#1
Wat wil je ermee bereiken? Er is namelijk behoorlijk wat te koop natuurlijk ![:)]()
Ja dat weet ik er is veel aanbod idd.. eerlijk gezegd wil ik niet bad ass trippen ofzo maar meer een beetje een ‘ relax’ en ‘euforisch en high’ gevoel krijgenWat wil je ermee bereiken? Er is namelijk behoorlijk wat te koop natuurlijk![]()
Ik ben van mening dat Kanna toch wel echt erg heftig en fijn kan zijn, mits je genoeg neemt. Sterker nog: ongeveer MDMA maar dan heeel licht. Maar kan me toch best "strak" voelen en wel wat grotere pupillen krijgen en me echt heel chill voelen. De combinatie van Kanna en wiet is helemaal helemaal helemaal geweldig, maar Kratom en Wiet ook.Als je alleen iets van de smartshop wilt dan zijn de meeste middelen zo subtiel merkbaar dat het te verwaarlozen is. Zelfs voor iemand die nog nooit enig middel heeft gehad.
Middelen die wel echt duidelijk merkbaar en die je via de smartshop kan halen, zijn:
Truffels natuurlijk maar dat is dan al meteen een redelijk heftig middel.
Salvia Divinorum kan ook heeeel heftig zijn als je de extracten neemt.
Kratom gaat vaak ook wel werken maar via smartshop meestal geen goede kwaliteit en prijzig.
Happy caps met LSA zaden zoals Morning Glory en Baby Hawaiian Woodrose gaan ook vaak wel werken. Deze zaden zijn ook los te bestellen en wellicht in verhouding goedkoper.
Misschien Kanna ook nog wel een beetje als je niks gewent bent.
Voor de rest zijn ze toch allemaal wel verwaarloosbaar helaas. Natuurlijk is dit wel maar een persoonlijke mening van Mezelf.
In jou geval zou ik eerst eens wat Kratom proberen aangezien je de eerste x voor Damiana hebt gekozen wat licht ontspannend werkt. Kratom kan namelijk ook voor ontspanning zorgen (hogere doseringen) maar kan ook licht stimulerend werken (lage doseringen). Lees je wel even in wat Kratom betreft want er zijn verschillende met verschillende uitwerkingen.
Ja is ook wel zo ja. Misschien was ik de harde drug wat te veel gewend in de tijd dat ik Kanna namIk ben van mening dat Kanna toch wel echt erg heftig en fijn kan zijn, mits je genoeg neemt. Sterker nog: ongeveer MDMA maar dan heeel licht. Maar kan me toch best "strak" voelen en wel wat grotere pupillen krijgen en me echt heel chill voelen. De combinatie van Kanna en wiet is helemaal helemaal helemaal geweldig, maar Kratom en Wiet ook.
Het is naar mijn mening een beetje wat M + Wiet had moeten zijn ofzo..? Lekker energiek stoned, Kanna versterkt de euforie van wiet echt heel erg en idk alles voeld ook top enzoJa is ook wel zo ja. Misschien was ik de harde drug wat te veel gewend in de tijd dat ik Kanna nam.
Kanna met wiet vreemd genoeg nog nooit gehad misschien maar eens proberen want heb nog wat Kanna in huis.
Wat merkte jij aan deze combinatie? Wat vond je anders door ze samen te nemen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."