#1
Intoxication zei:nee ik ga zelfs meer zeggen, het is nog maar slechts bij die ene keer gebleveweet iig echt niet wanneer ik het nog eens zou willenn/ kunnen doen, vast na de examens ga ik er wel eens nood aan hebbe
![]()
![]()
40mg eyeball...
...
..
...
!!
haha, ik vind DMT eigelijk ook niet echt 'leuk' zoals ik andere psychedelica leuk vind. DMT vind ik eerder een overwinning van mijzelf als ik het weer eens rook omdat ik er toch altijd wel wat angst voor heb. Maar het is juist die kick die het leuk maakt, eerder dan de ervaring zelf
Sommigen voelen zich er juist comfortabeler bij dan bij bv lsd omdat de trip zo kort is. Ieder zijn ding
...
...