Ik zal even een Tripreport doen jongens en meiden
![:astonished:]()
![:grin:]()
. Ik weet niet of dat hier moet in de reacties, maar vandaag doe ik het zo.
Tripreport :
13:00 ouders + zusje hebben het ouderlijke huis verlaten. Ik ben home alone.
Gordijnen dicht gedaan, deurbel uitgezet. Niemand kon mij nog lastig vallen.
Spulletjes op de bijzettafel gezet : kladblok met pen (wie weet krijg ik mooie ideeën), glaasje water, 1 broodje ei, 1 broodje banaan (in het geval ik honger mocht hebben) 5 uur van te voren niks gegeten, kaarsjes aangestoken.
14:00 ietsjes meer dan de helft ingenomen (ongeveer 8 gram). Ik had me een soort van trip in gedachten hoe het
zou kunnen lopen maar zo verliep het totaaaal niet.
14:20 beetje met jongleerballetjes spelen. Paar yoga oefeningen gedaan & lag ik relax op de bank.
Ik stelde me steeds voor van; zo moet ik me straks gaan voelen, maar dat gebeurde niet. Ik voelde
me zéker anders dan normaal, maar ik kon nog niet zo goed plaatsen wat.
14:40 ik voelde opeens een energie door m'n lijf stromen
![:fearscream:]()
het was niet normaal.
voor mijn gevoel werden m'n emoties/stroom/energie die ik had weggestopt of niet helemaal bij kon, in 1 x geactiveerd.
het leek wel of iemand 5 red bull blikjes in dat 'weggestopte' emoties had gestopt.
Die energie bleef maar stromen en zo hard! het was niet normaal... Ik vroeg me toen die tijd ook af, voel ik me nou
lekker? space ik 'm nou? is dit het nou? maar het leek wel alsof mijn onopgeloste problemen een soort van in enorme flow doorstroomde.
Ik werd een beetje leip want ik voelde me opzich chil, maar opzich ook best onrustig. Maar tegelijkertijd dat ik me zo voelde kreeg ik dikke lachkicken in m'n eentje. Ik weet zeker als ik met een vriend nu samen was lagen we helemaal stuk.
Bij elk idee/gedachten wat ik me kon bedenken en wat er in mij opkwam, observeerde ik sirieus. Maar als ik dat probeerde schoot ik keihard in de lach. Ik kon gewoon niet meer sirieus nadenken. Ik moest constant lachen om mezelf, dat ik maar weer steeds nieuwe dingen verzin en gedachten produceer. Ik vond dit heel grappig
![:tearsofjoy:]()
![:tearsofjoy:]()
![:tearsofjoy:]()
.
Na 2 uur lekker even een broodje banaan & ei gegeten want ik luste wel wat. Tijdens de trip veel water en Thee gedronken.
Thee met honing smaakte heeerluk
![:smiley:]()
.
Nu nog steeds een beetje een vaag gevoel, maar het lijkt wel alsof ik me een stukje minder depressief voel. Ik voel me anders dan gister voor de trip. Het lijkt wel of ik iets scherper ben nu. Ook met communiceren. Ik kom een stuk makkelijker op woorden en het floept er makkelijker uit. Dat is een voordeel wat ik tot nu kan beschrijven.
Tevens voel ik me nog steeds een beetje onrustig. Ik ga vandaag weer lekker een stukje wandelen in de natuur, gezond eten, mediteren, yoga doen (gister hele tijd om de bank gelegen en rusteloos door het huis gelopen).
Tevens zag ik na 1 uur de gordijnen ook een klein beetje spacen. Ik vond dit wel grappig.
Dit heeft m'n ogen echt geopend jongens.... ik voel dat Pschydelische drugs mijn depressie kan verhelpen, dit geloof ik & dit voel ik echt! ik denk dat ik in de toekomst nog eens truffels ga doen (over 1 maandje ongeveer) en dan een dosis van 10gram.
Ik voelde dat dit toch net iets te weinig was voor een 'echte' space.
Maar die gevoelens die ik ervaarde, die energie.... het was ongekend... wat een stroom van energie ging er door mij
heen zeg jeeetje minaaaa
Hele unieke ervaring dit.
Jullie nog bedankt voor al het advies
![:)]()
Peace Out
![:sunglasses:]()