Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer truffels viel tegen.

Eerste keer truffels viel tegen.

40 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
@Roze olifant

Ooh, dat wil ik ook! :)

Echt hallucineren heb ik zo goed als nooit. Wel kan ik uren staren naar (vooral organische) objecten/voorwerpen die enorm mooi zijn dan (of juist niet als ze verschrompelen, maar dat is ook een gaaf gezicht)

en dan zit ik meestal toch al op een dubbele portie van zo'n 30 gram. Misschien moet ik er nog een stapje bij doen? ik denk dat ik dat best kan hebben. :)
Klik om te vergroten...

Ik heb het juist andersom: mijn trips zijn vaak extreem visueel, maar dat is echt een persoonlijke gevoeligheid denk ik. Zelfs 2C-B op relatief lage dosis (20 mg) kan bij mij al best visueel worden. Psilo en LSD op medium tot wat hogere doseringen dus helemaal, heb al meegemaakt dat visuals mijn hele zicht volledig overnamen waardoor ik mijn omgeving niet meer kon zien (LSD 165ug). Ik heb daarentegen dan wel weer het idee dat ik wat minder gevoelig ben voor 'mentaal' trippen. Wel versterking van emoties, maar gedachteloops heb ik bijvoorbeeld nog nooit gehad, en ook nooit echt grote inzichten of filosofische gedachten.

Echt waar ja, 30 gram? Ik heb nog nooit zo'n hoge dosis gehad en weet ook niet of ik daar ooit bij uit zal komen met experimenteren. Opzich ben ik wel geïnteresseerd om eens verder te gaan dan die 15 gram maar het wordt voor mij snel visueel overweldigend denk ik (en dus misschien ook weer afleidend van het mentale aspect). Hoe ervaar jij het verschil tussen 15 gram, 20 gram, 25 gram en 30 gram? Zijn dat grote stappen?

Mango zei:
Welke truffels gebruik je?
Klik om te vergroten...

Ik bestel de mijne altijd via internet. Omdat ik in België woon heb ik niet veel ervaring met verschillende smartshops (want niet allen verzenden naar België, dus ik bestel altijd bij dezelfde). Maar opzich maakt het denk ik niet zoveel uit waar je ze koopt, en de soort maakt ook niet zoveel uit. Ik denk dat de sterkte eerder per keer/batch kan verschillen dan dat-ie per truffelsoort verschilt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."