Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDMT: probleem met roken

DMT: probleem met roken

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Intoxication zei:
nee ik ga zelfs meer zeggen, het is nog maar slechts bij die ene keer gebleve :grin: weet iig echt niet wanneer ik het nog eens zou willenn/ kunnen doen, vast na de examens ga ik er wel eens nood aan hebbe :grin: :grin:

40mg eyeball...
:stoned: ...
:openmouth: ..
:wave: ...
:hearteyes: !!
Klik om te vergroten...

haha, ik vind DMT eigelijk ook niet echt 'leuk' zoals ik andere psychedelica leuk vind. DMT vind ik eerder een overwinning van mijzelf als ik het weer eens rook omdat ik er toch altijd wel wat angst voor heb. Maar het is juist die kick die het leuk maakt, eerder dan de ervaring zelf :grin:

Sommigen voelen zich er juist comfortabeler bij dan bij bv lsd omdat de trip zo kort is. Ieder zijn ding :) paddestoelen blijven voor mij het heiligst :hearteyes:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#2
Edit: deel van het probleem gevonden. Er zaten 5 roostertjes over elkaar in de dmt pijp, met in het onderste een hele prop zwarte, gesmolten DMT. Ik nam hier een klein hitje van en was voor 5 minuten wel even wauss :sunglasses: de kamer vulde dadelijk met de witte rook die ik al lang niet meer gezien had :hearteyes:
c
counterstrikertLid
01-01-2024, 00:00
#3


Eagle Bill Shake and Vape Pipe heb ik laatst gekocht, hij werkt wel maar niet echt top. Iemand tips hoe je hier het beste DMT in rookt / vaporised ?

Wat ik zelf geprobeerd heb, de dmt in de pijp... normale aansteker, turbo (storm) aanstekers zijn dodelijk voor dit soort pijpjes. De vorige heb ik een gat in gebrand met een storm aansteker. Het beste houd je de aansteker er heel dicht tegen dat alleen het blauwe deel van de vlam nog zichtbaar is. Dan wordt de pijp niet helemaal zwart van het roet, en kun je er doorheen kijken wat de rook doet.

De DMT smelt, en na nog even verwarmen begint ie te dampen. dan begin ik heel rustig te inhaleren, zo'n 20 seconden lang en een sliert damp trek ik dan mee mijn longen in. Ondertussen houd ik de pijp dicht en schuin dat de overige damp niet kan ontsnappen. Nu blijft ie even na dampen de bol vult zich nog met nieuwe damp.

Dan admen ik ergens na 20 seconden uit omdat het effect dan niet meer op bouwt, ik neem nog een tuig met de aansteker er onder ^ dan ga ik iets verder.. Maar zo een derde keer heb ik nog niet geprobeerd. Ik verwacht dat ik dan nog 1 a 2 van deze teugen te kort kom om echt door te breken. Ik betwijfel of ik wel het juiste gereedschap in huis gehaald heb eigenlijk..... :confused:
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#4
@ counterstrikert

Ik heb die pijp ook getest, ik vind hem niks, je kan hem beter gebruiken voor wiet.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tripper zei:
Waar vul je de kop mee?
Klik om te vergroten...

5 gaasjes, as, dmt, as

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."