#1
Joehoe, ik heb net vanmiddag mijn tweede oogst van een growkitje mexicana's gehaald... ze zagen er allemaal bizar mooi uit, maar ik ben bang dat ik het allemaal heb verprutst. Kort na het 'plukken' begonnen ze al een klein beetje donkerblauw/groenig te verkleuren (misschien door de kneuzing?) en daarna heb ik ze nog een paar uur voor de ventilator gezet op een krant (lucht op kamertemperatuur!). Om me iets beter te kunnen concentreren op mijn tentamens, besloot ik dit keer wat eerder (lees: na een uur of vier, in plaats van twee dagen) om van de ventilator over te schakelen naar een 'droogbak' (diepvriesdoos, keukenpapier erin, paddo's erop en zakje silica gel ernaast).
Toch even schrikken, toen ik net weer keek. Het grootste deel is bijna helemaal zwart geworden, of een soort van donkerblauw... zie foto voor referentiemateriaal.
Vraag der vragen: zijn deze nog eetbaar? Ik vrees het ergste.
Intussen heb ik ze weer uit de droogdoos gehaald en maar weer even voor meneer de ventilator teruggelegd... het zag er niet gezond uit.
Alvast bedankt!!
Toch even schrikken, toen ik net weer keek. Het grootste deel is bijna helemaal zwart geworden, of een soort van donkerblauw... zie foto voor referentiemateriaal.
Vraag der vragen: zijn deze nog eetbaar? Ik vrees het ergste.
Intussen heb ik ze weer uit de droogdoos gehaald en maar weer even voor meneer de ventilator teruggelegd... het zag er niet gezond uit.
Alvast bedankt!!
