Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBuiten in de avond Truffels

Buiten in de avond Truffels

5 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik voel me door truffels/paddo's binnen al vaak koud, waardoor ik de verwarming soms wel op 23 graden zet. Het lijkt mij bijzonder onaangenaam om rond deze tijd van het jaar buiten te trippen. Ik zou nu lekker gezellig binnen gaan trippen en dan in het voorjaar of de zomer weer eens buiten als ik jou was.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou het niet doen persoonlijk. Het is inmiddels al best koud wanneer het donker wordt, dus dan lijkt het me niet chill als je dan niet naar binnen kunt wanneer je het koud krijgt. Veel fijner is het als je gewoon ergens binnen een lekker warm plekje hebt en dan zelf kunt beslissen of je buiten even een rondje wilt gaan lopen.
4
4 2 0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wou met 2 vrienden truffels gaan doen, maar deze keer zouden we het buiten gaan doen en het is waarschijnlijk zo dat als we eenmaal wat voelen het al best wel donker is buiten. ik heb wel vaker truffels gedaan (4x)maar dat was in de zomer buiten of gewoon binnen. En nu wou ik dus vragen of het wel slim is om te doen
B
BlokfluitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Inderdaad, 's avonds kan het nu makkelijk tot 5 graden afkoelen. Het lijkt me persoonlijk ook niet fijn om in te trippen, zeker niet als het ook nog donker is ook.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja dat heb ik ook vaak. Met trippen of keta gaat de verwarming vaak best hoog. Ook zou ik het niet doen omdat je wellicht met veel rondlopen verdwaald raakt. Het lijkt mij totaal a relaxed.

Mindless zei:
Ik voel me door truffels/paddo's binnen al vaak koud, waardoor ik de verwarming soms wel op 23 graden zet. Het lijkt mij bijzonder onaangenaam om rond deze tijd van het jaar buiten te trippen. Ik zou nu lekker gezellig binnen gaan trippen en dan in het voorjaar of de zomer weer eens buiten als ik jou was.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op een zwoele zomernacht zou mij dit best fijn lijken, nu lijkt het me verschrikkelijk. Heb laatst al een trip afgeblazen toen iemand met dit idee kwam. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."