Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums[truffels] bewaren?

[truffels] bewaren?

36 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sublimo zei:
PepTalk zei:
Ben je een Belg dan?

Hier in Nederland zitten ze in de laatste week dacht ik.. :flushed:

In ieder geval succes!
Klik om te vergroten...

Dankjewel :) Nee, ik ben geen Belg. Ik ben een echte Nederlander :rock: Ik studeer gewoon in België. Vandaar :wink:
Klik om te vergroten...
Ons onderwijs is dan ook da bomb!
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Sublimo zei:
PepTalk zei:
Ben je een Belg dan?

Hier in Nederland zitten ze in de laatste week dacht ik.. :flushed:

In ieder geval succes!
Klik om te vergroten...

Dankjewel :) Nee, ik ben geen Belg. Ik ben een echte Nederlander :rock: Ik studeer gewoon in België. Vandaar :wink:
Klik om te vergroten...
Ons onderwijs is dan ook da bomb!
Klik om te vergroten...

Ja, stukken beter dan in Nederland.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stukken beter dan in zowat heel de wereld. Ik spreek dan wel over Vlaanderen uiteraard.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
KoxBox zei:
Stukken beter dan in zowat heel de wereld. Ik spreek dan wel over Vlaanderen uiteraard.
Klik om te vergroten...

Ja, natuurlijk :wink:
l
liquid stateLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kan je truffels ook gewoon drogen als normale paddestoelen? Wat keukenpapier op een droge plaats?

En als ze gedroogd zijn hoe ga ik ze daarna weer opeten, want ik las ergens dat ze super hard worden.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja je kunt ze op dezelfde manier drogen.

Ze worden inderdaad best hard.
Goed kauwen is de kunst, je kunt er natuurlijk ook een lekker thee'tje van trekken.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kun je ze niet gewoon tot poeder malen als ze droog zijn en ze dan in capsules steken ?
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sublimo zei:
Kun je ze niet gewoon tot poeder malen als ze droog zijn en ze dan in capsules steken ?
Klik om te vergroten...
Of snuiven.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#9
KoxBox zei:
Sublimo zei:
Kun je ze niet gewoon tot poeder malen als ze droog zijn en ze dan in capsules steken ?
Klik om te vergroten...
Of snuiven.
Klik om te vergroten...

Dat lijkt me nu dus echt niet aangenaam, 15 g poeder snuiven :openmouth:

Wel eens iets wat je ooit gedaan moet hebben :tearsofjoy:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Kun je ze niet gewoon tot poeder malen als ze droog zijn en ze dan in capsules steken ?
Klik om te vergroten...

Dat doe ik wel altijd. Erg makkelijk om te nemen, niet kauwen en geen vieze smaak.
Ook beginnen de effecten wat eerder. ( zelfde als eten t.o.v. thee)

Wat ik er wel bij wil vertellen is dat het echte ''paddo eten'' ritueeltje er een beetje af gaat waardoor je meer het idee krijgt iets synthetisch te nemen.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Ik gebruik droogstop als zout voor mijn biefstuk.
Klik om te vergroten...

Normaal gezien is dat giftig he :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Ik gebruik droogstop als zout voor mijn biefstuk.
Klik om te vergroten...

Normaal gezien is dat giftig he :P
Klik om te vergroten...
Normaal gezien wel ja, maar ik ben dan ook een bikkel.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#13
KoxBox zei:
Normaal gezien wel ja, maar ik ben dan ook een bikkel.
Klik om te vergroten...

Dan wil ik jou lichaam wel eens onderzoeken als je later dood bent, jij moet in het bezit zijn van een zeer uniek metabolisme :P
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Normaal gezien wel ja, maar ik ben dan ook een bikkel.
Klik om te vergroten...

Dan wil ik jou lichaam wel eens onderzoeken als je later dood bent, jij moet in het bezit zijn van een zeer uniek metabolisme :P
Klik om te vergroten...
Dan zal je toch nog even moeten wachten... :beer:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Ik gebruik droogstop als zout voor mijn biefstuk.
Klik om te vergroten...

Normaal gezien is dat giftig he :P
Klik om te vergroten...
Normaal gezien wel ja, maar ik ben dan ook een bikkel.
Klik om te vergroten...

Met kleine dosis beginnen, en langzaam opbouwen dan is er geen probleem hoor!
Beetje gewenning opbouwen, en af en toe een dialysetje en er is niets aan het handje. :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
KoxBox zei:
Sublimo zei:
KoxBox zei:
Normaal gezien wel ja, maar ik ben dan ook een bikkel.
Klik om te vergroten...

Dan wil ik jou lichaam wel eens onderzoeken als je later dood bent, jij moet in het bezit zijn van een zeer uniek metabolisme :P
Klik om te vergroten...
Dan zal je toch nog even moeten wachten... :beer:
Klik om te vergroten...

Ja, gelukkig :)
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had een keer een bakje op kamertemperatuur bewaard, ergens in de kast, verrot en verschimmeld waren ze na een week! Dat dus niet doen.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Winehouse zei:
Ik had een keer een bakje op kamertemperatuur bewaard, ergens in de kast, verrot en verschimmeld waren ze na een week! Dat dus niet doen.
Klik om te vergroten...
Jah, wat had je gedacht dan?
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#19
KoxBox zei:
Winehouse zei:
Ik had een keer een bakje op kamertemperatuur bewaard, ergens in de kast, verrot en verschimmeld waren ze na een week! Dat dus niet doen.
Klik om te vergroten...
Jah, wat had je gedacht dan?
Klik om te vergroten...

Weet ik het, ik ben niet zo van de paddo's. Meer van de benzo's, die zijn tenminste fatsoenlijk houdbaar :grin:
C
ChaincellsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gister truffels gebruikt, maar nu heb ik nog 7gram ofzo liggen, maar het is een beetje groenig/blauwig/donkerder geworden, is dit schimmel of is er niks aan de hand?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."