
Mindgamer zei:Ik ben een klootzak, alle mensen om mij heen vind ik te lief, maar niet alle mensen vertrouw ik. Eigenlijk niemand, wat eigenlijk best ook wel weer zielig is. Daarom heb ik mijn 15-jarige oppasmeisje ontmaagd toen ik 4 was, en de vriendin van mijn beste vriend volledig uitgewoond samen met mijn zwakbegaafde broertje. Niemand maar dan ook niemand valt te vertrouwen, echt helemaal niemand. Daarom moet je altijd tot je roes komen in alle eenzaamheid, in alle vrijheid...Ik ga immers altijd voor Charles Manson spelen als mensen om mij heen trippenPetrovic zei:Volgens mij zou je graag een groter ego willen als ik verschillende posts zo lees.
Als je het doet houdt het dan bij truffels of 2-cb, en zorg voor een lieve tripsitter maar dat weet jij ook wel allemaal.Waarom zou ik andere mensen dezelfde soort macht geven?
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BtabjMq4cNA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BtabjMq4cNA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]Mindgamer zei:Ik ben een klootzak, alle mensen om mij heen vind ik te lief, maar niet alle mensen vertrouw ik. Eigenlijk niemand, wat eigenlijk best ook wel weer zielig is. Daarom heb ik mijn 15-jarige oppasmeisje ontmaagd toen ik 4 was, en de vriendin van mijn beste vriend volledig uitgewoond samen met mijn zwakbegaafde broertje. Niemand maar dan ook niemand valt te vertrouwen, echt helemaal niemand. Daarom moet je altijd tot je roes komen in alle eenzaamheid, in alle vrijheid...Ik ga immers altijd voor Charles Manson spelen als mensen om mij heen trippenWaarom zou ik andere mensen dezelfde soort macht geven?
Mindgamer zei:Jij moet dringend mijn Ayahuasca report van 17 Oktober lezen :P![]()
Wist ik al.Mindgamer zei:En ik heb geen humor dan
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."