Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums'Live' - Een kijkje in mn gedachten naar mn ware IK

'Live' - Een kijkje in mn gedachten naar mn ware IK

33 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heej Jongens..


Sorry, ik had ff zin om een topic aan te maken..!!!
2.4u geleden wat genomen... voor het eerst sinds zoveel jaar... en heb even zo'n moment... om te delen hahaha!!

Edit nadat ik de titel heb aangepast: 5g valhalla en wat stevige trekken van een pure wietjoint. Ingenomen om / rond 13.15.. momenteel 17.54.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#2
En nu op de bank lig met mn foon ik me bedenk dat ik het een onwijs irritante manier vindt om maar steeds te moeten praten in 'en....' ben toch geen sprookje aan het vertellen hier hahaha hou op schei uit:tongueclosed:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Terwijl eigenlijk was het toch niet zo irritant..
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Okay check* ik zit er nog steeds in.. dacht dat ie af aan het nemen was:neutral::smirk:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#5
De muziek is er nog.. maar dat wisten jullie al.. misschien denk je..? Jongen laat dat internet nou en ga gewoon genieten.. maar echt waar ik geniet met volle teugen:grin:

Edit terwijl eigenlijk... en weg was ie... okay poging 89!
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#6
5 gr pure joint? Of 5 gr iets anders?
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#7
Joint is denk ... nee wacht ff.. hij is puur.. de truffels ong 5g joint nog niet helemaal op hoor paar hijsen zo nu en dan
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#8
Toch bizar als je je zo goed kunt inleven op een emotie.. je weet wanneer hij puur en oprecht is... daar kijk je dus zo doorheen.. en je ziet iets...of iemands...ware intenties
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#9
Onze taal..het onzichtbare... met hindernissen op zn pad om zn doel te bereiken..die hindernissen het fysieke hetgeen wat je kan zien...voelen... ruiken..of soms horen.. hoe wij dit weten te navigeren.. de processe die zich afspelen in onze hersenen en onderbewuste schuilend onder een mooi fluweel tapijt.. als een baksteen die je op het gras optilt en er wormen onder zijn.. maar dit nu jou steen is van jou gedachte jou fabriek...
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#10
Auraz zei:
Toch bizar als je je zo goed kunt inleven op een emotie.. je weet wanneer hij puur en oprecht is... daar kijk je dus zo doorheen.. en je ziet iets...of iemands...ware intenties
Klik om te vergroten...

Dat idee kreeg ik nou niet bepaald na het lezen van je observaties.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zo.. ik lees je tekst 200 keer na maar snap er eigenlijk de ballen niet van:grin::sweatsmile: sorry!
L
LangspeelplaatLid
01-01-2024, 00:00
#12
Auraz zei:
Zo.. ik lees je tekst 200 keer na maar snap er eigenlijk de ballen niet van:grin::sweatsmile: sorry!
Klik om te vergroten...

Ik heb zo'n gevoel dat we vanaf hier op 1 lijn zitten. :laughing:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hahahahahaha!!!:grin:
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#14
Begint uit te werken.. naam van de topic gewijzigd.. is een iets langer reportje geworden dan ik had gedacht, excuus daarvoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."