Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's

Paddo's

39 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Accountgedeactiveerd,

Dat kun je helaas niet uitsluiten dat dat gebeurt. Maar gebeurt het, accepteer het dan. Dat is het beste wat je kunt doen. Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan op zo'n moment.
Klik om te vergroten...

Aha oke
Aan de ene kant ben ik bang dat er iets gebeurt aan de andere kant heel nieuws gierig
O
Origin OneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je alles in vraag stelt en onze antwoorden kunnen je blijkbaar niet geruststellen, zou ik gewoon zo veel mogelijk er over lezen.

Met te zeggen van doe het dan gewoon niet ben je helemaal niets. Dus dat zal ik ook niet zeggen.

Misschien kan je ook stukje minder eten, zodat je net over de treshold zit. Namelijk de hoeveelheid waarmee je het begint te voelen. Een net niet trip om het zo te stellen. Dan heb je al een lichte feeling met the good stuff en kan je de volgende keer altijd meer nemen.

Na een uurtje of twee drie heb je het “zwaarste” dan al wel gehad en je verliest nooit echt de controle. Als je dat al dan niet al hebt met maximum 20-25gr of lichter in mijn ogen... Die hoeveelheid van rond de 20 is een normale dosis.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#3
Origin One zei:
Als je alles in vraag stelt en onze antwoorden kunnen je blijkbaar niet geruststellen, zou ik gewoon zo veel mogelijk er over lezen.

Met te zeggen van doe het dan gewoon niet ben je helemaal niets. Dus dat zal ik ook niet zeggen.

Misschien kan je ook stukje minder eten, zodat je net over de treshold zit. Namelijk de hoeveelheid waarmee je het begint te voelen. Een net niet trip om het zo te stellen. Dan heb je al een lichte feeling met the good stuff en kan je de volgende keer altijd meer nemen.

Na een uurtje of twee drie heb je het “zwaarste” dan al wel gehad en je verliest nooit echt de controle. Als je dat al dan niet al hebt met maximum 20-25gr of lichter in mijn ogen... Die hoeveelheid van rond de 20 is een normale dosis.
Klik om te vergroten...

Ahhh fuck it moet me gewoon over de angst heen zetten
Telefoon uit paar vrienden in huis zorg dat ik daar kan pitten geen ouders en 1 of 2 mensen die nuchter zijn waarschijnlijk doe ik het met 4 of 5 waar 1 of 2 nuchter blijven
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
Origin One zei:
Voila.
Klik om te vergroten...

Jep gewoon over me angst heen komen
En hopelijk heb ik de beste tijd van me leven
Maar wat zie je precies allemaal???
Maar heb wel een soort van beperking add of licht autisme weet niet welke
Is geen probleem met paddo's toch?
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat was inmiddels wel duidelijk.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#6
Accountgedeactiveerd zei:
Maar wat zie je precies allemaal???
Klik om te vergroten...
Precies zie je altijd 562 kabouters, die marcheren van het oosten naar het westen.eentje loopt voorop, als enige met een bruin mutsje ipv een oranje mutsje. Disclaimer: als je iets kleinere portie neemt, kan het zijn dat mijn aantallen niet precies zijn. Dan kunnen het er ook 512 zijn.
s
stomme eendLid
01-01-2024, 00:00
#7
En over je andere vragen: zoals al gezegd: je kunt een bad trip nooit helemaal uitsluiten. Je kunt wel zorgen dat je trip omstandigheden optimaal zijn ( goed in je vel zitten, fijne omgeving, tripsitter om je gerust te stellen, privacy, geen dingen die nog moeten enz). Dat vermindert de kans op bad gaan aanzienlijk én als het de verkeerde kant op gaat, is het meestal minder dramatisch ( omringd worden door negatieve reacties die je niet kunt relativeren is een groter drama als je op een schoolreisje tript tussen allemaal docenten die nergens van mogen weten dan wanneer je relaxed thuis bent met een tripsitter naast je om je gerust te stellen).


En voor de zekerheid: je hebt het paar x over kotsen. Met overgeven heeft bad gaan echt heel weinig van doen.
G
GekkeDruggieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Accountgedeactiveerd zei:
hallo Ik wil graag een keertje paddo's Proberen
Alleen ben ik bang voor een bad trip
Heb weleens bad op alcohol en wiet gegaan dat was vreselijk Ook overgeven enzo
Ook een keer op wiet dat is wel lang geleden toen was ik nog een beginner
En ook heb ik een keer gehad dat ik
Ik tijdje was gestopt en weer meteen een hele dikke joint gedraaid en toen ging de hele wereld de hele tijd rondjes draaien dat was ook best wel kut
Dus vandaar dat ik niet bad wil gaan
En een paddo baddtrip is veel erger dan een alcohol of wiet of alle 2 badtrip

Dus ja hoe ga ik de 1ste keer niet bad?
En wat is de dosering?
Ben 60 kilo of miss nu minder of meer weet niet
Drugs heb ik niet veel gebruikt
Wat ik gebruikt heb is wiet/hasj ( dagelijks ) alcohol en morfine ( ziekenhuis )
Voor de rest niks dus kan ik ook gewoon paddo's gebruiken zonder andere ervaringen?
Oh en wat zijn de risico's?
Klik om te vergroten...

NEEM GEWOON GENIET MET DRUGS
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ga denk ik over 2 weken het doen nog niet zeker
We gaan het in een hok doen zet ik 2 matrassen neer daar klein tvtje etc
Is dit goeie locatie ? Alleen is het hok niet zo groot want heb gehoord dat het gevaarlijk is om paddos buiten te doen dat het binnen moet gebeuren
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Accountgedeactiveerd zei:
Ga denk ik over 2 weken het doen nog niet zeker
We gaan het in een hok doen zet ik 2 matrassen neer daar klein tvtje etc
Is dit goeie locatie ? Alleen is het hok niet zo groot want heb gehoord dat het gevaarlijk is om paddos buiten te doen dat het binnen moet gebeuren
Klik om te vergroten...
In een hok? Die klein is en waarschijnlijk ook geen ramen heeft? Lijkt me nogal claustrofobisch eerlijk gezegd tijdens een trip en dus een zeer slechte locatie. Geloof mij ruimte ervaar je heel anders tijdens een trip en die muren zullen dan echt op je af komen. Het is zeker de eerste keer inderdaad verstandig om het niet buiten te doen, maar wacht dan gewoon wat langer tot je een keer een huis van iemand beschikbaar hebt als ouders een keer weg zijn ofzo.

Verder ben je pas een beetje van je paranoia af las ik in een ander topic. Beter geef je dat ook nog even de tijd, want voor hetzelfde geld zit die paranoia er nog gewoon maar heb je het nu naar je onderbewuste gestopt. Tijdens een trip kan het vervolgens weer terug komen en dan 100 keer zo hard.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Psychedelibee zei:
Verder ben je pas een beetje van je paranoia af las ik in een ander topic. Beter geef je dat ook nog even de tijd, want voor hetzelfde geld zit die paranoia er nog gewoon maar heb je het nu naar je onderbewuste gestopt. Tijdens een trip kan het vervolgens weer terug komen en dan 100 keer zo hard.
Klik om te vergroten...

Iets in die richting zei ik ook al laatst maar Accountgedeactiveerd is denk ik eigenwijs en onderschat paranoia zijn een beetje. Als het door slaat omdat je idd nog niet klaar voor bent (kan met alle drugs gebeuren, ook wiet) dan ben je echt veel verder van huis. Zoals ik al eerder zei en Psychedelibee nu ook weer, beter wacht je nog een flinke poos @Accountgedeactiveerd. Maar het is aan jou.
Het is niet om je te pesten of dwars te zitten maar om je goed te adviseren.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#12
@Psychedelibee @De Dunne
Ja jullie hebben wel gelijk miss nog eventjes wachten en kan het doorslaan inderdaad
En dat is niet leuk en in het hok is miss niks
Maar laat het nog eventjes wachten dan
Ik ga wel aan de LSD! :sunglasses:
Haha i'm just kidding :tearsofjoy::tearsofjoy:
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Iemand die bad gaat op alcohol is duidelijk niet toe aan paddo's.
O
Origin OneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Voila.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Accountgedeactiveerd zei:
Ik ga wel aan de LSD! :sunglasses:
Haha i'm just kidding :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:lolol: Gelukkig...

Goed dat je nog even wacht.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
:lolol: Gelukkig...

Goed dat je nog even wacht.
Klik om te vergroten...
Ja wacht denk ik gewoon tot ik 18 ben kan ik het zelf kopen en zijn me hersen uitgegroeid Ookal heb ik ze al verpest met al die jaren smoken Maarja :mrgreen::lolol:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Accountgedeactiveerd zei:
Ja wacht denk ik gewoon tot ik 18 ben kan ik het zelf kopen en zijn me hersen uitgegroeid Ookal heb ik ze al verpest met al die jaren smoken Maarja :mrgreen::lolol:
Klik om te vergroten...
Als je wil wachten tot je brein uitgegroeid is en ontwikkeld dan wacht je tot je 24 bent. 18 worden is maar een wettelijke vorm van volwassenheid.

https://docenten.puberenco.nl/leerlingen-gebruik/hersenen-in-de-groei/
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
@Accountgedeactiveerd verstandig dat je nog even wacht. Sowieso tot je paranoia klachten wat verder in het verleden liggen.

En er komt vast ook nog wel een keer een goede setting voorbij, waarbij iemand een keer het huis alleen heeft. Of anders sparen met een paar vrienden om een weekendje een huisje te huren ergens ofzo. Trippen terwijl je weet dat ouders elk moment kunnen binnen lopen is in ieder geval erg arelaxt en dan verpest dat weer je trip.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#19
Denk dat ik sowieso van gedachten ben verandert met paddos
P
Paddoman21Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat ik persoonlijk denk, is dat je het gewoon moet doen, alleen of met andere dat maakt opzich allemaal niet zo uit maar dat ligt ook aan je eigen persoonlijkheid. Mijn eerste keer was iets meer dan 3g gedroogde mexicaanse, ook alleen. Was wel heftig maar toch een heerlijke ervaring. Als ik dat kan dan jij ook ook wel 10 15 gram truffels (half doosje) alleen mocht je niemand hebben om het mee te doen. Persoonlijk doe ik het zelfs liever alleen, zodat je je echt kan loslaten en het over je heen te laten komen. Zou zonde zijn als je zon bijzondere ervaring laat liggen omdat je er een beetje bang voor bent. Dit is namelijk logisch :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."