#1
Ik voel me door truffels/paddo's binnen al vaak koud, waardoor ik de verwarming soms wel op 23 graden zet. Het lijkt mij bijzonder onaangenaam om rond deze tijd van het jaar buiten te trippen. Ik zou nu lekker gezellig binnen gaan trippen en dan in het voorjaar of de zomer weer eens buiten als ik jou was.