#1
Accountgedeactiveerd, leer lezen. Hier bijvoorbeeld.
Is maar 1 keer gebeurtIemand die bad gaat op alcohol is duidelijk niet toe aan paddo's.
Waarom wil je paddo’s doen? Wat is je reden hier voor?
Ik vraag dit omdat oaddo’s niet echt een drug zijn om voor de lol te nemen. Het is niet zoals wiet of drank dat je alleen maar lollig word. Het is meestal bedoeld om je echt te laten trippen. Je gedachtes ordenen etc. En aangezien jij (in mijn en sommige andere hun optiek) al een tikkie snel last hebt van paranoide gedachtes kun je beter uitkijken. Paddo’s versterken enorm je geestelijke gestel. Dus ook onderliggende negatieve gedachtes\\ervaringen kunnen dan versterkt worden. Ik wil je niet angstig maken maar paddo’s zijn geen geintje.
Accountgedeactiveerd ik denk niet dat mensen hier zeggen dat het zeker niets is voor jou. Dat kun je alleen zelf bepalen. Ze hebben wel gelijk dat Paddo's geen speelgoed zijn en ook geen genotsmiddel dat je zomaar ongestraft en onvoorbereid kunt gebruiken. Als je de neiging hebt om paranoide gevoelens te krijgen dan is er een serieuze kans dat je die bij paddo's ook zult ervaren. Zelfs met een goede voorbereiding is een bad trip / negatieve ervaring altijd mogelijk maar vergroot je wel de kans op een prettige ervaring.
Mocht je toch willen ervaren wat paddo's/truffels (is hetzelfde) met je doen zorg er dan voor dat je:
* lekker in je vel zit op het moment dat je het doet
* privacy hebt. (een plekje waar je niet gestoord gaat worden)
* begin met een lage dosering (7,5-10 gram truffels bijvoorbeeld). Je kunt altijd een andere dag meer nemen als het je goed bevalt.
* de eerste keer sowieso niet combineren met alcohol/weed/hash etc
Ik voeg me bij Eik, en daarnaast:
* Accepteer dat 'bad gaan' (ook maar een term die we er zelf aan geven) een risico van het vak is. Met andere woorden, je kunt dat niet uitsluiten en moet de mogelijkheid dat het gebeurt incalculeren. Sterker nog, de kans dat je op een bepaald moment tijdens de trip in zekere zin negatieve gevoelens zult ervaren is best groot, aangezien paddo's of truffels jouw eigen emoties die diep vanbinnen zitten uitvergroten. Ook dit soort gevoelens horen bij de psychedelische ervaring en kunnen je belangrijke dingen leren over jezelf en over je leven.
Ga je er eens in verdiepen. Al jou antwoorden kun je op deze en andere sites (google) vinden. Kijk de link eens die MDMAap je gaf.
Ga je er eens in verdiepen. Al jou antwoorden kun je op deze en andere sites (google) vinden. Kijk de link eens die MDMAap je gaf.
Ik eet altijd zo 4 a 5 uur van te voren nog een lichte maaltijd en daarna niks meer.Google heb ik gekeken kom er op allemaal verschillende drugs forums dus denk vraag het maar aan me eigen forum waar ik lid van ben
Ik eet altijd zo 4 a 5 uur van te voren nog een lichte maaltijd en daarna niks meer.
Nee hoor. De enigste keer dat ik moest kotsen van drugs, was dat ik flink had zitten eten en een half uur later ketamine nam. Bij truffels/paddo's nog nooit moeten kotsen. En heb altijd gedaan wat ik hierboven heb vermeld.Maar bij jou is het ook een keer flink
Mis gegaan he? Hoe kwam het wat was de oorzaak zodat ik voorbereid ben
Nee hoor. De enigste keer dat ik moest kotsen van drugs, was dat ik flink had zitten eten en een half uur later ketamine nam. Bij truffels/paddo's nog nooit moeten kotsen. En heb altijd gedaan wat ik hierboven heb vermeld.
Al bij al vind ik dat met paddos wel goed meevallen. Maar ik heb misschien ook al wel wat ervaring met vanalles en nog wat. Ook sta ik positief in het leven en heb ik een “sterke geest”.
Dat bad gaan / negatief worden kan inderdaad wel gebeuren dat zal ik niet ontkennen. Maar als jij op je gemakje thuis zit, relax in het weekend en je hebt wat te drinken bij de hand (want ja een biertje moet kunnen)... What’s the harm in mijn ogen.
Overdrijf zeker niet de eerste keer, een gram of 15-20 vers en dat komt in orde. Het is niet dat je niet meer weet wat je doet of dat je continu met een regenboogfilter over je zichtsveld zit. Maar ik spreek voor mezelf...
Want zoals iedereen hier kan beamen, trippen is heel persoonlijk, je kan derbij moeilijk meten tov een ander persoon.
Het is niet zoals een blowtje doen of een lijntje nemen. Eens je er in zit zit je er in, maar ik garandeer je dat als je dat écht eens wil doen, je je écht wel gaat amuseren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."