Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Live' - Een kijkje in mn gedachten naar mn ware IK

'Live' - Een kijkje in mn gedachten naar mn ware IK

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heej Jongens..


Sorry, ik had ff zin om een topic aan te maken..!!!
2.4u geleden wat genomen... voor het eerst sinds zoveel jaar... en heb even zo'n moment... om te delen hahaha!!

Edit nadat ik de titel heb aangepast: 5g valhalla en wat stevige trekken van een pure wietjoint. Ingenomen om / rond 13.15.. momenteel 17.54.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wanneer we ophouden met 'nieuwsgierig' zijn... geef je je ziel... de echte JIJ ... weer kans om even op adem te komen... en langzaamaan ontstaat er ineens een glimlach op je gezicht
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hahahaha merk dat ik in een mini spiraal zit om het verwijderknopje te vinden om deze topic dan toch maar weg te halen.. en betrap mezelf erop dat ik in zo'n spiraal zit.. en dat moet ik dan weer delen
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#4
het gaat vooral om accepteren van je emotie en dan zie je dat je je eigenlijk om niks zo druk maakte..
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#5
je probeert jezelf constant met andere te vergelijken.. om zo maar te moeten voldoen... aan wat de maatschappij denkt dat normaal is
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#6
terwijl eigenlijk moet je gewoon jezelf zijn.. we zijn op pad... in een focus.. van punt A naar B... en die kleine prikkel.. of groot... bijvoorbeeld je elleboog ligt net niet lekker.. dan wordt je van dat pad afgezet.. en dan moet je je weer daar weer naar vinden... maar je weet dat als je dat niet meteen kunt doen.. dit weer energie kost.. en je zat er net zo lekker in.. en zodoende... blijf je te proberen di epuzzel op te lossen... en dan zien we ineens.. dat dit die spiraal is waar mensen het over hebben... waar je over had gelezen.. en dan bedenk je je.... dat je net hebt verteld.. dat we ons willen vergelijken met de maatschappij..

HAHA ZO JEZUS... sorry jongens...!!!:grin::grin::grin::grin:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#7
en dat was dus die spiraal waar je je zo van bewust was... of dacht te zijn.. en daardoor weer afdwaald... het zijn steeds stations.. en het voelt eng om onze station te verlaten... omdat alles zo snel gaat... we zijn een trein.. het leven gaat soms snel... en dan leer jij net je station kennen... en stap je alweer over naar de volgende... precies dat is geen controle hebben over wanneer we naar het volgende station gaan... en dat draait om overgave... leer dat te vertrouwen.. en dan geef je jezelf dus over.. (dit even in mn diepste gedachtes..) lijkt wel alsof dit nu vanuit mn gedachtens komen.. en ik ben het me wel bewust.. maar toen voelt het dan weer eng om op dat zwevend gordijn naar het onbekende te zitten... want je bent niet zelf de piloot... er is geen stuur.... maar dat had dat magisch tapijt van alladin ook niet...
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik probeer het NU te omschrijven.... terwijl ik heel enthousiast... er ook bij wilde vertellen van hoe ik me ervoor voelde... je zoekt dat moment van blijdschap soms weer op.. en wanneer je dan later terugkomt bij deze mooie emotie... dan zie je dat die emotie zelf ook emoties hebben... en die emotie waar je het zo leuk mee had.. ligt nu misschien even te slapen... voor hem is het ook nacht.. en omdat hij slaapt.. loop jij met JOU emotie weer weg en dat creeert teleurstelling..
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#9
dan geef ik mezelf even pauze.. om op adem te komen... omdat ik denk dat dat is wat nodig is.. om weer wat met jullie te delen.. en dan zie je weer dat je die inspiratie... die prikkels.. die zo mooi zijn.. van een externe bron krijgt... die jou dan weer vanaf dat moment meenemen... gedachtens vloeien in elkaar over.. maar de muziek... het is een licht.. een kompas die laat zien waar je moet navigeren.. een beetje als pirates of the caribeaan... wanneer die gemene vissen die heel mooi zingen.. je schip willen laten stranden.. maar als je erover nadenkt... en dit zou bestaan.. wellicht niet zozeer deze mythe... maar deze bevolking.. de kolonie.. die bestaat al en dat doen wij ook .. alleen beseffen we ons dat soms niet.. omdat we ook weer met vergelijken bezig zijn... elke gedachte is een box.. een herinnering... jou taal.. is een herinnering... je hebt miljarden van die lege boxjes in je... en sommige zijn groter dan dan de ander... je denkt soms bij jezelf... 'had ik dat niet eerder gezien', dat is de JIJ die over die boxjes van emoties gaat.... jij spreekt op dat moment met HEM.. en hij is nog bezig met het zoeken van dat eerste boxje waarin een herinnering schuilt... en soms duurt het tijd en is dat niet INSTANT...dus ook dat is niet vanzelfsprekend
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#10
HAHA okay jongens hier laat ik het ff bij, ik ben me onwijs bewust dat dit EEN fase is.. en ik niet zo de hele trip kan laten gaan.. en me dat weer bewust bent... en het daarom weer met jullie deel...

HAHA ZO.. en dit dus weer DIE SPIRAAL IS waar men dan over spreekt etc etc etc etc .. zo wtf...! :grin:

Jongens geniet nog even van deze mooie dag, ik zal wanneer de trip is uitgewerkt etc er proberen een zo goed mogelijk beeld van te geven.. ik dacht dat ik dit nu al kon... dus ik stap weer ff op mn roze wolk hier! (maar dat wisten jullie al want dat had ik al aangekondigd...)
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#11
De dingen die je doet.. dat doe je.. omdat voordat je ze uitvoerde.. heb je er al over nagedacht... dus het 'vertrouwde' gevoel creeert... misschien kan dus ook 'een goede voorbereiding is het halve werk' toegepast worden op je handelingen.. daarom dat mensen die fitnessen.. bodybuilders... die zichzelf 'moed' in praten... dat is een spoedcursus.... deze situaties te laten afspelen in zijn gedachten... hij leert met spoed die omgeving kennen.. die station waar hij zo komt... dan is de afhandeling ook sneller... want je weet dat het een afhandeling is omdat je dan zelf ook weer verder wilt... maar dat is je onbewustheid
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#12
OHJA ik weet weer wat ik wilde zeggen.. (poeh) concenteren is lastig.. door jezelf moed in te praten creeer je dus ook energie.. die energie onstaat omdat je bent gerustgesteld dat je die station hebt leren kennen voordat je trein er aankwam.. dus je creeert een soort veilige omgeving.. dat is dat vertrouwde gevoel.... en ergens heb je geleerd... dat je zelf de baas bent over de spoorwegen van die trein... je kan dus ook een kleine 8 loop creeeren en dat hij dan weer verder gaat bijv... zodat je nog even kunt blijven hangen op de emotie... of dat je er wel weer terugkomt... dat is je hele pad namelijk
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahahahaha zo gek dit:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#14
Elke puls die door mn lichaam stroomt.. over mn bloedbanen... op één bepaald pad... het is een signaal.. een interactie met mn hersenen... en die prikkels zie ik nu... ik zet ze met een groepje op een veilig bootje... omdat we weten dat er dan grotere kans is van slagen dat deze prikkel... de naam van mijn groepje...aankomt op zijn locatie... net als dat we ook met miljoenen.. al zij het miljarden... op weg zijn om 1 eitje te bevruchten.. onze geboorte.. dat is het leven eigenlijk.. maar zo werken ook onze gedachtens.. alleen soms vergeten we dat.. omdat er veel prikkels zijn in het dagelijks leven.. die deze emoties... onze ware IK... even verbergen... terwijl de ware JIJ.. die zit er gewoon.. en die zat er al... die ware jij die jou held is.. je veilige haven... je weet dat dit je superkracht is die je soms door lastige tijden sleept... je weet dat het allemaal maar tijdelijk is... en dat valt steeds meer op zn plek... geen vreemde gedachtens meer rondrennend zonder kip... je stukje woestijn.. je JOU... voelt schoon en opgeruimd... je tuin heeft onderhoud gehad en je hebt overzicht.... want overzicht creeert rust.... en rust hangt weer samen met andere emoties... wat dus ook weer die spiraal is... maar dat weet je al.. dus je denkt bij jezelf.. wanneer ontdek ik dan wat nieuws? je blijft je afvragen... want afvragen is nieuwsgierigheid... en dit is onze drijfveer.. om ons voort te planten.. nieuwsgierig te blijven.... en dat willen we beschermen... en daaruit is de emotie liefde geboren.. maar ook zn gemene broertje haat....
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#15
De reden waarom mensen dit die lezen.. zo'n report... is omdat ze dingen herkennen daaruit... maar het soms zelf even niet wisten te vinden... en we zoeken dat... om onszelf gerust te stellen dat we ook weer hetzelfde zijn.. je snapt eindelijk waarom iets is zoals iets is.... ik zat in mn slaapkamer... en heb een vlek op de muur... die vlek begon vorm te nemen... en ik denk nu nog steeds wanneer ik het probeer.... de kleurtjes.. maakte het tot leven... deze gebeurtenis had ik wel over gelezen.. maar nooit echt zelf ervaren.. tot nu.... je krijgt dus iets... wanneer het JOU tijd is... een trip .... kan niet bad zijn... je neemt jezelf in de maling... dingen komen vanzelf wanneer de tijd er is... en juist dan wanneer je het niet verwacht.. overvalt dat je weer met een positieve emotie, omdat we er onszelf niet op hadden ingeleefd... zo kom je erachter... dat er niet alleen een 'NEERWAARTSE' spiraal bestaat voor mensen die erin 'geloven'... maar dus ook opwaarts... postieve gedachten... van punt A naar Z... daar zijn tussenstapjes voor nodig.. en die noemen we B tm Y... en die gaan we ook allemaal één voor één bewandelen.. dus kleine stapjes... kaderen... hierarchie krijgen.. al zij het op een simpele gedachtepatroon... is dit ook uitgestraald naar onze maatschappij.. onze wereld... het materialisme... en onze gedachtens... wie was er eerst... het kip of het ei... is het niet het FEIT dat we het niet weten.. dat onze hersenen blijft triggeren actief te blijven en niet lui te worden... maar hoe trigger je dat...tot op de moleculaire level... de muziek.. die je ziel raakt en direct tot je streekt.. fluistert* (HAAA... ik denk ik lees mn berichtje eens na en ik zie ineens een spelfout.. meteen al... want 'fluistert' stond eerst verkeerd) je dit.. maar je moet er wel naar luisteren...


Edit: Woahhhhh!!!!!!! :grin::grin::grin::grin::grin::grin::yum:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik bedenk me ineens... dat ik de hele type met puntjes type... en dit eigenlijk wel heel prettig leest.. en dus daarom ook begrijp... waarom tekstopmaak.... etc.... soms de persoon achter het verhaal kan maskeren... zoals bij een sollicitatie.. je weet niet welke kant het op kan gaan dus je probeert jezelf eerst in te dekken.... en langzaam maar zeker dan een weg te kiezen.. om dus gewoon jezelf te zijn... en dan merk je bijv of het aansluit of niet bij een nieuwe baan...

Haha nieuwe baan? wtfff!!
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#17
type tijd of verhaal.. welke was het nou
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#18
ha en dat moment duurde maar één milisec.. dus ik ben alweer zelf de baas.. okay gaat nergens over!
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#19
:grin::grin::grin::grin::grin:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#20
Okay ik rond em even af.. nu is het echt TIME to move on... dit vooral omdat ik me NU pas besef dat die mooie muziek niet van mn pc boxen komt maar mn tv die ook nog aan stond in de woonkamer... dus als ik de pc afsluit.. heb ik dat mooie muziekje nog...!

Poging 2! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."