Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede-pschychonauten, kleine introductie : Jongeman, 24 jaar oud, vroeger veel last van depressie, sociale angststoornis, vermoeidheid... en dat soort mentale shit... sinds 1 jaar geleden begonnen met yoga, meditatie, gezond eten, sporten en veel in de natuur zijn heeft mij drastisch geholpen met m'n mood ! Toch voel ik dat ik er nog niet helemaal ben, iets in mij verteld mij dat ik nu klaar ben voor pschychodelische drugs. Laatst voor het eerst truffels gedaan, unieke ervaring. Heb er meer energie van gekregen. M'n vermoeidheid is voor 70% afgenomen. Ik voel dat ik op het juiste pad ben. Ben trouwens ook licht autistisch (pdd-nos) Zie op internet ervaringen over LSD gecombineerd met MDMA dat dat goede werking heeft op mensen met autisme. Ik wil dit gaan proberen. Ze raden eigenlijk eerst MDMA aan en daarna LSD of daarna LSD en samen MDMA. (schijnt ook voor sociale angst in sommige gevallen goed uit te pakken) Nu mijn vraag; hoeveel MDMA moet je dan nemen en hoeveel mcg LSD ? Advies graag . Bedankt alvast !!!"
"Ah oké ! Thanks voor de tips jongens. Doe ik het voor de eerste keer onafhankelijk van elkaar. Enige wat ik nog niet helemaal snap, ik lees op internet dat sommige mensen baat hebben bij hun sociale angststoornis door het nemen van MDMA. Ik heb zelf totaal 5x in m'n leven XTC genomen. Dat voelt op het moment (de 5 uur gebruik) heerlijk, daarna een dikke kater... MDMA is hetgene wat in XTC zit heb ik begrepen. Hoe zullen hun dit dan bedoelen? Want het lijkt me niet dat je opknapt van 1x MDMA en dan de volgende dag verrot? of bedoelen ze micro doseren met dit? iemand enig idee?"
"We gaan spacen tot we met onze kaken sjezen! Wat een drugservaring allemaal hier. Heerluk. Dat is pas leven"
"@Guapo Temudgin Ik laat jullie weten hoe het is gegaan. @Mindless Mooi gezegd. Beter de volgende keer lekker trippen dan morgen naakt door de tuin rennen van m'n buurman"
"Ik zal even een Tripreport doen jongens en meiden . Ik weet niet of dat hier moet in de reacties, maar vandaag doe ik het zo. Tripreport : 13:00 ouders + zusje hebben het ouderlijke huis verlaten. Ik ben home alone. Gordijnen dicht gedaan, deurbel uitgezet. Niemand kon mij nog lastig vallen. Spulletjes op de bijzettafel gezet : kladblok met pen (wie weet krijg ik mooie ideeën), glaasje water, 1 broodje ei, 1 broodje banaan (in het geval ik honger mocht hebben) 5 uur van te voren niks gegeten, kaarsjes aangestoken. 14:00 ietsjes meer dan de helft ingenomen (ongeveer 8 gram). Ik had me een soort van trip in gedachten hoe het zou kunnen lopen maar zo verliep het totaaaal niet. 14:20 beetje met jongleerballetjes spelen. Paar yoga oefeningen gedaan & lag ik relax op de bank. Ik stelde me steeds voor van; zo moet ik me straks gaan voelen, maar dat gebeurde niet. Ik voelde me zéker anders dan normaal, maar ik kon nog niet zo goed plaatsen wat. 14:40 ik voelde opeens een energie door m'n lijf stromen het was niet normaal. voor mijn gevoel werden m'n emoties/stroom/energie die ik had weggestopt of niet helemaal bij kon, in 1 x geactiveerd. het leek wel of iemand 5 red bull blikjes in dat 'weggestopte' emoties had gestopt. Die energie bleef maar stromen en zo hard! het was niet normaal... Ik vroeg me toen die tijd ook af, voel ik me nou lekker? space ik 'm nou? is dit het nou? maar het leek wel alsof mijn onopgeloste problemen een soort van in enorme flow doorstroomde. Ik werd een beetje leip want ik voelde me opzich chil, maar opzich ook best onrustig. Maar tegelijkertijd dat ik me zo voelde kreeg ik dikke lachkicken in m'n eentje. Ik weet zeker als ik met een vriend nu samen was lagen we helemaal stuk. Bij elk idee/gedachten wat ik me kon bedenken en wat er in mij opkwam, observeerde ik sirieus. Maar als ik dat probeerde schoot ik keihard in de lach. Ik kon gewoon niet meer sirieus nadenken. Ik moest constant lachen om mezelf, dat ik maar weer steeds nieuwe dingen verzin en gedachten produceer. Ik vond dit heel grappig. Na 2 uur lekker even een broodje banaan & ei gegeten want ik luste wel wat. Tijdens de trip veel water en Thee gedronken. Thee met honing smaakte heeerluk. Nu nog steeds een beetje een vaag gevoel, maar het lijkt wel alsof ik me een stukje minder depressief voel. Ik voel me anders dan gister voor de trip. Het lijkt wel of ik iets scherper ben nu. Ook met communiceren. Ik kom een stuk makkelijker op woorden en het floept er makkelijker uit. Dat is een voordeel wat ik tot nu kan beschrijven. Tevens voel ik me nog steeds een beetje onrustig. Ik ga vandaag weer lekker een stukje wandelen in de natuur, gezond eten, mediteren, yoga doen (gister hele tijd om de bank gelegen en rusteloos door het huis gelopen). Tevens zag ik na 1 uur de gordijnen ook een klein beetje spacen. Ik vond dit wel grappig. Dit heeft m'n ogen echt geopend jongens.... ik voel dat Pschydelische drugs mijn depressie kan verhelpen, dit geloof ik & dit voel ik echt! ik denk dat ik in de toekomst nog eens truffels ga doen (over 1 maandje ongeveer) en dan een dosis van 10gram. Ik voelde dat dit toch net iets te weinig was voor een 'echte' space. Maar die gevoelens die ik ervaarde, die energie.... het was ongekend... wat een stroom van energie ging er door mij heen zeg jeeetje minaaaa Hele unieke ervaring dit. Jullie nog bedankt voor al het advies Peace Out"
"Dat houd ik voor mezelf. Ik lees op internet dat mensen enorm zijn opgeknapt van een truffelervaring. Op zowel depressief gebied als op andere mentaal probleem vlakken. Google maar eens hoeveel mensen inzicht kregen in hun truffelervaring en daarna precies wisten wat ze moesten doen in het leven."
"Knaap zei: Als ik truffels gebruik ga ik de volledige 6-8 uur anders praten. Mijn stem verandert van een normale mannen stem naar een hilarische hoge stem. Heb hier niet altijd controle over, als ik mezelf er op betrap dat ik raar praat en er op let komt het vaak wel weer goed. Weet iemand hoe dit komt? Waar het mee te maken heeft? En of anderen het ook hebben? Klik om te vergroten... Ik heb juist het tegenovergestelde. Een zwaardere mannelijkere stem waar ik erg blij mee ben . Vreemd.. bij jou de tegenovergestelde werking..."
"Beste mede-pschychonauten, Leuk dat jullie er zijn. Laatst alleen truffels gedaan in een heerlijke omgeving (thuis, ouders weg, alles lekker ontspannen) Het was m'n eerste trip. Ik had Tampanensis 8 gram truffels genomen voor de 1e x. (1.88m, 73KG) ! Ik tripte hem niet echt, maar kreeg enorme dose of energy door m'n lichaam. Ik besef nu pas wat ik voelde toen, een enorme boost of energy constant flowing door m'n lichaam. (Eigenlijk téveel dan dat ik aankan) En nu 2 dagen later, heb ik nog steeds die enorme energy!!! Opzich lekker, als ik nu hardloop, ik houd het veel langer vol. Maar het voelt eigenlijk een beetje als téveel dan ik aankan . Misschien moet ik het nog even laten inwerken... ik hoop dat ik m'n energie in de loop der tijd onder controle kan houden . Een ding is wel zo, als ik nu met iets bezig ben, ben ik niet moe te krijgen heel apart... toch ook een beetje onrustig... Iemand anders zo'n ervaring wel eens meegemaakt en misschien tips voor? m'n tripreport kun je lezen als je daar zin in hebt bij m'n vorige bericht. Gr !"
"Hallo beste mede pschychonauten, Met een vriend een bakje High Hawaiian gekocht van 22 gram. Beide 11 gram gedaan. Heb al een keer in m'n eentje truffels gedaan (8gram Tampensis). Ging toen niet helemaal lekker. Merkte ook dat ik daarna wat slechter in m'n vel zat! Nu met z'n 2en en een wat sterkere dosis. Ik tripte hem dit keer een stukje harder en had enorme lachkick. Ik kon geen zin normaal zeggen of ik schoot in de lach, dit was echt geweldig. Gelukkig had m'n maat hetzelfde . Merkte ook dat ik helemaal in m'n gevoel werdt gezogen. Ik zat helemaal in m'n lichaam. Dit voelde fantastisch!! Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niet 'echt' connect was met mijn gevoelens. Dat ervaarde ik nu wel! en dat voelde goed. De dag daarna heb ik nog steeds een heerlijk gevoel. Een diepere connectie met mezelf zegmaar... op sociaal gebied gaat het me ook makkelijker af merk ik. En een stuk zelfverzekerder. Mijn interesse in Pschydelics is hierdoor enorm toegenomen. Vooral in het aspect; blijvende positieve verandering... Het is nu 1 week later En ik voel me nog steeds fantastisch... en dat komt echt door die trip !!! Mijn vraag aan jullie ; hebben jullie ook wel eens meegemaakt dat je blijvende veranderingen ervaarde na een trip en daar nog steeds voordelen van hebt? Iets in mij zegt dat ik dmv pschydelica dieper in mezelf kan duiken en hier tot het inzicht kom wat me verder helpt. Ik ben van plan hierna een keer LSD te nemen. Heb er een hoop over gelezen. Lijkt me ook een mooie ervaring . Peace Out"
"Rivalrie zei: Door truffels kon ik eindelijk een keer huilen. Voelde erg bevrijdend . Ik snap wat je bedoeld Klik om te vergroten... Rivalrie, klinkt erg mooi! Soms heb je emoties in je zitten waar je niet bij komt. Wss door de pschychydelica kwam je daar bij. Hoop dat het opluchte voor je"