#1
Ik lees dus dat mensen ernstige longklachten krijgen van het vapen met Thc..
Misschien ook oppassen met het vapen van middelen zoals Dmt.
Misschien ook oppassen met het vapen van middelen zoals Dmt.
Misschien zo een kleine kopen en niet weer dat extreme grote ding met zelfgemaakte juice..
Wat denk jij is beter toch?
Jij hebt het over:
https://www.rookvrijookjij.nl/365
Champix denk ik.
Ik vraag me dus af of dat werkt.
Het is de handeling van de gewoonte om rook in te ademen.
Zou zo een medicijn dat kunnen stoppen?
Heb daar mijn twijfels over.
Om over te gaan op zo een zwaar medicijn moet je er wel achter staan.
Ik ben al heel vaak gestopt.
Nu ben ik laatst gestopt met behulp van laseracupuntuur therapie. Deze zou de nicotine receptoren stilleggen. Ik was eerst sceptisch maar merk wel verschil met mn vorige stoppogingen. Al ben ik nu ook wel echt gemotiveerd want iemand in mn omgeving heeft longkanker gekregen. Maar denk wel dat deze therapie mij geholpen heeft. Ik heb niet van die sterke cravings en onrust en het stoppen gaat me gemakkelijk af. Het gaat niet vanzelf maar helpt wel. Ik ben nu een maand gestopt.
Misschien een idee voor jou?
Goh ben wel benieuwd of je er ook ooit breakthrough mee kan bereiken. Ik had altijdgedacht dat het niet kon omdat het te heet zou worden. DMT verbrand toch al boven de 65grd ofzo of heb ik dat mis?Oh nu ik een paar keer gehijst heb aan mijn e-sigaret doet 'ie toch wel een stuk meer. 1 hijs is nu genoeg om visuals te krijgen, eigenlijk precies goed.
Als ik binnenkort in de juiste stemming ben zal ik eerst nog even wat verder aan deze hoeveelheid lurken...
Kennelijk moet de DMT ook nog een beetje in de coil trekken ofzo.
Goh ben wel benieuwd of je er ook ooit breakthrough mee kan bereiken. Ik had altijdgedacht dat het niet kon omdat het te heet zou worden. DMT verbrand toch al boven de 65grd ofzo of heb ik dat mis?
In de kliniek waar ik heen ging kostte het 140 euro.
Ik vind het altijd een zwaar gekloot met glaze pijpjes om dmt te roken ,vanaf de dmt vloeibaar word loopt het naar boven in men glazen pijpje , richting het mondstuk omhoogNee het gaat juist veel beter dan met andere pijpjes! DMT verbrandt helemaal niet in een e-sigaret. Dus je kan gewoon binnen roken zonder dat het hele huis meurt, en je e-sigaret gaat ook niet stinken naar verbrande DMT lucht, wat echt heel erg goor is. Nu smaakt en ruikt het redelijk onopvallend en best wel lekker.
De dosering is alleen wat meer gekut omdat je dus niet precies weet hoeveel e-liquid je naar binnen krijgt met één hijs. Dus dan moet je een beetje experimenteren met een e-sigaret hoeveel je erin doet per mL.
Over het algemeen is 300 - 500 milligram DMT per milliliter een goede hoeveelheid. Wil je in één hijs breakthrough dan kan je 1 gram per mL proberen. Maar de kans is dan wel groot dat de DMT in je e-sigaret gaat kristalliseren.
Ik vind het altijd een zwaar gekloot met glaze pijpjes om dmt te roken ,vanaf de dmt vloeibaar word loopt het naar boven in men glazen pijpje , richting het mondstuk omhoog(crackpijp met zo een bol onderaan) , en heb nog nooit een breaktrough kúnnen mee maken.
Dit lijkt me zeer interessant , zou ik een 0% nicotine juice kunnen gebruiken met dosering 500mg/ml , of moet ik echt pg en vg apart doseren en de dmt toevoegen ?
Laatste vraag , moet er opgewarmd worden om de dmt te laten "samensmelten" met de juice?
![]()
Ik bedoelde dus een juice met smaakje , maarJe kunt 50/50 pg/vg met 0% nicotine gewoon kopen (online) e-sigaretwinkels. Ik zou het wel zonder smaakje doen want die smaakjes zijn best wel goor. Omdat de DMT niet verbrand in een e-sigaret is die lang niet zo smerig als wanneer je het in een joint rookt.
Vape jij het in een zware jonge , of een pen ?
Ik gebruik namelijk voor de canna rc's te vapen een pod systeem pennetje (uwell caliburn).
Thx ! Weet ik ook weer , dan moet ik men oude eleaf pico van onder het stof halen.Je vape moet wel minimaal 45 watt ondersteunen anders verdampt de DMT niet zo lekker.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."