#1
Mother Aya zei:Ik wil me hier effe op aansluiten wat het zingen betreft, het zingen op zich is al een ervaring je voelt het door je hele wezen vibreren door mee te zingen en waardoor je ook specifieke ervaringen krijgt en inzichten op de duur gaat alles vanzelf eigenlijk als je mee bent met alles en iedereen komt het vanzelf door je heen..... wat ik als héél mooi ervaar
btw aangenaameen mede daimista
De vibratie van het zingen
misschien wel alleen te begrijpen door mensen die het hebben meegemaakt.En inderdaad, aangenaam