@Roze olifant
Zo zie je maar weer dat het bij iedereen toch wat anders werkt. Na de eerste paar keer met vooral veel lachen waren mijn trips vanaf dat moment eigenlijk allemaal mentaal. Op ontdekkingsreis door mezelf, er achter komen dat je bepaalde blokkades hebt en daar vreselijk verdrietig over worden. Verdrongen onverwerkte trauma's uit mijn jeugd die naar boven kwamen, inzien dat de maatschappij eigenlijk helemaal niet zo goed in elkaar zit. Ik heb er echt enorm veel aan gehad. En op een moment had ik het idee dat het er op zat, en ben toen een tijdje gestopt.
Een jaar of 5 geleden heb ik het weer opgepakt, vond het weer leuk, maar er was wel iets veranderd. dat mentale bleef uit, en sindsdien is het vooral genieten van de Visuals (de normale Visuals, ik heb nooit echt gecad dat de hallucinaties mijn zicht verdrongen) en vooral de hang naar pshychedelische muziek waar ik enorm van kan genieten in een trip en vooral heel veel dansen en door mijn huis stuiteren.
Die loops zijn nooit zo'n probleem geweest, ik kreeg ze vooral als ik te ingewikkelde dingen wilde doen en dan blijf je een beetje hangen in steeds dezelfde gedachten en is de trip alweer voorbij voor je er erg in hebt. eigenlijk is dat gewoon zonde van de tijd en de trip want je hebt er helemaal niks aan.
Verder kan ik steeds meer tijdens een trip. Ik blijf tegenwoordig verrassend helder, ook met 30 gram, en het bezoeken van festivals of feesten op psilo is voor mij geen enkel probleem meer. Het stuurloze van de eerste trips is volledig weg zeg maar. Ik kan doen wat ik wil.
![:)]()