#1
Hallo daar,
Ik heb in de laatste 2 jaar meerdere keren van de paddenstoeltjes gesnoept. De eerste keer had ik een heftige ervaring op 17g truffels + wiet. En sins dien heb ik meerdere keren rond de 3 gram gedroogde paddo's gegeten. Ook heb ik er een keer thee van gezet.
Bij het normaal eten met pindakaas op een lege maag was de ervaring altijd erg ontspannen. Beetje weg smelten in mijn bank. Maar de dag erna krijg ik iedere keer een rare doffe hoofdpijn.
De laatste keer had ik er thee van gezet omdat ik gehoord had dat het zou helpen met de hoofdpijn verminderen. En daarnaast had ik wel wat gegeten omdat ik dacht dat een dag bijna niks eten en drinken misschien iets te maken had met de hoofdpijn.
Na 10 minuten wachten na het drinken van de thee begon alles al te draaien en zag mijn tapijt er uit alsof het aan het groeien was. Ik werd alleen door het eten in mijn maag behoorlijk misselijk en heb vervolgens meer op mijn maag zitten letten dan op mezelf of mijn omgeving. En de dag erna had ik weer loeiende hoofdpijn. Toen ik ochtends een paracetamol ging pakken kreeg ik helemaal een zweetaanval en zat ik te trillen in bed.
Nu ben ik eigenlijk een beetje bummed out. Ik vind het effect van paddenstoelen eten erg fijn. En ik wil het eigenlijk in de toekomst nog wel een paar keer doen. Ook op wat hogere doseringen om te kijken of het me nog iets kan leren over mezelf en mijn kijk op de wereld.
Maar ik maak me een beetje zorgen over de hoofdpijn. Ik krijg een beetje het gevoel dat ik iets eet dat negatief effect heeft op mijn lichaam.
En ik ben ook een beetje bang om meer te eten omdat de hoofdpijn dusdanig naar is dat ik het idee heb dat als ik meer paddo's eet dat ik dan ook meer hoofdpijn krijg.
Misschien zit mijn ego me gewoon te trollen om me van de paddenstoelen af te houden... Ik weet het niet..
Heeft iemand hier ervaringen mee? Met hoofdpijn van paddo's en truffels.
Ik heb in de laatste 2 jaar meerdere keren van de paddenstoeltjes gesnoept. De eerste keer had ik een heftige ervaring op 17g truffels + wiet. En sins dien heb ik meerdere keren rond de 3 gram gedroogde paddo's gegeten. Ook heb ik er een keer thee van gezet.
Bij het normaal eten met pindakaas op een lege maag was de ervaring altijd erg ontspannen. Beetje weg smelten in mijn bank. Maar de dag erna krijg ik iedere keer een rare doffe hoofdpijn.
De laatste keer had ik er thee van gezet omdat ik gehoord had dat het zou helpen met de hoofdpijn verminderen. En daarnaast had ik wel wat gegeten omdat ik dacht dat een dag bijna niks eten en drinken misschien iets te maken had met de hoofdpijn.
Na 10 minuten wachten na het drinken van de thee begon alles al te draaien en zag mijn tapijt er uit alsof het aan het groeien was. Ik werd alleen door het eten in mijn maag behoorlijk misselijk en heb vervolgens meer op mijn maag zitten letten dan op mezelf of mijn omgeving. En de dag erna had ik weer loeiende hoofdpijn. Toen ik ochtends een paracetamol ging pakken kreeg ik helemaal een zweetaanval en zat ik te trillen in bed.
Nu ben ik eigenlijk een beetje bummed out. Ik vind het effect van paddenstoelen eten erg fijn. En ik wil het eigenlijk in de toekomst nog wel een paar keer doen. Ook op wat hogere doseringen om te kijken of het me nog iets kan leren over mezelf en mijn kijk op de wereld.
Maar ik maak me een beetje zorgen over de hoofdpijn. Ik krijg een beetje het gevoel dat ik iets eet dat negatief effect heeft op mijn lichaam.
En ik ben ook een beetje bang om meer te eten omdat de hoofdpijn dusdanig naar is dat ik het idee heb dat als ik meer paddo's eet dat ik dan ook meer hoofdpijn krijg.
Misschien zit mijn ego me gewoon te trollen om me van de paddenstoelen af te houden... Ik weet het niet..
Heeft iemand hier ervaringen mee? Met hoofdpijn van paddo's en truffels.