Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"sjaak zei: Ik heb een aantal keren Salvia geprobeerd. Ik wilde wel eens iets anders dan paddo's. Maar zonder succes... De eerste keer had ik er thee van gezet en gedronken. Niets gemerkt. De tweede keer had ik 5x extract gehaald en deze door een pijpje gerookt. Wederom niets gemerkt. Enkele weken later heb ik het 10x extract door een pijpje gerookt. Maar ook dit keer helemaal geen effect! Kan iemand mij uitleggen waar dit aan ligt? Ben ik soms immuun voor deze stof? Doe ik iets verkeerd? Klik om te vergroten... ik heb alles van 5 x en alles van 10 x gerookt toen ook nog de helft van de bladeren gekouwd zelfs nog verze bladeren erbij efect niets alleen het is erg goor hoeveel raad je aan voor uberhoud efect of moet ik gelijk de sterkste nemen ben waarschijnlijk extreem immum voor dit"