Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat ik persoonlijk denk, is dat je het gewoon moet doen, alleen of met andere dat maakt opzich allemaal niet zo uit maar dat ligt ook aan je eigen persoonlijkheid. Mijn eerste keer was iets meer dan 3g gedroogde mexicaanse, ook alleen. Was wel heftig maar toch een heerlijke ervaring. Als ik dat kan dan jij ook ook wel 10 15 gram truffels (half doosje) alleen mocht je niemand hebben om het mee te doen. Persoonlijk doe ik het zelfs liever alleen, zodat je je echt kan loslaten en het over je heen te laten komen. Zou zonde zijn als je zon bijzondere ervaring laat liggen omdat je er een beetje bang voor bent. Dit is namelijk logisch"