#1
:P
jcutter zei:Man, ik heb die shit zelfs op mijn ballen geschreven. Geloof mij, dat is voldoende![]()
kapitein-x zei:¨Het eerste basisprincipe van de toxicologie is dat vrijwel iedere stof, die in overmaat aanwezig is, schadelijk kan zijn. Dosis sola facit venenum (alleen de hoeveelheid maakt het vergif) zei Paracelsus al in de 16e eeuw.¨ bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vergif
Als een bepaalde dosis helpt om beter te jagen dan is het ook geen vergif. Het wordt pas een vergif als je te veel neemt. En als iets te veel is dan reageert je lichaam daarop in negatieve zin. Ik denk dat je lichaam iets als te veel beschouwt als het je overlevingskansen in dat moment verkleint (je lichaam leeft niet in de toekomst en heeft geen boodschap aan diepe inzichten die je over enkele jaren verder zullen helpen.) Door het innemen van truffels bijvoorbeeld vallen bepaalde beschermingsmechanismen weg. Dit is eigenlijk heel gevaarlijk, ware het niet dat de verstandige tripper hier rekening mee houdt door in een veilige overzichtelijke omgeving te verblijven.
kapitein-x zei:maar ik begrijp dat je daar amper een negatieve bodyload van hebt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."