#1
Hallo iedereen,
Het spijt me als dit al eens eerder aangehaald is maar ik heb alleszinds niet echt veel van mijn vragen beantwoord kunnen krijgen door te zoeken tussen de Ayahuasca topic's.
Ik ben al sinds korte tijd met het idee aan het spelen om eens een Ayahuasca ceremonie bij te wonen maar heb hier omtrent toch nog een paar bedenkingen, want het lijkt mij dat er eigenlijk 2 soorten van deze ceremonies zijn nl. die bij de Santo Daime of bij een sjamaan ,
-wat is nu eigenlijk het verschil tussen een ceremonie bij Santo Daime of bij een sjamaan ?
-Ook zou het handig zijn als iemand weet of er (mits ik er woon) ceremonies zijn in België of dicht bij de grens van België want ik heb er voorlopig alleen gevonden diep in het Noorden van Nederland
-Is er iets bepaalds wat ik moet doen of weten alvorens ik Ayahuasca tot mij neem ? ik heb al wel ervaring met psychedelica maar enkel met paddo's en truffels.
-en WAT geeft nu net zo'n meerwaarde aan ayahuasca ten opzichtte van andere psychedelica ?
alvast bedankt
NAMASTE
The Traveller
(PS. ik ben juist vandaag geregistreerd op DF dus vergeef me als ik iets fout heb gezegd ,
)
Het spijt me als dit al eens eerder aangehaald is maar ik heb alleszinds niet echt veel van mijn vragen beantwoord kunnen krijgen door te zoeken tussen de Ayahuasca topic's.
Ik ben al sinds korte tijd met het idee aan het spelen om eens een Ayahuasca ceremonie bij te wonen maar heb hier omtrent toch nog een paar bedenkingen, want het lijkt mij dat er eigenlijk 2 soorten van deze ceremonies zijn nl. die bij de Santo Daime of bij een sjamaan ,
-wat is nu eigenlijk het verschil tussen een ceremonie bij Santo Daime of bij een sjamaan ?
-Ook zou het handig zijn als iemand weet of er (mits ik er woon) ceremonies zijn in België of dicht bij de grens van België want ik heb er voorlopig alleen gevonden diep in het Noorden van Nederland
-Is er iets bepaalds wat ik moet doen of weten alvorens ik Ayahuasca tot mij neem ? ik heb al wel ervaring met psychedelica maar enkel met paddo's en truffels.
-en WAT geeft nu net zo'n meerwaarde aan ayahuasca ten opzichtte van andere psychedelica ?
alvast bedankt
NAMASTE
The Traveller
(PS. ik ben juist vandaag geregistreerd op DF dus vergeef me als ik iets fout heb gezegd ,
)
misschien wel alleen te begrijpen door mensen die het hebben meegemaakt.