Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKratom is best nog wel chill

Kratom is best nog wel chill

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fresh zei:
Gemini zei:
Ik heb die nacht dat ik kratom heb gebruikt 15 uur geslapen. Vaag spul.
Klik om te vergroten...

Dat is ook niet zo raar, maar dan zat er niet heel erg veel tijd tussen het gebruik en het naar bed gaan. Anders lijkt he me vrij stug, of je moet wel heel veel genomen hebben?
Klik om te vergroten...

Jawel. Begin van de avond genomen, rond een uurtje of 2/3 gaan slapen.
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Sinds een paar maanden heb ik meerdere keren kratom gebruikt in verschillende doseringen, en ik moet toch zeggen: Vergeleken met vele andere smartshop producten werkt kratom toch best wel goed :grin: Ik vind het eigenlijk een betere versie van caffeine, meer energie en alertheid en tegelijkertijd toch lekker ontspannen.

Op DF is niet zoveel te vinden over kratom ervaringen voor zover ik gezocht heb, zijn er misschien nog andere mensen hier die dit goedje weleens gebruikt hebben? :stoned: En wat vonden jullie ervan?

Een nadeel is wel dat kratom nogal duur is, voor dat geld koop ik liever een wietje. :stoned:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk spul, maar te duur en net niet leuk genoeg om het te kopen.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vond het vooral lichamelijk erg relaxed, hoewel het geestelijk ook prettig was (rustig en helder), maar het stond niet echt in verhouding met de absurde dosering die ik per ongeluk had genomen, noch met de prijs.
Achteraf wat jeuk en erge misselijkheid, blijkbaar heeft dit spul toch vrij sterke opiaatwerking, maar ik heb er toch inderdaad net te weinig van gevoeld om echt blij van te worden.
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb hier nog steeds 10 gram poeder liggen. Ooit ga ik het nog eens proberen maar ik had het alvast gehaald voordat het illegaal wordt (geen idee of dat gaat gebeuren). Enige wat me minder lijkt is dat het licht verslavend is.
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#6
Illegaal zal het voorlopig wel niet worden :P Hoewel, met de PVV als gedoogbobo's en de VVD en het CDA als regeeropperhoofden komt die mogelijkheid wel een stukje dichterbij.
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Einstein zei:
Illegaal zal het voorlopig wel niet worden :P Hoewel, met de PVV als gedoogbobo's en de VVD en het CDA als regeeropperhoofden komt die mogelijkheid wel een stukje dichterbij.
Klik om te vergroten...

Precies :( Hopen dat ze na de provinciale staten verkiezingen een minderheid in de 1e kamer hebben.
En kratom heeft inderdaad ook wel een soort van kater, had ik ook toen ik een keer 7 gram had genomen ofzo: Ik was helemaal uitgedroogd, had jeuk en was misselijk.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik sluit me voor 95% aan bij Einstein.

Jeuk en misselijkheid heb ik niet ondervonden.
Ik vond het wel leuk spul en heb er diverse varianten van gehad.
Extract, bladeren en poeder. Ik vond het (vloeibare) extract het beste werken, maar ik had wel een flesje van ik meen 30ml achterover gekiept (niet lekker!).
Ik voelde me heel relaxed, lag gewoon lui en lekker op de bank, maar was wel fijn.
De wereld kon me even gestolen worden, vond alles best.

Kortom; grappig spul, maar te duur voor het plezier in verhouding.

Dan liever een jointje of 2C-B pilletje :wink:
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb die nacht dat ik kratom heb gebruikt 15 uur geslapen. Vaag spul.
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Gemini zei:
Ik heb die nacht dat ik kratom heb gebruikt 15 uur geslapen. Vaag spul.
Klik om te vergroten...

Hoge doseringen kunnen langdurige slaap veroorzaken.Bron: Azarius
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk een te hoge dosering?
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#11
wakawaka zei:
Gemini zei:
Ik heb die nacht dat ik kratom heb gebruikt 15 uur geslapen. Vaag spul.
Klik om te vergroten...

Hoge doseringen kunnen langdurige slaap veroorzaken.Bron: Azarius
Klik om te vergroten...

Waarschijnlijk een te hoge dosering?
Klik om te vergroten...

Could be.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Gemini zei:
Ik heb die nacht dat ik kratom heb gebruikt 15 uur geslapen. Vaag spul.
Klik om te vergroten...

Dat is ook niet zo raar, maar dan zat er niet heel erg veel tijd tussen het gebruik en het naar bed gaan. Anders lijkt he me vrij stug, of je moet wel heel veel genomen hebben?
w
wakawakaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fresh zei:
Gemini zei:
Ik heb die nacht dat ik kratom heb gebruikt 15 uur geslapen. Vaag spul.
Klik om te vergroten...

Dat is ook niet zo raar, maar dan zat er niet heel erg veel tijd tussen het gebruik en het naar bed gaan. Anders lijkt he me vrij stug, of je moet wel heel veel genomen hebben?
Klik om te vergroten...

Uit ervaring weet ik dat naar bed gaan met een normale dosering kratom(rond de 5 gram) niet echt lukt, aangezien de kratom je wakker houdt rond deze doseringen. Dus om zo lang te kunnen slapen zal het waarschijnlijk een te hoge dosering zijn, want dan wordt het effect juist verlammend :wink: .

Edit:
Jawel. Begin van de avond genomen, rond een uurtje of 2/3 gaan slapen.
Klik om te vergroten...
:wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."