#1
Als je al wat ervaring hebt kun je gewoon voor de 16 gram gaan, mits in een goede omgeving etc.
Veel plezier![:)]()
Veel plezier
PepTalk zei:Hey,
Wat is je hoogst genomen dosis truffels ooit? 15 gram?
Dan zou ik het opschroeven naar 20, en bij elke trip daarna 5 gram erbij.
36 is teveel naar mijn inziens, het kan te doen zijn maar dan moet jij erg sterk in je schoenen staan, en de omgeving juist.
Om je trip evt. sterker te maken, lees je eens in over Mao-remmers.

PepTalk zei:Als je al eens 30 gram 'gewone' truffels gedaan hebt, en je wilt harder dan denk ik dat 30 dragons dynamite ook wel kunnen hoor. zoveel sterker zijn ze niet, vind ik.
Als je samen met passiebloem neemt, zou ik een stuk voorzichtiger zijn en beginnen met 10gram.
Maar ik geloof dat je jezelf wel goed in kunt schatten! Dus dat komt vast wel goed!
Veel plezier!
Ps. Vele mensen die drugs gebruiken, doen dat om hun grenzen te verleggen.
Bewust of onbewust.
trojan.exe zei:post deze vraag ook hier nog maar even;
weet iemand of de dragons dynamite ook ergens in noord holland bij een smartshop te verkrijgen zijn?
ben ze namelijk bij diverse smartshops nog niet tegen gekomen
PepTalk zei:Voor goede service en kwaliteit: kijk de banner bovenaan de site.
Het is niet de goedkoopste, maar verzend snel en heeft goed spul.
KoxBox zei:PepTalk zei:Voor goede service en kwaliteit: kijk de banner bovenaan de site.
Het is niet de goedkoopste, maar verzend snel en heeft goed spul.
Maar Azarius verkoopt wel geen DD's dusja, daar is hij niet zo veel mee. Maar inderdaad Azarius is de baas!
PepTalk zei:Oja, For us rich kids: Azazius is zeker de baas!
PepTalk zei:Oeh, het is niet goed als je de naam van de baas verkeerd spelt.![]()
OT: Hier kun je ze online kopen: http://www.deheksenketel.com/qc/1062,tr ... am%29.html
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."