Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca zelf maken

Ayahuasca zelf maken

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jij moet dringend mijn Ayahuasca report van 17 Oktober lezen :P :tearsofjoy:
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi,

Heeft iemand enig idee hoe je zelf aan goed gemaakte Ayahuasca kan komen? Heeft het zin om zonder ervaring zoiets zelf te maken?

Gr.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deranged zei:
Zeker gezien de in het verleden behaalde resultaten.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kan je toch gewoon bij de smartshop halen?

Zou je dat nou wel doen?
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Deranged zei:
Kan je toch gewoon bij de smartshop halen?
Klik om te vergroten...
Maar is dat wel goed spul vraag ik me af..

Zou je dat nou wel doen?
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb sowieso iets nodig waarmee ik mezelf weer kan resetten, want ik sta steeds verder af van mijn innerlijke verwarde kind. Dus dat wordt binnenkort een mescaline, mexicaantjes of ayahuasca trip. Iets wat ik schijnbaar één keer in het jaar nodig heb, want anders verander ik in een botte lul die met de meeste mensen niet de diepgang in durft te gaan...
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#6
You're a good kid.

Ik hoop dat het allemaal goedkomt met je.

Maar ik betwijfel ten zeerste of dit de manier is.

Zeker gezien de in het verleden behaalde resultaten.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het verbaasd me wel dat je dit wil doen vanwege je post over jong paddo's nemen. Je kan alles bij de smartshop halen en thuis de ayahuasca maken. Maar ik heb je tripreport gelezen van ayahuasca, en dan lijkt me het niet zo'n strak plan om het thuis te doen met die "vriend" van je. Doe maar beter in zo'n ceremonie waar mensen op je letten ervaring hebben etc, of je wilt krantenkoppen halen.
a
afraidtechLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik zou dit ook niet doen, heb het zelf nog nooit gedaan, maar na het lezen van de reports zou ik dit niet in mijn eentje doen.

wat ik zelf doe om mijzelf te resetten, dan pak ik een dubbele portie hawaaiaantjes, ga ik in een compleet donkere kamer zitten met een wierookje aan en dan mediteren...

maar als je niet stevig in je schoenen staat zoals ik op maak in je post zou ik het wel doen met een sitter in de buurt en met een enkele portie hawaaiaantjes.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindgamer zei:
Zou je dat nou wel doen?
Klik om te vergroten...
Ja, ik heb sowieso iets nodig waarmee ik mezelf weer kan resetten, want ik sta steeds verder af van mijn innerlijke verwarde kind. Dus dat wordt binnenkort een mescaline, mexicaantjes of ayahuasca trip. Iets wat ik schijnbaar één keer in het jaar nodig heb, want anders verander ik in een botte lul die met de meeste mensen niet de diepgang in durft te gaan...
Klik om te vergroten...

Ga dan voor de paddo's, is toch het makkelijkst voor onervaren om hier je doel mee te bereiken.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Slet, noem mij niet onervaren. Dat is net zoiets als zeggen dat Pamela Anderson nooit meer dan 20 paarse lullen in haar sperma bek heeft gehad. Geloof me, de herpes kun je zelfs op haar tanden nog vinden...
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindgamer zei:
Heeft het zin om zonder ervaring zoiets zelf te maken?
Klik om te vergroten...
Mindgamer zei:
Slet, noem mij niet onervaren.
Klik om te vergroten...

Hou ook van jou schatje. :P
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Geit, in je vorige post kom je toch echt over als iemand die mij ervan beticht nooit psychedelische middelen gebruikt te hebben :openmouth: Dat is echt een grote klap op mijn te grote ego :angry:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Volgens mij zou je graag een groter ego willen als ik verschillende posts zo lees.

Als je het doet houdt het dan bij truffels of 2-cb, en zorg voor een lieve tripsitter maar dat weet jij ook wel allemaal.
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je gaat uit van mijn wankele alterego.... :sunglasses:
In real life ben ik enorm stabiel, nooit angstig en onzeker! En ik heb geen humor dan :(
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Petrovic zei:
Volgens mij zou je graag een groter ego willen als ik verschillende posts zo lees.

Als je het doet houdt het dan bij truffels of 2-cb, en zorg voor een lieve tripsitter maar dat weet jij ook wel allemaal.
Klik om te vergroten...
Ik ben een klootzak, alle mensen om mij heen vind ik te lief, maar niet alle mensen vertrouw ik. Eigenlijk niemand, wat eigenlijk best ook wel weer zielig is. Daarom heb ik mijn 15-jarige oppasmeisje ontmaagd toen ik 4 was, en de vriendin van mijn beste vriend volledig uitgewoond samen met mijn zwakbegaafde broertje. Niemand maar dan ook niemand valt te vertrouwen, echt helemaal niemand. Daarom moet je altijd tot je roes komen in alle eenzaamheid, in alle vrijheid...Ik ga immers altijd voor Charles Manson spelen als mensen om mij heen trippen :sunglasses: Waarom zou ik andere mensen dezelfde soort macht geven?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindgamer zei:
Petrovic zei:
Volgens mij zou je graag een groter ego willen als ik verschillende posts zo lees.

Als je het doet houdt het dan bij truffels of 2-cb, en zorg voor een lieve tripsitter maar dat weet jij ook wel allemaal.
Klik om te vergroten...
Ik ben een klootzak, alle mensen om mij heen vind ik te lief, maar niet alle mensen vertrouw ik. Eigenlijk niemand, wat eigenlijk best ook wel weer zielig is. Daarom heb ik mijn 15-jarige oppasmeisje ontmaagd toen ik 4 was, en de vriendin van mijn beste vriend volledig uitgewoond samen met mijn zwakbegaafde broertje. Niemand maar dan ook niemand valt te vertrouwen, echt helemaal niemand. Daarom moet je altijd tot je roes komen in alle eenzaamheid, in alle vrijheid...Ik ga immers altijd voor Charles Manson spelen als mensen om mij heen trippen :sunglasses: Waarom zou ik andere mensen dezelfde soort macht geven?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Het kan nog gevaarlijker zijn om helemaal alleen te trippen denk ik. Voor jou in ieder geval als ik je posts zo lees :P Als je niemand in je omgeving vertrouwd, kan je het misschien doen via een ceremonie voor ayahuasca? Die mensen kan je in ieder geval vertrouwen en ik denk dat professionele begeleiding voor jou zeker gepast is.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindgamer zei:
Ik ben een klootzak, alle mensen om mij heen vind ik te lief, maar niet alle mensen vertrouw ik. Eigenlijk niemand, wat eigenlijk best ook wel weer zielig is. Daarom heb ik mijn 15-jarige oppasmeisje ontmaagd toen ik 4 was, en de vriendin van mijn beste vriend volledig uitgewoond samen met mijn zwakbegaafde broertje. Niemand maar dan ook niemand valt te vertrouwen, echt helemaal niemand. Daarom moet je altijd tot je roes komen in alle eenzaamheid, in alle vrijheid...Ik ga immers altijd voor Charles Manson spelen als mensen om mij heen trippen :sunglasses: Waarom zou ik andere mensen dezelfde soort macht geven?
Klik om te vergroten...
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BtabjMq4cNA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BtabjMq4cNA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
:rock:
Het valt allemaal wel mee hoor jongetje.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mindgamer zei:
Jij moet dringend mijn Ayahuasca report van 17 Oktober lezen :P :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Heel globaal gedaan.. En dit bevestigt dat ik denk dat het veel gevaarlijker is om het alleen te doen :P Als je het per se wilt doen, dan kan je het beste een goede begeleiding krijgen. In jouw geval is het waarschijnlijk verstandig om het helemaal niet te doen, maar ik ga ervan uit dat het je toch niet interesseert of ik vind dat je het wel of niet moet doen :P
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#19
Mindgamer zei:
En ik heb geen humor dan
Klik om te vergroten...
Wist ik al.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Waarom wil je geen Ayahuasca meer doen in een ceremonie? Bang door die schaamte die je voelt als je terugdenkt aan de vorige ceremonie? Is het dan juist niet goed om weer de confrontatie aan te gaan met die angst? Want dat is toch onder andere wat je wilt? zonder die angst zijn? Dan lijkt me dit juist een hele goede stap voor jou.

Ik denk niet dat het echt veilig is om alleen of met een vriend te doen die weinig verstand heeft van de Ayahuasca. Ik heb verhalen gehoord van mensen die slechte begeleiding hadden tijdens een Ayahuasca ceremonie en de uitkomsten daarvan waren echt niet goed.

Confronteer jezelf gewoon en stap weer naar die plek, je bent mischien weer bang voor zo'n extreme reactie als de vorige keer maar je moet weten dat Ayahuasca ELKE keer weer totaal anders is. De ene keer voel ik niks van 4 goedgevulde glazen, terwijl ik de andere keer na 1 kopje en een heel klein beetje angstvallig in een hoekje zat te huilen en emmer na emmer vol kots.

Ik wil je niet perse naar die plek pushen maar ik heb bij jou sterk het gevoel dat het erg goed is om de confrontatie aan te gaan voor jezelf door daar te verschijnen. Je bent sterk genoeg ervoor.

Ik ben benieuwd naar je uiteindelijke beslissing :)

D.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."