#1
Staat nog in je quote 😶Je mag geen verkooppunten noemen.
Staat nog in je quote 😶Je mag geen verkooppunten noemen.
Ja had helemaal niets gegeten, van misselijkheid niet echt last gehad.Het helpt ook als je het op een lege maag neemt. Tegen de misselijkheid werkt gemberthee!
Trippen zal je sowieso niet gaan doen van een microdoseringIk gebruik inderdaad cymbalta en ben van plan deze zo snel mogelijk te stoppen over te schakelen op truffels. Ik hoop dat dit de reden is waarom ik niets merk want ik snap het echt niet. Ik wil doodgraag eens trippen maar er gebeurd helemaal niets 😞
Ja hoor heel fijn gekauwt, ben tot 8 gram gegaa´ zonder ook maar enig effectTrippen zal je sowieso niet gaan doen van een microdoseringdaar moet je al gauw 10gr voor innemen. Maar wat je nou voelt van een gram truffels... Geen idee dat weet ik niet, btw kouw je het wel goed fijn in je mond?
Hmm, ik had ooit 7,5 gram genomen en voelde weldegelijk een effect, lichte visuals zelfs. Nu verschilt dat natuurlijk per persoon maar met 8 gram zit je al ruim boven een microdose. De effecten van microdoseren is sowieso heel subtiel, en van truffels heb ik zelf nooit wat gemerkt(10ug 1cP-LSD merk ik altijd wel wat van). Het is ook wel een beetje het ding dat de effecten van microdosen pas merkbaar worden na langere tijd van gebruik.Ja hoor heel fijn gekauwt, ben tot 8 gram gegaa´ zonder ook maar enig effect
Als je elke dag steeds een beetje meer neemt gaat er sowieso niks gebeuren. Je bouwt tolerantie op, ook al je niks voelt. Even een paar daagjes pauze.Vandaag ongever een 3-4 gram genomen en weer geen effect, morgen ga ik voor 5 gram om te kijken of dit iets doet...
Antidepressiva zijn echt rommel, heb veel onaangename bijwerkingen en ik ervaar bv. zo bijna zo goed als geen emoties meerOp lage dosis trip ik niet, maar het doet wel iets subtiels met je. Dat je wat meer kan genieten van simpele dingen en de wereld ziet er net even wat mooier uit ofzo.
Maar om dit nou te gebruiken als een soort medicatie... kun je dan niet beter een antidepresieva slikken ?
Antidepressiva zijn echt rommel, heb veel onaangename bijwerkingen en ik ervaar bv. zo bijna zo goed als geen emoties meer
Niet dat ik je aan de anti depressiva wil zien maar er zijn een hoop verschillende anti depressiva's. Soms is het degene vinden die goed werkt voor je. Verder geen idee wat je zou kunnen helpen.... Denk dat elk middeltje wel ze nadeel heeft. Je zult moeten kijken of de voordelen opwegen tegen de nadelen. Depressie sucks I know!Antidepressiva zijn echt rommel, heb veel onaangename bijwerkingen en ik ervaar bv. zo bijna zo goed als geen emoties meer
Volgens mij hebben truffels geen impact op je serotonine hoor dat ik dacht. Zo wel zal het in ieder geval niet zoals bij x zijn. Je voorraad raakt er iedergeval niet van op dat kan ik met zekerheid zeggen! Dus je zult geen dipjes krijgen haha.Ben ook net begonnen met microdosering met truffels.
Truffels kende ik al van die heerlijke truffel mayo maar de psychoactieve kwam vrij recentelijk op mijn pad. Nu ben ik wat ik noem een herintreder en heel vroeger wel eens wat met LSD gedaan. XTC ontdekt en nu interesse in truffels en hun werking. Vanochtend begonnen met een kuurtje microdosering en gevoelig als ik ben merk ik overeenkomsten met de MDMA werking.(hah ga best oke moet ik zeggen), geen visuals maar merk wel degelijk de subtiele werking. Nu las ik dat de psilocybine vd truffel ook de serotonine receptoren van je hersenen aanspreekt dus dat zou ea kunnen verklaren aangaande dat MDM gevoel.(niet vervelend ook al moet ik werken) Ik zou willen weten of truffels , in microdosering of meer, ook invloed hebben op je serotonine voorraad? Ik ben van plan om over 2 weken weer eens een XTC uitstapje te maken(3 maanden zijn weer om) en vraag me dus af of de microdosering /truffeltrip invloed heeft op de werking van MDMA en mijn serotonine level. Ging ik vroeger nogal onbesuisd te werk , op mijn ouwe dag vind ik een meer gebalanceerd aanpak beter en geeft me ook veel meer lol. Ik hoor graag tips en ervaringen..
Mogelijk is dit de oorzaak. Heb ook AD en anti psychotica gebruikt om in slaap klte komen tijdens depressie. Hele lichte dosis, maar alsnog kon ik niet trippen. Op geen enkel middel.Ik gebruik inderdaad cymbalta en ben van plan deze zo snel mogelijk te stoppen over te schakelen op truffels. Ik hoop dat dit de reden is waarom ik niets merk want ik snap het echt niet. Ik wil doodgraag eens trippen maar er gebeurd helemaal niets 😞
Freshups .Heb ook nog een doosje hollandia onderweg voor een echte trip te maken als ik ze kan binnenhouden want ben wel snel misselijk. Die freshups had ik totaal geen last en vond in best nog smakelijk.Wat heb je dan genomen? Dat schrijf je niet?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."