#1
Fool zei:Hey!
Paddo's zijn in principe hetzelfde als Truffels, vaak is een portie alleen wat sterker ingeschat. Dingen om te doen zijn altijd gewoon filosoferen, muziek luisteren, kijken naar lichtjes en gewoon door de natuur wandelen(mits je op/na je piek zit, beetje ervaring met trippen hebt en goed in je vel zit) en praten zoals normaal.
Bij chille muziek denk ik vaak meer richting Morcheeba, Pink Floyd, The doors, een beetje dat soort muziek. Maar in principe is alle muziek leuk, als het maar niet té opwindend is en je jezelf er een beetje in kunt verliezen. (Ook een kwestie van uitproberen, dus)
En qua eten is het altijd een goed idee om lekker vers fruit en frisse producten als yoghurt/sap in te slaan. Vooral aanwezige smaken doen het vaak goed!![]()
En vooral: Veel plezier!![]()
Heel erg bedankt voor je tips
Heb er zeker wat aan, en dankjewel ik zal er zeker van genieten !