#1
Beste mede-psychonauten,
Eergisteren heb ik voor het eerst truffels genomen. 15g Atlantis, op een lege maag en solo.
Ik kon vroeger enorm genieten van MDMA, helaas kan ik er niet meer aan komen dus was ik van plan (na onderzoek) om truffels te proberen... Ook lijkt het me een stuk minder schadelijk voor je hersenen wat zeker een pluspunt is. Ik kan absoluut geen hersencapaciteit missen haha![:sweatsmile:]()
Ik verwachtte van te voren mooie visuals, intensere muziekbeleving en een euforisch gevoel maar ik wilde het liefste tot nieuwe inzichten komen.
Ik weet nog van de 1e keer MDMA dat het me als mens positief heeft veranderd, ik ben een stuk socialer geworden, zoiets verwachtte ik ook van truffels. Helaas heeft mijn 1e trip mij dit niet gebracht.
Op de piek had ik milde visuals, de muziek kwam wat meer binnen en ik voelde me wat zelfverzekerder maar dat was het wel.
Het lijkt me sterk dat dit alles is wat truffels te bieden hebben.
Wat zou ik de volgende keer anders kunnen doen?
Zit te twijfelen om nog een keer 15g Atlantis te doen, of de dosis verhogen naar 20g.
De truffels waren trouwens gekocht in een betrouwbare smartshop op dezelfde dag dat ik ze innam. Ik heb ze heel goed gekauwd en doorgeslikt. Verder ging ik er met een goed gevoel in en had ik trippy muziek opgezet.
Exit: Nu ik het teruglees lijkt het net of ik het niks vond, ik had er weldegelijk plezier in maar had er gewoon meer van verwacht. Vooral de filosofische kant heb ik niet ervaren.
Eergisteren heb ik voor het eerst truffels genomen. 15g Atlantis, op een lege maag en solo.
Ik kon vroeger enorm genieten van MDMA, helaas kan ik er niet meer aan komen dus was ik van plan (na onderzoek) om truffels te proberen... Ook lijkt het me een stuk minder schadelijk voor je hersenen wat zeker een pluspunt is. Ik kan absoluut geen hersencapaciteit missen haha
Ik verwachtte van te voren mooie visuals, intensere muziekbeleving en een euforisch gevoel maar ik wilde het liefste tot nieuwe inzichten komen.
Ik weet nog van de 1e keer MDMA dat het me als mens positief heeft veranderd, ik ben een stuk socialer geworden, zoiets verwachtte ik ook van truffels. Helaas heeft mijn 1e trip mij dit niet gebracht.
Op de piek had ik milde visuals, de muziek kwam wat meer binnen en ik voelde me wat zelfverzekerder maar dat was het wel.
Het lijkt me sterk dat dit alles is wat truffels te bieden hebben.
Wat zou ik de volgende keer anders kunnen doen?
Zit te twijfelen om nog een keer 15g Atlantis te doen, of de dosis verhogen naar 20g.
De truffels waren trouwens gekocht in een betrouwbare smartshop op dezelfde dag dat ik ze innam. Ik heb ze heel goed gekauwd en doorgeslikt. Verder ging ik er met een goed gevoel in en had ik trippy muziek opgezet.
Exit: Nu ik het teruglees lijkt het net of ik het niks vond, ik had er weldegelijk plezier in maar had er gewoon meer van verwacht. Vooral de filosofische kant heb ik niet ervaren.