Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo's

Paddo's

39 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#1
Accountgedeactiveerd, leer lezen. Hier bijvoorbeeld.
k
krannatomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand die bad gaat op alcohol is duidelijk niet toe aan paddo's.
O
Origin OneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voila.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#4
hallo Ik wil graag een keertje paddo's Proberen
Alleen ben ik bang voor een bad trip

Dus ja hoe ga ik de 1ste keer niet bad?
En wat is de dosering?
Ben 60 kilo of miss nu minder of meer weet niet
Drugs heb ik niet veel gebruikt
Wat ik gebruikt heb is wiet/hasj ( dagelijks ) alcohol en morfine ( ziekenhuis )
Voor de rest niks dus kan ik ook gewoon paddo's gebruiken zonder andere ervaringen?
Oh en wat zijn de risico's?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarom wil je paddo’s doen? Wat is je reden hier voor?
Ik vraag dit omdat oaddo’s niet echt een drug zijn om voor de lol te nemen. Het is niet zoals wiet of drank dat je alleen maar lollig word. Het is meestal bedoeld om je echt te laten trippen. Je gedachtes ordenen etc. En aangezien jij (in mijn en sommige andere hun optiek) al een tikkie snel last hebt van paranoide gedachtes kun je beter uitkijken. Paddo’s versterken enorm je geestelijke gestel. Dus ook onderliggende negatieve gedachtes\\ervaringen kunnen dan versterkt worden. Ik wil je niet angstig maken maar paddo’s zijn geen geintje.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#6
krannatom zei:
Iemand die bad gaat op alcohol is duidelijk niet toe aan paddo's.
Klik om te vergroten...
Is maar 1 keer gebeurt
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
Waarom wil je paddo’s doen? Wat is je reden hier voor?
Ik vraag dit omdat oaddo’s niet echt een drug zijn om voor de lol te nemen. Het is niet zoals wiet of drank dat je alleen maar lollig word. Het is meestal bedoeld om je echt te laten trippen. Je gedachtes ordenen etc. En aangezien jij (in mijn en sommige andere hun optiek) al een tikkie snel last hebt van paranoide gedachtes kun je beter uitkijken. Paddo’s versterken enorm je geestelijke gestel. Dus ook onderliggende negatieve gedachtes\\ervaringen kunnen dan versterkt worden. Ik wil je niet angstig maken maar paddo’s zijn geen geintje.
Klik om te vergroten...

Ahhhhhh dus paddo's IS dan zeker niks voor mij?
Was er gewoon nieuwsgierig naar wou keertje trippen
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
Accountgedeactiveerd ik denk niet dat mensen hier zeggen dat het zeker niets is voor jou. Dat kun je alleen zelf bepalen. Ze hebben wel gelijk dat Paddo's geen speelgoed zijn en ook geen genotsmiddel dat je zomaar ongestraft en onvoorbereid kunt gebruiken. Als je de neiging hebt om paranoide gevoelens te krijgen dan is er een serieuze kans dat je die bij paddo's ook zult ervaren. Zelfs met een goede voorbereiding is een bad trip / negatieve ervaring altijd mogelijk maar vergroot je wel de kans op een prettige ervaring.

Mocht je toch willen ervaren wat paddo's/truffels (is hetzelfde) met je doen zorg er dan voor dat je:
* lekker in je vel zit op het moment dat je het doet
* privacy hebt. (een plekje waar je niet gestoord gaat worden)
* begin met een lage dosering (7,5-10 gram truffels bijvoorbeeld). Je kunt altijd een andere dag meer nemen als het je goed bevalt.
* de eerste keer sowieso niet combineren met alcohol/weed/hash etc
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik voeg me bij Eik, en daarnaast:

* Accepteer dat 'bad gaan' (ook maar een term die we er zelf aan geven) een risico van het vak is. Met andere woorden, je kunt dat niet uitsluiten en moet de mogelijkheid dat het gebeurt incalculeren. Sterker nog, de kans dat je op een bepaald moment tijdens de trip in zekere zin negatieve gevoelens zult ervaren is best groot, aangezien paddo's of truffels jouw eigen emoties die diep vanbinnen zitten uitvergroten. Ook dit soort gevoelens horen bij de psychedelische ervaring en kunnen je belangrijke dingen leren over jezelf en over je leven.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#10
Eik zei:
Accountgedeactiveerd ik denk niet dat mensen hier zeggen dat het zeker niets is voor jou. Dat kun je alleen zelf bepalen. Ze hebben wel gelijk dat Paddo's geen speelgoed zijn en ook geen genotsmiddel dat je zomaar ongestraft en onvoorbereid kunt gebruiken. Als je de neiging hebt om paranoide gevoelens te krijgen dan is er een serieuze kans dat je die bij paddo's ook zult ervaren. Zelfs met een goede voorbereiding is een bad trip / negatieve ervaring altijd mogelijk maar vergroot je wel de kans op een prettige ervaring.

Mocht je toch willen ervaren wat paddo's/truffels (is hetzelfde) met je doen zorg er dan voor dat je:
* lekker in je vel zit op het moment dat je het doet
* privacy hebt. (een plekje waar je niet gestoord gaat worden)
* begin met een lage dosering (7,5-10 gram truffels bijvoorbeeld). Je kunt altijd een andere dag meer nemen als het je goed bevalt.
* de eerste keer sowieso niet combineren met alcohol/weed/hash etc
Klik om te vergroten...

Oke niet blowen of drinken
En ja doe het met 1 of 2 vrienden in een huis als zijn ouders niet thuis zijn
Helpt het voor de 1ste keer om dat er 1 iemand nuchter is?
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze olifant zei:
Ik voeg me bij Eik, en daarnaast:

* Accepteer dat 'bad gaan' (ook maar een term die we er zelf aan geven) een risico van het vak is. Met andere woorden, je kunt dat niet uitsluiten en moet de mogelijkheid dat het gebeurt incalculeren. Sterker nog, de kans dat je op een bepaald moment tijdens de trip in zekere zin negatieve gevoelens zult ervaren is best groot, aangezien paddo's of truffels jouw eigen emoties die diep vanbinnen zitten uitvergroten. Ook dit soort gevoelens horen bij de psychedelische ervaring en kunnen je belangrijke dingen leren over jezelf en over je leven.
Klik om te vergroten...

Als op op paddo's bad gaat wat gebeurt er precies?
Maar ik snap het gewoon flink in je vel
Wat ik altijd doe als ik een avond flink ga drinken en blowen erbij dan eet ik wat tevoren
Gewoon blowen doe ik op een lege maag
Maar vroeger toen ik nog beginner was voor het blowen at ik ook
Dus helpt het voor dat je de paddo's neemt wat te eten?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ga je er eens in verdiepen. Al jou antwoorden kun je op deze en andere sites (google) vinden. Kijk de link eens die MDMAap je gaf.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Dunne zei:
Ga je er eens in verdiepen. Al jou antwoorden kun je op deze en andere sites (google) vinden. Kijk de link eens die MDMAap je gaf.
Klik om te vergroten...

Heb ik bekeken heb er goeie info gekregen :blush:
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
De Dunne zei:
Ga je er eens in verdiepen. Al jou antwoorden kun je op deze en andere sites (google) vinden. Kijk de link eens die MDMAap je gaf.
Klik om te vergroten...

Google heb ik gekeken kom er op allemaal verschillende drugs forums dus denk vraag het maar aan me eigen forum waar ik lid van ben
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Accountgedeactiveerd zei:
Google heb ik gekeken kom er op allemaal verschillende drugs forums dus denk vraag het maar aan me eigen forum waar ik lid van ben
Klik om te vergroten...
Ik eet altijd zo 4 a 5 uur van te voren nog een lichte maaltijd en daarna niks meer.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#16
HardcoreGabber zei:
Ik eet altijd zo 4 a 5 uur van te voren nog een lichte maaltijd en daarna niks meer.
Klik om te vergroten...

Maar bij jou is het ook een keer flink
Mis gegaan he? Hoe kwam het wat was de oorzaak zodat ik voorbereid ben
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Accountgedeactiveerd zei:
Maar bij jou is het ook een keer flink
Mis gegaan he? Hoe kwam het wat was de oorzaak zodat ik voorbereid ben
Klik om te vergroten...
Nee hoor. De enigste keer dat ik moest kotsen van drugs, was dat ik flink had zitten eten en een half uur later ketamine nam. Bij truffels/paddo's nog nooit moeten kotsen. En heb altijd gedaan wat ik hierboven heb vermeld.
O
Origin OneLid
01-01-2024, 00:00
#18
Al bij al vind ik dat met paddos wel goed meevallen. Maar ik heb misschien ook al wel wat ervaring met vanalles en nog wat. Ook sta ik positief in het leven en heb ik een “sterke geest”.

Dat bad gaan / negatief worden kan inderdaad wel gebeuren dat zal ik niet ontkennen. Maar als jij op je gemakje thuis zit, relax in het weekend en je hebt wat te drinken bij de hand (want ja een biertje moet kunnen)... What’s the harm in mijn ogen.

Overdrijf zeker niet de eerste keer, een gram of 15-20 vers en dat komt in orde. Het is niet dat je niet meer weet wat je doet of dat je continu met een regenboogfilter over je zichtsveld zit. Maar ik spreek voor mezelf...
Want zoals iedereen hier kan beamen, trippen is heel persoonlijk, je kan derbij moeilijk meten tov een ander persoon.

Het is niet zoals een blowtje doen of een lijntje nemen. Eens je er in zit zit je er in, maar ik garandeer je dat als je dat écht eens wil doen, je je écht wel gaat amuseren.
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#19
HardcoreGabber zei:
Nee hoor. De enigste keer dat ik moest kotsen van drugs, was dat ik flink had zitten eten en een half uur later ketamine nam. Bij truffels/paddo's nog nooit moeten kotsen. En heb altijd gedaan wat ik hierboven heb vermeld.
Klik om te vergroten...

Nee dat je helemaal ging flippen in de garage toen je op je vriend zat te wachten
A
AccountgedeactiveerdLid
01-01-2024, 00:00
#20
Origin One zei:
Al bij al vind ik dat met paddos wel goed meevallen. Maar ik heb misschien ook al wel wat ervaring met vanalles en nog wat. Ook sta ik positief in het leven en heb ik een “sterke geest”.

Dat bad gaan / negatief worden kan inderdaad wel gebeuren dat zal ik niet ontkennen. Maar als jij op je gemakje thuis zit, relax in het weekend en je hebt wat te drinken bij de hand (want ja een biertje moet kunnen)... What’s the harm in mijn ogen.

Overdrijf zeker niet de eerste keer, een gram of 15-20 vers en dat komt in orde. Het is niet dat je niet meer weet wat je doet of dat je continu met een regenboogfilter over je zichtsveld zit. Maar ik spreek voor mezelf...
Want zoals iedereen hier kan beamen, trippen is heel persoonlijk, je kan derbij moeilijk meten tov een ander persoon.

Het is niet zoals een blowtje doen of een lijntje nemen. Eens je er in zit zit je er in, maar ik garandeer je dat als je dat écht eens wil doen, je je écht wel gaat amuseren.
Klik om te vergroten...

Ahhhh ja doe het op Eem vrije dag met vrienden
Maar heb gehoord van veel mensen dat mensen gaan denken dat ze er nooit meer uit komen dat het voor eeuwig duurt tijdens de trip hoe voorkom ik dat?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."