#1
Bedankt voor alle reacties! Ik volg jullie adviezen toch maar op. Morgen krijg ik mijn Mexicana A. Truffels van Azarius binnen, ik ga 10 gram afwegen en opeten! Als het zover is schrijf ik wel een reportje ![:)]()
ZERO- zei:Vroegah zei ik altijd dat ik nooit tripmiddelen wilde doen omdat ik bang was om enge dingen te gaan zien. Toen ik een keertje op xtc hallucineerde kwam ik er echter achter dat ik het ontzettend tof vond en ben ik het toch gaan proberen. Ik ben toen begonnen met 2cb en dat vond ik fijn omdat het niet zo heftig is (oke de bodyload zo nu en dan wel, maar dat terzijde)(also heftigheid is altijd afhankelijk van dosis, dat natuurlijk wel) en niet zo lang duurt. Uiteindelijk heb ik ook LSD en truffels gedaan, maar ook toen was ik blij dat ik eerst een paar keer 2cb had gedaan, omdat LSD heel lang duurt en truffels emotioneel gezien nog wel eens heftig kan zijn.
Dus eigenlijk zou ik aanraden om een lage dosis te nemen of iets wat niet superlang duurt. Dan blijf je een beetje in een veilig gebied en misschien kun je dan langzamerhand steeds iets verder gaan, zodat het wel prettig voor je blijft voelen.
Veel plezier! Ik ben benieuwd naar je reportje.CDissonance zei:Bedankt voor alle reacties! Ik volg jullie adviezen toch maar op. Morgen krijg ik mijn Mexicana A. Truffels van Azarius binnen, ik ga 10 gram afwegen en opeten! Als het zover is schrijf ik wel een reportje![]()
Bedankt! Het word ook mijn eerste report, heeft iemand nog tips voor het schrijven? Als in tijdens de trip/na de trip/ waar op te letten etc? En 10 gram Mexicana (mildste truffel) is te doen voor de eerste keer toch?Psychedelibee zei:Veel plezier! Ik ben benieuwd naar je reportje.CDissonance zei:Bedankt voor alle reacties! Ik volg jullie adviezen toch maar op. Morgen krijg ik mijn Mexicana A. Truffels van Azarius binnen, ik ga 10 gram afwegen en opeten! Als het zover is schrijf ik wel een reportje![]()
10 gram lijkt me een prima dosis voor een eerste keer. Zorg in ieder geval dat je goed in je vel zit en het lekker in een vertrouwde omgeving doet. Bijvoorkeur thuis of ergens binnen waar ook geen pottenkijkers kunnen komen. Tijdens de trip zou ik je niet teveel met je report bezig houden, dat komt achteraf wel. Het schrijven van een report achteraf is altijd wel een goede manier om alles wat je meegemaakt hebt op een rijtje te zetten en te verwerken. Maar het schrijven van een report moet geen doel op zich worden in ieder geval.CDissonance zei:Bedankt! Het word ook mijn eerste report, heeft iemand nog tips voor het schrijven? Als in tijdens de trip/na de trip/ waar op te letten etc? En 10 gram Mexicana (mildste truffel) is te doen voor de eerste keer toch?Psychedelibee zei:Veel plezier! Ik ben benieuwd naar je reportje.CDissonance zei:Bedankt voor alle reacties! Ik volg jullie adviezen toch maar op. Morgen krijg ik mijn Mexicana A. Truffels van Azarius binnen, ik ga 10 gram afwegen en opeten! Als het zover is schrijf ik wel een reportje![]()
![]()
Exceptional Insight zei:Truffels zou ik me niet zo'n zorgen om maken, die trips zijn naar mijn mening erg mild. Ik raad je wel aan het hele portie te nemen anders is de kans wel aanwezig dat je meer last hebt van de bodyload dan dat je daadwerkelijk van het effect geniet.
Ja ja, jou mening en zo... Maar het is toch wel aardig bekend dat er ook mensen zijn die erg heftig reageren op psilocybine, ook op een normale of zelfs lage dosis.Exceptional Insight zei:Truffels zou ik me niet zo'n zorgen om maken, die trips zijn naar mijn mening erg mild. Ik raad je wel aan het hele portie te nemen anders is de kans wel aanwezig dat je meer last hebt van de bodyload dan dat je daadwerkelijk van het effect geniet.
CDissonance zei:Bedankt voor alle reacties! Ik volg jullie adviezen toch maar op. Morgen krijg ik mijn Mexicana A. Truffels van Azarius binnen, ik ga 10 gram afwegen en opeten! Als het zover is schrijf ik wel een reportje![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."