#1
Ik ga waarschijnlijk DMT roken, maar ik heb een paar vragen over hoe je dat het beste kunt doen. Ik gebruik een glazen pijpje van Azarius. Moet ik alleen de DMT in het pijpje stoppen of moet er nog as ofzo bij? Moet je het pijpje schudden? En wat voor aansteker kun je het beste gebruiken zodat de DMT niet snel verbrandt?