#1
Ik vind het altijd een zwaar gekloot met glaze pijpjes om dmt te roken ,vanaf de dmt vloeibaar word loopt het naar boven in men glazen pijpje , richting het mondstuk omhoogNee het gaat juist veel beter dan met andere pijpjes! DMT verbrandt helemaal niet in een e-sigaret. Dus je kan gewoon binnen roken zonder dat het hele huis meurt, en je e-sigaret gaat ook niet stinken naar verbrande DMT lucht, wat echt heel erg goor is. Nu smaakt en ruikt het redelijk onopvallend en best wel lekker.
De dosering is alleen wat meer gekut omdat je dus niet precies weet hoeveel e-liquid je naar binnen krijgt met één hijs. Dus dan moet je een beetje experimenteren met een e-sigaret hoeveel je erin doet per mL.
Over het algemeen is 300 - 500 milligram DMT per milliliter een goede hoeveelheid. Wil je in één hijs breakthrough dan kan je 1 gram per mL proberen. Maar de kans is dan wel groot dat de DMT in je e-sigaret gaat kristalliseren.
Dit lijkt me zeer interessant , zou ik een 0% nicotine juice kunnen gebruiken met dosering 500mg/ml , of moet ik echt pg en vg apart doseren en de dmt toevoegen ?
Laatste vraag , moet er opgewarmd worden om de dmt te laten "samensmelten" met de juice?