#1
Ons onderwijs is dan ook da bomb!Sublimo zei:PepTalk zei:Ben je een Belg dan?
Hier in Nederland zitten ze in de laatste week dacht ik..
In ieder geval succes!
DankjewelNee, ik ben geen Belg. Ik ben een echte Nederlander
Ik studeer gewoon in België. Vandaar
![]()
Ik studeer gewoon in België. Vandaar 