Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums30 gram truffels in b0bbej44nl4nd

30 gram truffels in b0bbej44nl4nd

26 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LiveLifeLid
01-01-2024, 00:00
#1
30 gram truffels in b0bbej44nl4nd

ik en een vriend van mij hebben het plan gemaakt om 30 gram white diamonds te eten (de sterkste beschikbaar in de siriux) in bobbejaanland en zo een fantastisch geweldige trip te beleven.

meningen?
tips?

:openmouth:
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zeg doen.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
geef ze van katoen
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#4
als je 30 gram truffels eet ben je zeker geen oen
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb zo een vaag vermoeden dat tripmiddelen en attractieparken niet echt samen gaan.
p
paddofielLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik zeg NIET doen
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Te vet! Vooral in de rij staan. Schreeuwende kinderen. Drukte. Ik ga morgen! :grin:
L
LiveLifeLid
01-01-2024, 00:00
#8
paddofiel zei:
ik zeg NIET doen
Klik om te vergroten...


omdat? :(
l
lazyLid
01-01-2024, 00:00
#9
als je dan het gevoel hebt dat je in een achtbaan zit moet je eens goed rond je kijken misschien zit je er dan ook echt wel in :tearsofjoy:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gewoon doen man, lekker adrenaline kicks krijgen op de attracties! :rock:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#11
LiveLife zei:
paddofiel zei:
ik zeg NIET doen
Klik om te vergroten...

omdat? :(
Klik om te vergroten...
Denk om te beginnen eerst eens na wat psychedelica met je doen.
Denk vervolgens na welke 2 dingen belangrijk zijn.
Vraag je vervolgens af of je in een attractiepark met gillende kinderen, schreeuwende tieners en misselijkmakende attracties rond wilt lopen als je zoiets op hebt.

De Efteling kan ik me nog wel een beetje voorstellen, maar dat vind ik een uitzondering wat attractieparken betreft.
T
TiggLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik last laatst deze report over LSD in een attractiepark, attracties schijnen zeer heftig te zijn. Maar de wachtrijen zijn erg onprettig. Ook contact met nuchtere mensen wordt niet als plezierig ervaren (wat ik wel kan begrijpen, aangezien je moeilijk je geheim kan verbergen).

Wat ik uit deze report heb opgemaakt. Als je dit gaat doen, draag een zonnebril (je grotere pupillen vallen hierdoor niet op), en denk goed na over de dosis, 30g lijkt me extreem veel. Heb je uberhaupt weleens zoveel genomen? Je weet dat 10-15 gram als een normale portie gezien wordt?



Edit,

Ik voeg hier nog even aan toe dat ik je zou afraden om dit te doen. De kans dat je bad gaat en overlast veroorzaakt is veel groter, dan wanneer je het in een omgeving waar geen onbekenden bij zijn zou doen. Mocht het foutgaan dan krijgen truffels en paddo's weer een negatief nieuwsberichtje erbij, wat in het ergste geval (mede afhankelijk van het volgende kabinet) kan leiden tot een verbod op truffels.
Je loopt dus niet alleen het risico om jezelf wat aan te doen, maar ook het beeld van de drug, en dat heb ik dus liever niet. Daarom zou ik je willen vragen om nog eens goed te overwegen of dit je wel echt verstandig lijkt.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
Twilight zei:
LiveLife zei:
paddofiel zei:
ik zeg NIET doen
Klik om te vergroten...

omdat? :(
Klik om te vergroten...
Denk om te beginnen eerst eens na wat psychedelica met je doen.
Denk vervolgens na welke 2 dingen belangrijk zijn.
Vraag je vervolgens af of je in een attractiepark met gillende kinderen, schreeuwende tieners en misselijkmakende attracties rond wilt lopen als je zoiets op hebt.

De Efteling kan ik me nog wel een beetje voorstellen, maar dat vind ik een uitzondering wat attractieparken betreft.
Klik om te vergroten...

Ik ben toch met veel plezier verschillende keren al trippend op de paddo's in zowel de Efteling als 't Land van Ooit geweest. Altijd uitbundig vermaakt. Het enige waar je voor moet zorgen is dat je niet alleen bent anders zijn de rijen zo irritant. Vooral de Droomvlucht en de Villa Volta waren altijd kei leuk om te doen. ;3
L
LiveLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Tigg zei:
Ik last laatst deze report over LSD in een attractiepark, attracties schijnen zeer heftig te zijn. Maar de wachtrijen zijn erg onprettig. Ook contact met nuchtere mensen wordt niet als plezierig ervaren (wat ik wel kan begrijpen, aangezien je moeilijk je geheim kan verbergen).

Wat ik uit deze report heb opgemaakt. Als je dit gaat doen, draag een zonnebril (je grotere pupillen vallen hierdoor niet op), en denk goed na over de dosis, 30g lijkt me extreem veel. Heb je uberhaupt weleens zoveel genomen? Je weet dat 10-15 gram als een normale portie gezien wordt?



Edit,

Ik voeg hier nog even aan toe dat ik je zou afraden om dit te doen. De kans dat je bad gaat en overlast veroorzaakt is veel groter, dan wanneer je het in een omgeving waar geen onbekenden bij zijn zou doen. Mocht het foutgaan dan krijgen truffels en paddo's weer een negatief nieuwsberichtje erbij, wat in het ergste geval (mede afhankelijk van het volgende kabinet) kan leiden tot een verbod op truffels.
Je loopt dus niet alleen het risico om jezelf wat aan te doen, maar ook het beeld van de drug, en dat heb ik dus liever niet. Daarom zou ik je willen vragen om nog eens goed te overwegen of dit je wel echt verstandig lijkt.
Klik om te vergroten...

Je hebt een punt, en ja ik heb wel eens zoveel op, een supertrip was dat!! daarom willen we nu een stapje verder gaan. gewoon lekker chillen en kijken, voelen en meemaken. De trip gaat waarschijnlijk z0ndag door. en je zal niks in de krant lezen. gewoon lekker genieten en veel lachen. zonnebril + reserve zonne bril aanwezig.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het hangt er helemaal vanaf wat voor een trippers jullie zijn, of je wel of niet ervaren bent en hoe goed je kunt omgaan met je trip :) Sommige mensen kunnen nog niet naar buiten gaan tijdens het trippen zonder dat het slecht afloopt... Ik persoonlijk heb daar geen last van.

Neem nu bijvoorbeeld mijn eerste keer LSD, ik heb werkelijk waar elke regel overtreden die er bestaat om een "veilige eerste trip te krijgen". En toch heb ik enorm goed getript :grin: Het hangt gewoon ervan af wat voor een personen jullie zijn.
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het kan wel, ik zou alleen wel wat minder nemen zodat je lekker trippy rondloopt en niet te veel mindfucks hebt. Een aanrader is wel om in dat te gaan waar geen rij staat, zijn meestal de duffe saaie attracties maar dat maakt dan niet uit.
L
LiveLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Het hangt er helemaal vanaf wat voor een trippers jullie zijn, of je wel of niet ervaren bent en hoe goed je kunt omgaan met je trip :) Sommige mensen kunnen nog niet naar buiten gaan tijdens het trippen zonder dat het slecht afloopt... Ik persoonlijk heb daar geen last van.

Neem nu bijvoorbeeld mijn eerste keer LSD, ik heb werkelijk waar elke regel overtreden die er bestaat om een "veilige eerste trip te krijgen". En toch heb ik enorm goed getript :grin: Het hangt gewoon ervan af wat voor een personen jullie zijn.
Klik om te vergroten...

hetzelfde hier, we brachten onze eerste trip door in een druk subtropisch zwembad en dat was echt geweldig, al liepen we rond met een trippende kop, een supertrip !
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#18
LiveLife zei:
Sublimo zei:
Het hangt er helemaal vanaf wat voor een trippers jullie zijn, of je wel of niet ervaren bent en hoe goed je kunt omgaan met je trip :) Sommige mensen kunnen nog niet naar buiten gaan tijdens het trippen zonder dat het slecht afloopt... Ik persoonlijk heb daar geen last van.

Neem nu bijvoorbeeld mijn eerste keer LSD, ik heb werkelijk waar elke regel overtreden die er bestaat om een "veilige eerste trip te krijgen". En toch heb ik enorm goed getript :grin: Het hangt gewoon ervan af wat voor een personen jullie zijn.
Klik om te vergroten...

hetzelfde hier, we brachten onze eerste trip door in een druk subtropisch zwembad en dat was echt geweldig, al liepen we rond met een trippende kop, een supertrip !
Klik om te vergroten...
Toeval?

viewtopic.php?f=7&t=24869&p=740555
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toeval bestaat niet!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Alleen als je erin gelooft.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."