Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vervelend dat je zo'n ervaring hebt gehad, maar na wat je verteld vind ik het niet heel erg gek. Wat bij jou denk ik het probleem was is in 1 woord samen te vatten: angst. Je noemt dit zelf overduidelijk een aantal keren. Je joint is om één of andere reden sterker gevallen dan verwacht en je werd er waarschijnlijk een beetje door overvallen. Wat zou hebben geholpen is jezelf geruststellen dat er niks ergs kan gebeuren en dat je er maar in mee moet gaan en dat het vanzelf wel weer minder zal worden. Misschien had je even moeten overgeven of iets lichts eten. Wiet versterkt je ervaringen en door te focussen op die nare band om je hoofd werd dit versterkt. Waarschijnlijk begon het hier dat je bang werd dat het verkeerd zou gaan en dat het steeds erger zou worden. Deze angst heeft dit versterkt en zo raakte je in paniek en werd je bang dat je doodging en wilde je 112 bellen. Tegelijk werd je ook nog eens bang dat je ouders er daardoor achter zouden komen. Je kalmeerde even en je hart ging vervolgens rustiger maar toen werd je weer bang dat dit té rustig werd.. Je geeft zelf al aan dat negatief denken angstig maakt en positief denken ook weer kalmer maakt. Het is dus ook een soort les om het effect van angst goed mee te maken. Want niet alleen tijdens een blow maar ook in het dagelijks leven heeft onbewuste angst een negatieve invloed. Besef je dit goed en denk je hier de volgende keer beter mee om te kunnen gaan dan kan je het rustig aan weer eens proberen want het kan mooie ervaringen ook juist versterken. Maar onderschat de kracht van wiet dus ook niet."
"Ik gebruik ook af en toe methylfenidaat (ritalin) en het helpt mij wel om me beter te kunnen concentreren en alerter te zijn als dit nodig is. Dit is denk ik alleen merkzaam als je zelf soms al moeilijk kan concentreren en je gedachten snel afdwalen en omdat dit met ritalin maar ook met bijvoorbeeld gewoon koffie minder gebeurt kan je dus beter leren. Je leervermogen zelf word er denk ik niet door vergroot, alleen je concentratie. Heb je dit van nature al goed dan zal het minder effect geven denk ik."
"Inderdaad zoals Atropa ook al zegt zou ik geen films gaan kijken en vooral zorgen voor mooie muziek en een mooie rustige omgeving. Concentreren zal heel moeilijk zijn en gaat ook een beetje tegen het trippen in want je gedachten en ervaringen zullen hun eigen vlucht gaan en het is vooral de kunst om dit helemaal te laten gaan en dit kan erg goed met gepaste muziek. Toch moeten concentreren tegen de trip in heeft bij mij ook wel eens hoofdpijn gegeven. (Ik heb normaal nooit hoofdpijn) Belangrijkste is dat je jezelf kan laten gaan en kan doen wat je wil tijdens de trip. Met ogen dicht ga je veel dieper weg in je eigen onderbewustzijn met mooie visuals en met ogen open ervaar je een mooie en intensere connectie met de omgeving wat ook heel bijzonder is. Dus ik zou ook zeker een momentje nemen om even met ogen dicht te kunnen liggen met muziek. Maar dit kan natuurlijk ook een andere keer. Fruit vind ik de beste optie: gezond, licht verteerbaar en ook het lekkerst. Goede trip!"
"Dit lijkt op de Psilocybe Cubensis ofwel 'mexicaanse' aan de kleur en vorm te zien. Dit is ook een van de makkelijkst te kweken soorten en aan de restjes van de voedingsbodem te zien komen deze denk ik van zo'n standaard kweekbakje die ook meestal de Cubensis bevatten. Het onderste stukje van de steel met die restjes van de bodem zou ik eraf knippen. Het verschil in het ronde of platte kopje zal waarschijnlijk zijn omdat de ene wat later geplukt is dan de ander waarbij het hoedje al wel of soms nog niet open is. Gebruikstip is om ze te vermalen en thee van te zetten. Dosering op een lege maag is 1 gram voor een licht effect, 2 voor medium trip, 3 voor een zware trip."
"Dit vind ik echt het ultieme tripreport. Het deed me ook heel erg denken aan De MaTrix en nu ik dit topic helemaal heb gelezen zie ik dat je dit zelf ook al zo noemde in je tweede post. Jij nam DMT, jij nam de rode pil. Die film vind ik nu geniaal met dat idee in mijn achterhoofd. Ik heb ook dat boek 'Eindeloos bewustzijn' gelezen en al een aantal keer getript met paddo's en kan me wel vinden in de theoriën die in dit topic voorbij komen. DMT doe ik misschien ook nog wel een keer."