#1
Mindgamer zei:Ik ben een klootzak, alle mensen om mij heen vind ik te lief, maar niet alle mensen vertrouw ik. Eigenlijk niemand, wat eigenlijk best ook wel weer zielig is. Daarom heb ik mijn 15-jarige oppasmeisje ontmaagd toen ik 4 was, en de vriendin van mijn beste vriend volledig uitgewoond samen met mijn zwakbegaafde broertje. Niemand maar dan ook niemand valt te vertrouwen, echt helemaal niemand. Daarom moet je altijd tot je roes komen in alle eenzaamheid, in alle vrijheid...Ik ga immers altijd voor Charles Manson spelen als mensen om mij heen trippenPetrovic zei:Volgens mij zou je graag een groter ego willen als ik verschillende posts zo lees.
Als je het doet houdt het dan bij truffels of 2-cb, en zorg voor een lieve tripsitter maar dat weet jij ook wel allemaal.Waarom zou ik andere mensen dezelfde soort macht geven?