Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb dit probleem ook. Wat ik merk dat wel kan helpen zijn de volgende dingen: - meditatie en sport (helpen je uit je hoofd te geraken als je daar te veel zit), als je moeite hebt met meditatie gebruik dan guided meditations die je op youtube kan vinden - in de natuur zijn, eventueel alleen, en gewoon wat bezinnen of zelfs niet, gewoon ervaren, kijken, zien - schrijven over je gevoelens, eventuele nare herinneringen, vooruitzichten en plannen, enzovoort - creatief bezig zijn op allerlei manieren, om in de 'flow-state' te geraken als je dan terug wil proberen roken zou ik het zo doen: je begint met heel kleine hoeveelheden (zelfs één trekje kan al goed zijn), alleen of met een heel goede vriend(in). Oftewel doe je dit op een fijne plek, in de natuur ofzo, en geniet je daar gewoon van, mediteer je wat, luister je muziek, praat je met die vriend, of wat je maar wil. Oftewel probeer je je bezig te houden met iets uitdagend, zoals creatief zijn, lezen, etc. Als je dit een paar keer doet zonder problemen, best met wat tijd tussen natuurlijk (een week of meer) ga je over tot de volgende stap, en dat is een heel kleine, miniscule joint roken, zodanig je in staat bent nog steeds je emoties onder controle te houden. Of je rookt nog steeds één of twee trekjes en je pusht jezelf om onder mensen te komen, met de mindstate dat je je niet zal laten doen door je onzekerheden en je je best zal doen om mee deel te nemen/betrokken te raken in je omgeving. De rest vul je zelf maar aan, ik denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel. Telkens je merkt dat je het moeilijk krijgt neem je een of meerdere stappen achteruit en evalueer je (nu je kan, omdat je mindful was) wat er misliep. Als dit allemaal niet lukt dan scheelt er iets erger en dan stop je beter of ga je professionele hulp zoeken."
"acht.zes zei: DMT heeft een heel laag brandtemperatuur, ik weet eigenlijk wel 100% zeker dat je veel te hoog verhit hebt, en dan verbrand je je DMT zonder dat de actieve bestandsdelen er uit vrij komen. Zo uit mijn hoofd moet je de temperatuur ergens tussen de 35 en 60 graden of zoiets houden om de stoffen te laten vrijkomen. Dit vereist een nogal moeilijk onder de knie te krijgen techniek, ik heb het zelf ook geprobeerd en bij mij ging het dus ook niet helemaal goed waardoor ik maar een halve ervaring kreeg. Tabak toevoegen aan je DMT is onzinnig in ieder geval, niet meer doen. Klik om te vergroten... Wat is de juiste techniek dan precies om de DMT op die temperatuur te krijgen? Je vuurtje wat lager houden en niet direct tegen de pijp? Er moet toch wel zoizo rook ontstaan in de pijp, en dan pas eerste keer inhaleren, toch? (Laatste keer ik probeerde, was mijn tweede keer, inhaleerde ik te snel en kreeg wat dmt binnen, man hoe degoutant.)"
"ketakoekjes zei: Een thermometer in de DMT pijp lijkt mij niet zo slim, maar ik zou het zeker geprobeerd hebben. Klik om te vergroten..."
"Oek Ingenpas zei: Ik heb zaterdag al een paar kaalkopjes gevonden toen ik het plukveld ging checken, ze zijn dus vroeg dit jaar. Heb foto's gemaakt maar mijn pc ondersteunt de bestanden van mijn telefooncamera niet, iemand een idee hoe dit werkt? Klik om te vergroten... Wow zo vroeg al? Waar ben je geweest en wat waren kenmerken van de plek en het moment? Ik dacht een dezer weken eens te gaan kijken rond waar ik woon (Vlaanderen) maar misschien kan dat sneller al."
"Oek Ingenpas zei: Ik heb dit jaar al een aantal kaalkopjes gevonden stuk of 90-100. Een paar weken terug werden het er steeds meer maar nu worden het er steeds minder. Weet iemand of ze dan klaar zijn met het produceren van kaalkopjes of dat er weer meer komen? Klik om te vergroten... Ow sjiet menens? Waar zoek je die? Ik ben vandaag tijdens joggen vluchtig eens gaan kijken en vond deze, maar dit zijn ze zeker niet. Weet iemand welke het wel zijn?"
"De Dunne zei: Ik val ff binnen hier en lees dat er allemaal paddestoelen worden geplukt voor jullie weten of het de juiste zijn. Ik vind dat zonde. Er groeien al steeds minder en minder paddestoelen in de natuur en nu worden ze ook nog onnodig geplukt om weggegooid te worden. Denk aan de natuur alsjeblieft. Klik om te vergroten... Wener. ik heb 4 paddo's geplukt dat geen kaalkopjes zijn. 4. Omg the horrooor. Ze zijn er om geplukt te worden, hun sporen verspreiden zich zelfs zo dus misschien is het zelfs beter. En dan nog, anders was er misschien een koe op gestapt ofzo dus wtf big deal. Iz natur. Niet te trigger happy graag, dank."