Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHulp bij DMT

Hulp bij DMT

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een machinepijpje gemaakt. Google op dmt+machine. Ik gebruik een miniflesje liquor 43. De kans dat je het verbrand is klein. Vlam vlak voor de ingang van het flesje houden en langzaam de vlam naar binnen zuigen. Drie hijsjes van 40/50mg en off you go!
U
UnFyKilianZLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo iedereen! :rock:

Ik ben van plan om binnenkort eens DMT te doen maar aangezien het mijn eerste keer is wil ik meer weten hoe je DMT neemt, ik weet dat je het in een pijpje moet doen en het moet laten verdampen en dan het inhaleert zolang als je maar kunt. Hoe verdamp je dit ? Als je zo een pijpje hebt als mij moet je dan het gaatje vanboven (zie foto) dicht houden met je vinger zodat de DMT kan verdampen en hoelang moet je gasbrander of wat dan ook eronder houden tot je de damp gaat inhaleren ? Extra tips zijn ook welkom.
mvg. Kilian :wave:
nd-161806s-1.jpg
B
BexelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Check deze aflevering eens van drugslab
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Met zo'n crackpijpje is de kans heel groot dat je DMT verbrand ipv verdampt. Dit komt omdat wanneer de DMT in direct contact staat met het glas de temperatuur te snel zal toenemen.

Ik zelf heb een pijp met een open kop en in die kop heb ik een soort van staalspons gepropt. Ik laat dan eerst heel voorzichtig mijn DMT vloeibaar worden zodat het in die staalspons kan trekken, op die manier verklein je de kans op verbranden. Zodra dat gebeurt is kun je de DMT laten verdampen en de rook inademen. Zie dit topic voor tips over hoe je je pijp kunt bouwen: https://drugsforum.nl/threads/hoe-rook-ik-de-dmt-en-in-wat-voor-pijp-het-handboek.13166/

Verder blijft DMT verdampen een kunst die je moet leren, dus ga er maar vanuit dat je de eerste keer niet bijzonder veel succes hebt. De eerste paar keer moet je dus echt als oefenen zien en gebruik dan ook niet te hoge doseringen want dat is zonde van je DMT.
U
UnFyKilianZLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
Met zo'n crackpijpje is de kans heel groot dat je DMT verbrand ipv verdampt. Dit komt omdat wanneer de DMT in direct contact staat met het glas de temperatuur te snel zal toenemen.

Ik zelf heb een pijp met een open kop en in die kop heb ik een soort van staalspons gepropt. Ik laat dan eerst heel voorzichtig mijn DMT vloeibaar worden zodat het in die staalspons kan trekken, op die manier verklein je de kans op verbranden. Zodra dat gebeurt is kun je de DMT laten verdampen en de rook inademen. Zie dit topic voor tips over hoe je je pijp kunt bouwen: https://drugsforum.nl/threads/hoe-rook-ik-de-dmt-en-in-wat-voor-pijp-het-handboek.13166/

Verder blijft DMT verdampen een kunst die je moet leren, dus ga er maar vanuit dat je de eerste keer niet bijzonder veel succes hebt. De eerste paar keer moet je dus echt als oefenen zien en gebruik dan ook niet te hoge doseringen want dat is zonde van je DMT.
Klik om te vergroten...
ik heb opzoekingswerk gedaan en het werkt met dat pijpje als je de lighter 2 cm ervan houd maar nu weet ik nie hoelang de lighter eronder moet houden, hoe zie je wnr je dmt allemaal is verdampt ? Het mislukken van de DMT zou zeer teleurstellent zijn :coldsweat:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#6
UnFyKilianZ zei:
ik heb opzoekingswerk gedaan en het werkt met dat pijpje als je de lighter 2 cm ervan houd maar nu weet ik nie hoelang de lighter eronder moet houden, hoe zie je wnr je dmt allemaal is verdampt ? Het mislukken van de DMT zou zeer teleurstellent zijn :coldsweat:
Klik om te vergroten...
Het kan waarschijnlijk ook wel met zo'n crackpijpje, maar de kans dat je je DMT verbrand is wel veel groter. Als glas eenmaal opwarmt wordt het ook heel snel heet en dat is funest voor je DMT.
U
UnFyKilianZLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Het kan waarschijnlijk ook wel met zo'n crackpijpje, maar de kans dat je je DMT verbrand is wel veel groter. Als glas eenmaal opwarmt wordt het ook heel snel heet en dat is funest voor je DMT.
Klik om te vergroten...
Ik ga testen doen voor dak de DMT doe, kga kijken hoe heet glas word als het tussen 50-70 graden is moet oké zijn
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Doe het met een kaars (zorg dat er iemand bij is ivm de kaars).

Hou hem inderdaad er wat onder, het beste is om draaiende bewegingen te maken met de pijp zodat niet één deel verhit wordt.

Neem je tijd om het langzaam om te warmen, kom steeds iets dichter bij met de kaars en blijven draaien.

Neem een flinke tuig en terwijl je die neemt, langzaam verder draaien. Kijk hoeveel rook er van die tuig komt. Genoeg rook? Doe de kaars dan iets naar beneden (minimaal) te weinig rook blijf je op die afstand (want hij gaat verder verwarmen) geen rook iets naar boven.

De dmt kristallen hoeven dus niet te roken voordat je een teug neemt, als de dmt kristallen roken ben je al te ver.

Lastig te zien wanneer ze smelten maar ze zijn echt snel op temperatuur. Dus vroegtijdig al beginnen met inhaleren.

Kan je vertellen dat de eerste 2 keren echt verschrikkelijk gaan. Bij mij waren ze dus volledig verbrandt.
U
UnFyKilianZLid
01-01-2024, 00:00
#9
Het is me succesvol gelukt om het juist te doen! :nevergonnagiveyouup: *Mindblowned*
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#10
UnFyKilianZ zei:
Het is me succesvol gelukt om het juist te doen! :nevergonnagiveyouup: *Mindblowned*
Klik om te vergroten...
Vertel eens wat meer. :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."