Sublimo zei:
trojan.exe zei:
hmmz ja ben eigenlijk ook wel heel benieuwd of iemand hier ook losse dmt, dus niet in de vorm van ayahuasca, icm een mao remmer heeft genomen.
en hoe dit te doen etc.
Dat heet pharmahuasca.
http://en.wikipedia.org/wiki/Pharmahuasca
Bijna geen verschil dus.
[edit] Oeps, ik bedenk me nu pas dat ik dit verkeerd interpreteerde. Ik dacht dat Sublimo Trojan.exe probeerde te verbeteren, maar hij wilde alleen maar aanvullen.
Anyways, na een beetje zoeken zag ik dat ayahuasca gewoon legaal is en dat je dat ook via legale bedrijven kunt kopen, lol...
DMT is uiteraard weer niet legaal, lol
Anyways, nu zit ik met het volgende:
Ik heb nog meer dan 100 mg DMT over van mijn laatste aankoop (alleen geen idee hoe zuiver die shit is)
Nu heb ik van **** (ik weet niet of ik winkel mag noemen) 1 packet ayahuasca gekocht en 1 pakketje losse MAOI. Die ayahuasca heeft volgens de reviews een behoorlijk lage dosis dmt, omdat de meeste mensen die kant-en-klare ayahuasca kopen beginners zijn.
Mijn plan is nu dus om ayahuasca te testen en een weekje daarna mijn eigen (sterkere) mengsel te proberen.
Ik weet welke dosis ik van die MAOI moet eten, want dat staat op de website van die webwinkel. Ik weet ook wat ik allemaal niet mag eten, want dat staat ook op die website, alleen staat er helaas geen suggestie van wat je dan wel kan eten zonder er misselijk van te worden. Is spaghetti met gehakt en ketchup bijvoorbeeld slim? Of word je daar ook misselijk van?
Nu is de enige vraag, hoeveel van mijn DMT raden jullie aan om er bij te gooien om echt een super heftige trip te krijgen, maar niet in het gekkenhuis te belanden? Ik heb de neiging om de volle 100 a 120 mg erbij te gooien, maar is dat te veel of niet? DMT eten (ookal is het met MAOI) blijft altijd minder effectief dan DMT roken heb ik gelezen (met een factor 2). Dus 60 mg eten heeft ongeveer hetzelfde effect als 30 mg roken las ik ergens. Aangezien 30 mg roken altijd wordt aangeraden als beginnersdosis wil ik gaan voor de 60-mg-roken-equivalent; oftewel 120 mg eten. Hier heb ik slechts 1 bron voor helaas, een andere drugsforum-website, en dat vind ik niet betrouwbaar genoeg. Daarom wil ik graag jullie ervaring hiermee horen.