Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAyahuasca zelf maken

Ayahuasca zelf maken

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindgamer zei:
Petrovic zei:
Volgens mij zou je graag een groter ego willen als ik verschillende posts zo lees.

Als je het doet houdt het dan bij truffels of 2-cb, en zorg voor een lieve tripsitter maar dat weet jij ook wel allemaal.
Klik om te vergroten...
Ik ben een klootzak, alle mensen om mij heen vind ik te lief, maar niet alle mensen vertrouw ik. Eigenlijk niemand, wat eigenlijk best ook wel weer zielig is. Daarom heb ik mijn 15-jarige oppasmeisje ontmaagd toen ik 4 was, en de vriendin van mijn beste vriend volledig uitgewoond samen met mijn zwakbegaafde broertje. Niemand maar dan ook niemand valt te vertrouwen, echt helemaal niemand. Daarom moet je altijd tot je roes komen in alle eenzaamheid, in alle vrijheid...Ik ga immers altijd voor Charles Manson spelen als mensen om mij heen trippen :sunglasses: Waarom zou ik andere mensen dezelfde soort macht geven?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Het kan nog gevaarlijker zijn om helemaal alleen te trippen denk ik. Voor jou in ieder geval als ik je posts zo lees :P Als je niemand in je omgeving vertrouwd, kan je het misschien doen via een ceremonie voor ayahuasca? Die mensen kan je in ieder geval vertrouwen en ik denk dat professionele begeleiding voor jou zeker gepast is.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindgamer zei:
Ik ben een klootzak, alle mensen om mij heen vind ik te lief, maar niet alle mensen vertrouw ik. Eigenlijk niemand, wat eigenlijk best ook wel weer zielig is. Daarom heb ik mijn 15-jarige oppasmeisje ontmaagd toen ik 4 was, en de vriendin van mijn beste vriend volledig uitgewoond samen met mijn zwakbegaafde broertje. Niemand maar dan ook niemand valt te vertrouwen, echt helemaal niemand. Daarom moet je altijd tot je roes komen in alle eenzaamheid, in alle vrijheid...Ik ga immers altijd voor Charles Manson spelen als mensen om mij heen trippen :sunglasses: Waarom zou ik andere mensen dezelfde soort macht geven?
Klik om te vergroten...
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/BtabjMq4cNA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/BtabjMq4cNA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
:rock:
Het valt allemaal wel mee hoor jongetje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."