Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGekut met DMT in een e-sigaret: per ongeluk te veel vloeistof

Gekut met DMT in een e-sigaret: per ongeluk te veel vloeistof

26 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Nee het gaat juist veel beter dan met andere pijpjes! DMT verbrandt helemaal niet in een e-sigaret. Dus je kan gewoon binnen roken zonder dat het hele huis meurt, en je e-sigaret gaat ook niet stinken naar verbrande DMT lucht, wat echt heel erg goor is. Nu smaakt en ruikt het redelijk onopvallend en best wel lekker.

De dosering is alleen wat meer gekut omdat je dus niet precies weet hoeveel e-liquid je naar binnen krijgt met één hijs. Dus dan moet je een beetje experimenteren met een e-sigaret hoeveel je erin doet per mL.
Over het algemeen is 300 - 500 milligram DMT per milliliter een goede hoeveelheid. Wil je in één hijs breakthrough dan kan je 1 gram per mL proberen. Maar de kans is dan wel groot dat de DMT in je e-sigaret gaat kristalliseren.
Klik om te vergroten...
Ik vind het altijd een zwaar gekloot met glaze pijpjes om dmt te roken ,vanaf de dmt vloeibaar word loopt het naar boven in men glazen pijpje , richting het mondstuk omhoog :worried:(crackpijp met zo een bol onderaan) , en heb nog nooit een breaktrough kĂșnnen mee maken.
Dit lijkt me zeer interessant , zou ik een 0% nicotine juice kunnen gebruiken met dosering 500mg/ml , of moet ik echt pg en vg apart doseren en de dmt toevoegen ?
Laatste vraag , moet er opgewarmd worden om de dmt te laten "samensmelten" met de juice?

:handwaving2:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ornyk zei:
Ik vind het altijd een zwaar gekloot met glaze pijpjes om dmt te roken ,vanaf de dmt vloeibaar word loopt het naar boven in men glazen pijpje , richting het mondstuk omhoog :worried:(crackpijp met zo een bol onderaan) , en heb nog nooit een breaktrough kĂșnnen mee maken.
Dit lijkt me zeer interessant , zou ik een 0% nicotine juice kunnen gebruiken met dosering 500mg/ml , of moet ik echt pg en vg apart doseren en de dmt toevoegen ?
Laatste vraag , moet er opgewarmd worden om de dmt te laten "samensmelten" met de juice?

:handwaving2:
Klik om te vergroten...

Ik gebruik zeker 0% nicotine in mijn e-sigaret want ik hoef niet verslaafd te raken aan de stof. Been there, done that.

Je kunt 50/50 pg/vg met 0% nicotine gewoon kopen (online) e-sigaretwinkels. Ik zou het wel zonder smaakje doen want die smaakjes zijn best wel goor. Omdat de DMT niet verbrand in een e-sigaret is die lang niet zo smerig als wanneer je het in een joint rookt.

Je moet de e-liquid inderdaad even au bin marie opwarmen en goed roeren als je de DMT erbij doet. Dus dan gebruik je een bak met warm/heet water, waarin je dan een kleiner bakje zet met daarin de e-liquid. Zo weet je zeker dat de e-liquid met DMT erin niet warmer wordt dan ongeveer 80 graden. Dat is belangrijk omdat DMT anders zou kunnen gaan afbreken.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
Thx voor de goede uitleg !

Neo-Shulginist zei:
Je kunt 50/50 pg/vg met 0% nicotine gewoon kopen (online) e-sigaretwinkels. Ik zou het wel zonder smaakje doen want die smaakjes zijn best wel goor. Omdat de DMT niet verbrand in een e-sigaret is die lang niet zo smerig als wanneer je het in een joint rookt.
Klik om te vergroten...
Ik bedoelde dus een juice met smaakje , maar
Toevallig heb ik nog 50/50 base staan :grin:
Dit weekend maar eens knutselen dan !
Vape jij het in een zware jonge , of een pen ?
Ik gebruik namelijk voor de canna rc's te vapen een pod systeem pennetje (uwell caliburn).
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ornyk zei:
Vape jij het in een zware jonge , of een pen ?
Ik gebruik namelijk voor de canna rc's te vapen een pod systeem pennetje (uwell caliburn).
Klik om te vergroten...

Je vape moet wel minimaal 45 watt ondersteunen anders verdampt de DMT niet zo lekker.
R
Rupsen God ❀Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Indd oppassen met die dingen. Ik heb zelf het syndroom van Tietze gekregen door het vapen waardoor ik elke dag meerdere keren dacht dat ik een hartaanval kreeg. Meerdere onderzoeken gehad in het ziekenhuis, uiteindelijk geëindigd met: "Komt door het vapen. Sorry mevrouw, hier kunnen we niks aan doen. Gewoon uitzitten." Ik ben inmiddels al 8 maanden "ziek", hiervoor kerngezond. Het gaat wel elke dag een stukje beter en de genezing is in zicht. Ik denk dat ik binnenkort zelfs eindelijk weer durf te trippen - want dat zat er echt niet in met die pijn aanvallen die ik had, waarbij ik vaak op het punt stond een ambulance te bellen. Het is het het echt absoluut niet waard geweest. Ik ben uiteindelijk weer gewoon op de sigaret overgestapt; 8 jaar gerookt, nooit klachten gehad zoals na die vaper. En inmiddels een maand helemaal rook vrij en gestopt.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
Neo-Shulginist zei:
Je vape moet wel minimaal 45 watt ondersteunen anders verdampt de DMT niet zo lekker.
Klik om te vergroten...
Thx ! Weet ik ook weer , dan moet ik men oude eleaf pico van onder het stof halen.
Wat vind jij het ideale wattage ? Gij kan van 0 tot 75 dacht ik.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben sinds deze zomer ontzettend fan van DMT in een e-sigaret. Het is echt super handig. Je drukt op een knop, hijst, en poef, je zit in een andere dimensie. Tenminste, als je de inhoud op de juiste manier hebt gemixt..

Afgelopen weekend probeerde ik dus mijn e-sigaret te prepareren. Ik snapte steeds maar niet waarom ik niks voelde van deze vloeistof. Tot ik mezelf controleerde en ik erachter kwam dat ik per ongeluk 3 mL e-sigaret-vloeistof had afgemeten in plaats van 1 mL. Er zat dus drie keer zo weinig DMT in mijn e-sigaret per hijs.

Ik had netjes een glazen pipet gebruikt om 1 milliliter e-sigaretvloeistof af te meten, dacht ik. Want waar ik geen rekening mee had gehouden was dat een heel stroperige vloeistof ook aan de buitenkant van je pipet blijft kleven. Hierdoor heb ik ongeveer dubbel zoveel vloeistof gepakt als dat ik dacht. In mijn e-sigaret zelf zat ook nog een 'restje' van 1 milliliter. Dus nu staat het totaal op 3 mL.

Daarin had ik eerst 300 milligram DMT gemengd. En ik snapte maar niet waarom ik toch niks voelde. Hoe het kwam dat ineens heel de tank van mijn e-sigaret vol zat, dat snapte ik ook niet. Daar past toch 3 milliliter in...?
Ach, dat zal ik vast wel verkeerd onthouden hebben, dacht ik.

Dus ik bleef maar DMT bijmengen, en bijmengen en nog meer bijmengen. En nu is al mijn DMT op, maar voel ik nog steeds niet zoveel als ik een diepe hijs neem. :sweatsmile:

Ik had al best een flinke stash DMT, vond ik. Maarja, nu moet ik wel weer meer gaan kopen voordat ik mijn e-sigaret weer kan gebruiken om te trippen. Maar als het straks ik straks mijn e-sigaret wel op de juiste sterkte heb dan dan heb ik wel gelijk meer dan een jaarvoorraad klaarstaan in een ready-to-use verpakking.

Dus, lieve kindertjes. De moraal van het verhaal is. Dep altijd even de buitenkant van je pipetten af als je met stroperige vloeistoffen werkt.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."