#1
Ja ok als je helemaal niet kunt slapen is het een ander verhaal, maar dat is niet waar je eerst zei en waar ik op reageerde. Je zei namelijk dat het 14u+ duurde bij jou en dat slapen dan toch wel fijn is. Daaruit maakte ik op dat je net als ik na 15 a 16u ook wel kan slapen.
De echte tripnawerkingen zoals visuals inderdaad ja. De nastimulatie dus het wakker blijven duurt bij mij wel wat langer. Maar dat geldt voor ieder psychedelicum wel. Als ik met andere mensen samen trip merk ik ook altijd dat die wat eerder aan slapen toe zijn.
Wat ik dan wél weer een aantal keer heb gehad (o.a. mijn eerste keer LSD!) is dat ik TIJDENS de trip in de staart in slaap donder en vervolgens een uur of twee uur later weer wakker word. Lijkt dan even sprake te zijn van een vorm van overstimulatie waardoor ik ineens slaperig word, tegenstrijdig genoeg. Heb het ook op speed soms, een initiële ‘versuffing’ vlak na de inwerking (waarbij ik soms half in slaap val) en na een uur trekt dat weg.
Tja. Soms zijn de effecten van drugs slecht te voorspellen. xD Of ik ben gewoon een raar mens, kan ook.