#1
Heej Jongens..
Sorry, ik had ff zin om een topic aan te maken..!!!
2.4u geleden wat genomen... voor het eerst sinds zoveel jaar... en heb even zo'n moment... om te delen hahaha!!
Edit nadat ik de titel heb aangepast: 5g valhalla en wat stevige trekken van een pure wietjoint. Ingenomen om / rond 13.15.. momenteel 17.54.
Sorry, ik had ff zin om een topic aan te maken..!!!
2.4u geleden wat genomen... voor het eerst sinds zoveel jaar... en heb even zo'n moment... om te delen hahaha!!
Edit nadat ik de titel heb aangepast: 5g valhalla en wat stevige trekken van een pure wietjoint. Ingenomen om / rond 13.15.. momenteel 17.54.