Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKalindi Iyi - 30+ gr paddestoelen gedroogd

Kalindi Iyi - 30+ gr paddestoelen gedroogd

31 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#1
Eik zei:
Ik zeg ook niet dat ik het per definitie onverantwoord vind. Ik zeg alleen dat ik niet de intentie heb om zelf zulke hoge doseringen te doen. Lijkt me gewoon doodeng! Naast dat de ervaring me best eng lijkt ben ik ook huiverig voor de mogelijk impact die het kan hebben op mijn dagelijkse leven. Als vader van 2 meisjes wil ik toch een bepaalde garantie dat ik kan blijven functioneren binnen deze maatschappij. Zonder die verantwoordelijkheid zou ik misschien wel wat meer durven experimenteren :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Precies. Als je jonger bent (in je tiener- of vroege twintiger jaren) heb je toch meer een jeugdige overmoedige onverschrokkenheid. Om mezelf als voorbeeld te nemen: mijn allereerste trips (met anderen) waren even wennen, maar daarna ging ik echt los met hoeveelheid en frequentie, vooral in mijn eentje en er was eigenlijk helemaal geen angst. Hierdoor kon ik mezelf puur loslaten in die rollercoaster ervaring. Zelfs wanneer trips duister werden, maakte dat niet uit want ik keek ernaar, soort van in mijn veilige bubbel. Alsof ik veilig achter 30 cm glas naar een haai zat te kijken. Ik had een attitude van, laat maar komen, laat maar zien wat je kunt, test me maar, ik ben toch veilig in mijn bubbel. Maar dat kun je denk ik zo vaak doen, totdat het je precies daar raakt waar je zwak bent en die bubbel barst. En het wéét waar je zwak bent, want het is jou(w) eigen geest waar je mee dealt natuurlijk. En ik denk eerlijk gezegd ook dat het zo heeft moeten gebeuren. Psilo, DMT, etc. geeft jou dat wat je nodig hebt, niet dat wat je wilde. Wat ik wilde, was veilig vanaf een afstandje in mijn bubbel al deze krankzinnige interessante tripwerelden ondergaan. Wat ik kreeg, is dat mijn beschermbubbel werd doorgeprikt waardoor mijn veilige afstand helemaal verdween en ik zonder die bescherming in de diepte werd gegooid. Dat dwong me op een keiharde manier om meer respect en nederigheid voor psilo (en psychedelica in zijn algemeen) te ontwikkelen.

En ik ben dan geen vader, maar ik heb wel geleerd dat mijn geestelijke gezondheid waardevol is en dat als je deze middelen niet respecteert, er een reëel gevaar is dat je jezelf hiermee schaadt. Ik kan me goed voorstellen dat als je ook nog eens de verantwoordelijkheid hebt over kinderen, dat dit allemaal nóg belangrijker is.

Dit is serieuze shit. Voor geen goud zou ik dat soort doseringen doen die deze Kilindi lyi doet. Ik begrijp ook niet goed wat hij ermee wil bereiken eigenlijk. Wat is het einddoel? Het is allemaal wel enorm interessant en fascinerend natuurlijk om te zien hoe diep deze rabbithole gaat en wat daar te zien is, maar voor mij is dat het risico zeker niet waard. Bovendien heb ik andere dingen die ik veel belangrijker vind.

0t0lerance zei:
Dank voor je reactie, een gewaarschuwd mens telt voor 2 denk ik dan. Zoals al aangegeven heb ik geen idee waar die het over heeft en zal het een kwestie van een keer ervaren worden. Ik neem je advies ter harte! Naar dit soort ervaringen en reacties ben ik opzoek, er is weinig over te vinden online.
Klik om te vergroten...
Hoeveel had je zelf al genomen dan?
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste psychonauten, de naam Kalindi Iyi zal niet onbekend zijn (helaas overleden aan Covid). Echter dacht ik dat doseringen tot de magische 5gr paddestoelen droog toch echt wel 'de max' is. Immers gaan de 'triplevels' slechts tot 5...echter las ik dat Johns Hopkins mensen behandeld met doseringen welke gelijk staan aa 9gr droog en Kalindi uitlegt dat een gram of 25 aan gedroogde paddestoelen een factor 1000 sterker is dan 5gr. Waar hebben we het dan over... ? Zijn er psychonauten op dit forum die de grensen verleggen en eventueel iets daarover willen vertellen? Of.. zijn dit zulke hoge doseringen dat het simpelweg niet te verwoorden is. In dat geval ben ik enkel benieuwd of er uberhaupt leden zijn die de afdaling naar 'the abyss' hebben doorgemaakt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het bijzondere (nou ja, 1 van de bijzondere dingen) aan psilocybine is dat het geen bekend "plafond" heeft. In tegenstelling tot iets als LSD, waar je vanaf een bepaalde dosering geen verschil meer merkt in de ervaring, zal de psilocybine ervaring vreemder en vreemder worden naarmate je meer neemt.

Ik ben zelf niet heel veel hoger gegaan dan die 5/50 (droog/vers) gram, namelijk tot een dikke 70 gram vers, maar ik kan je wel vertellen dat er weldegelijk verschil zit tussen 50 en 70 gram vers. 25 gram droog/250 gram vers... No way dat ik dat ga proberen... Moet er niet aan denken.

Veel van wat je ervaart op hoge doseringen is niet meer te verwoorden nee.

Wat 'the abyss' precies is? Ik zou het je niet kunnen zeggen. Ik raakte in een timeloop op die 70 gram en hoef dat niet nog een keer mee te maken.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Het bijzondere (nou ja, 1 van de bijzondere dingen) aan psilocybine is dat het geen bekend "plafond" heeft. In tegenstelling tot iets als LSD, waar je vanaf een bepaalde dosering geen verschil meer merkt in de ervaring, zal de psilocybine ervaring vreemder en vreemder worden naarmate je meer neemt.

Ik ben zelf niet heel veel hoger gegaan dan die 5/50 (droog/vers) gram, namelijk tot een dikke 70 gram vers, maar ik kan je wel vertellen dat er weldegelijk verschil zit tussen 50 en 70 gram vers. 25 gram droog/250 gram vers... No way dat ik dat ga proberen... Moet er niet aan denken.

Veel van wat je ervaart op hoge doseringen is niet meer te verwoorden nee.

Wat 'the abyss' precies is? Ik zou het je niet kunnen zeggen. Ik raakte in een timeloop op die 70 gram en hoef dat niet nog een keer mee te maken.
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie. Ik begreep inderdaad dat het duisterder en donkerder wordt naarmate de dosering hoger wordt. Er is dan niks 'leuks' meer aan, maar dat is dan ook niet de intentie, de intentie is dan te ontdekken (aldus Kilindi). In de video's van hem merk ik dat hij veelal refereert naar de film Docter Strange (en ook uit keek naar het vervolg ervan) over het sinistere randje ervan. Hij heeft het vooral over moed, vertrouwen en kracht wat je op moet bouwen door de jaren heen en dat je je niet kan voorbereiden op zulke doseringen (behalve wat gemberthee tegen de misselijkheid). Alsof je een soort soort kapitein bent van een schip waarbij je ervaring opbouwt om diepere wateren te verkend. Met de tijd verdien je zo je 'zeebenen' en zou je ook kan navigeren als je aanvoelt dat er een onweer op komst is en het een ruige rit gaat worden. Zijn enige tip is je kussen of deken goed vast te houden en schrap te zetten voor wat er komen gaat.

Ondanks dat ik werkelijk waar geen flauw idee heb waar die het over heeft probeer ik mij te verplaatsen in zijn schoenen en te verbeelden hoe het zou zijn om duistere entiteiten in de ogen te kijken zonder in je broek te plassen uit angst (hier vertelde hij over ergens in een presentatie van hem). Hierzo een stukje, vanaf 3.09, waarbij hij probeert uit te leggen wat het dan is wat je tegen komt bij die hogere doseringen:

Wel bizar die timeloop ja, maar zou je het ooit overwegen om toch de moed bij elkaar te rapen.. onder het mom 'uiteindelijk kom je er weer uit' of om ervaring op te doen, om zoiets toch weer te proberen.. ? Sowieso vind ik het enorm fascinerend, ik ga het nog allemaal mee maken...
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
0t0lerance zei:
Beste psychonauten, de naam Kalindi Iyi zal niet onbekend zijn (helaas overleden aan Covid).
Klik om te vergroten...
Ben inderdaad bekend met Kalindi maar ik wist nog niet dat hij overleden is aan Covid... :(
Zonde van zo'n bijzonder figuur. Je moet het maar durven... dat soort doseringen Psilocybine. Mij niet gezien!

Mindless zei:
Het bijzondere (nou ja, 1 van de bijzondere dingen) aan psilocybine is dat het geen bekend "plafond" heeft. In tegenstelling tot iets als LSD, waar je vanaf een bepaalde dosering geen verschil meer merkt in de ervaring, zal de psilocybine ervaring vreemder en vreemder worden naarmate je meer neemt.
Klik om te vergroten...
Ja dat blijft fascinerend. Dat LSD toch ergens blijkt te "pieken" (rond de 600ug als ik me goed herinner) en dat psilo maar door blijft gaan met sterker worden. Ook de dose-respons curve verloopt bij psilo veel stijler dan bij LSD. Bij LSD is de stap van 100 naar 200ug inderdaad ongeveer een verdubbeling. Bij paddo's is de stap van 2 naar 4 gram veel meer dan een verdubbeling...
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vraag me af hoe je er zoveel binnen kan houden. En de hoofdpijn na afloop zal wel intens zijn
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kilindi gaf aan dat als hij moet overgeven.. dezelfde hoeveelheid weer naar binnen werkt en het binnen probeert te houden, gelijk z'n tanden poetst en mond spoelt om de smaak weg te werken. Het eten op zich is iets waarbij hij aangeeft dat dit de prijs is die je betaalt voor je 'ticket' naar het attractiepark en het kauwen een onderdeel is van zijn ritueel waarbij hij zijn waardering uit naar de paddestoel. Wat ik sowieso 'apart' vind is dat er aangegeven wordt dat.. afhankelijk van de hoeveelheid paddestoelen.. de trip kenmerken en effecten van andere psychedelica krijgt zover ik z'n uitleg begreep.. op de piek van 25gr schijnt het een 3 uur durende DMT trip te zijn. Lijkt mij huiveringwekkend.. en fascinerend tegelijkertijd.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#8
0t0lerance zei:
p de piek van 25gr schijnt het een 3 uur durende DMT trip te zijn. Lijkt mij huiveringwekkend.. en fascinerend tegelijkertijd.
Klik om te vergroten...
Kan me daar wel iets bij voorstellen. DMT en Psilocybine lijken qua molecuul enorm op elkaar. Ook de subjectieve effecten van DMT lijken op die van psilocybine vind ik. Op een lage dosis DMT lijkt het net alsof je een kortwerkende hoge dosis psilocybine hebt genomen. Ik kan me goed voorstellen dat een belachelijk hoge dosis psilo aanvoelt als een langwerkende DMT trip. Ik voel echter geen behoefte om dit zelf uit te proberen... Lijkt me inderdaad fascinerend maar voor mij toch wat te huiveringwekkend :sweatsmile:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
0t0lerance zei:
Bedankt voor je reactie. Ik begreep inderdaad dat het duisterder en donkerder wordt naarmate de dosering hoger wordt. Er is dan niks 'leuks' meer aan, maar dat is dan ook niet de intentie, de intentie is dan te ontdekken (aldus Kilindi).
Klik om te vergroten...
Weet niet of je zelf weleens boven de pak 'm beet 4 gram droog hebt getript, maar voor mij is dat al niet meer 'leuk' trippen. Dat zijn puur reizen in de vreemdheid van je eigen geest/de kosmos (de twee lijken hetzelfde in die staat). Het is niet echt entertainment te noemen denk ik, maar inderdaad eerder puur ontdekken, pionieren.

0t0lerance zei:
In de video's van hem merk ik dat hij veelal refereert naar de film Docter Strange (en ook uit keek naar het vervolg ervan) over het sinistere randje ervan. Hij heeft het vooral over moed, vertrouwen en kracht wat je op moet bouwen door de jaren heen en dat je je niet kan voorbereiden op zulke doseringen (behalve wat gemberthee tegen de misselijkheid). Alsof je een soort soort kapitein bent van een schip waarbij je ervaring opbouwt om diepere wateren te verkend. Met de tijd verdien je zo je 'zeebenen' en zou je ook kan navigeren als je aanvoelt dat er een onweer op komst is en het een ruige rit gaat worden. Zijn enige tip is je kussen of deken goed vast te houden en schrap te zetten voor wat er komen gaat.
Klik om te vergroten...
Dat is zo, dat je je zeebenen verdient. Probleem is dat je ze ook kunt verliezen. Dat is mij overkomen door enkele zeer nare ervaringen toen ik in psychedelische stormen overboord sloeg. Daarna wel weer getript en nieuwe zeebenen gekregen, maar mijn oude zeebenen liggen nog ergens op de bodem van de oceaan. Maar in die oude zeebenen zat ook een hoop jeugdige roekeloosheid, ik weet niet of ik dat wel terug wil.

0t0lerance zei:
Ondanks dat ik werkelijk waar geen flauw idee heb waar die het over heeft probeer ik mij te verplaatsen in zijn schoenen en te verbeelden hoe het zou zijn om duistere entiteiten in de ogen te kijken zonder in je broek te plassen uit angst (hier vertelde hij over ergens in een presentatie van hem).
Klik om te vergroten...
Ik denk door stevig geankerd te zijn in jezelf. Door een solide meditatie uit te voeren.

0t0lerance zei:
Wel bizar die timeloop ja, maar zou je het ooit overwegen om toch de moed bij elkaar te rapen.. onder het mom 'uiteindelijk kom je er weer uit' of om ervaring op te doen, om zoiets toch weer te proberen.. ? Sowieso vind ik het enorm fascinerend, ik ga het nog allemaal mee maken...
Klik om te vergroten...
Nee, ik heb geen interesse in zo hard mogelijk trippen. Al jaren niet meer. Mijn interesse ligt meer bij meditatie zelf: Zen, non-dualiteit. Niet zozeer de geest verkennen dus, maar uit de geest stappen. Al bestaat daar natuurlijk overlap in.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mindless zei:
at is zo, dat je je zeebenen verdient. Probleem is dat je ze ook kunt verliezen. Dat is mij overkomen door enkele zeer nare ervaringen toen ik in psychedelische stormen overboord sloeg. Daarna wel weer getript en nieuwe zeebenen gekregen, maar mijn oude zeebenen liggen nog ergens op de bodem van de oceaan. Maar in die oude zeebenen zat ook een hoop jeugdige roekeloosheid, ik weet niet of ik dat wel terug wil.
Klik om te vergroten...
Mooi gesproken!
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Eik zei:
(...)Je moet het maar durven... dat soort doseringen Psilocybine. Mij niet gezien!
Klik om te vergroten...
Nou, ik ben lekker bezig met kweken en ben wel van plan aan boord te gaan van de Enterprise met de tijd. Wie weet krabbel ik terug na 5gr, maargoed, ben nog druk bezig met de intentie te cultiveren en te onderzoeken hoe Kalindi hier naartoe heeft gewerkt. In 1 van zijn lezingen gaf hij het volgende protocol aan; 5gr, 7gr, 9gr met sitter... en vanaf dat punt was het 'alone in the alone'. Hij had 40 jaar aan ervaring.. dus ja, wie weet hoe lang hij erover deed voordat hij z'n eerste 50gr dosering aandurfde.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik zeg ook niet dat ik het per definitie onverantwoord vind. Ik zeg alleen dat ik niet de intentie heb om zelf zulke hoge doseringen te doen. Lijkt me gewoon doodeng! Naast dat de ervaring me best eng lijkt ben ik ook huiverig voor de mogelijk impact die het kan hebben op mijn dagelijkse leven. Als vader van 2 meisjes wil ik toch een bepaalde garantie dat ik kan blijven functioneren binnen deze maatschappij. Zonder die verantwoordelijkheid zou ik misschien wel wat meer durven experimenteren :sweatsmile:

Ben uiteraard wel heel nieuwsgierig om jouw ervaringen tzt te horen. Dat soort doseringen blijft fascinerend!
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mindless zei:
Weet niet of je zelf weleens boven de pak 'm beet 4 gram droog hebt getript, maar voor mij is dat al niet meer 'leuk' trippen. Dat zijn puur reizen in de vreemdheid van je eigen geest/de kosmos (de twee lijken hetzelfde in die staat). Het is niet echt entertainment te noemen denk ik, maar inderdaad eerder puur ontdekken, pionieren.


Dat is zo, dat je je zeebenen verdient. Probleem is dat je ze ook kunt verliezen. Dat is mij overkomen door enkele zeer nare ervaringen toen ik in psychedelische stormen overboord sloeg. Daarna wel weer getript en nieuwe zeebenen gekregen, maar mijn oude zeebenen liggen nog ergens op de bodem van de oceaan. Maar in die oude zeebenen zat ook een hoop jeugdige roekeloosheid, ik weet niet of ik dat wel terug wil.


Ik denk door stevig geankerd te zijn in jezelf. Door een solide meditatie uit te voeren.


Nee, ik heb geen interesse in zo hard mogelijk trippen. Al jaren niet meer. Mijn interesse ligt meer bij meditatie zelf: Zen, non-dualiteit. Niet zozeer de geest verkennen dus, maar uit de geest stappen. Al bestaat daar natuurlijk overlap in.
Klik om te vergroten...
Dank voor je reactie, een gewaarschuwd mens telt voor 2 denk ik dan. Zoals al aangegeven heb ik geen idee waar die het over heeft en zal het een kwestie van een keer ervaren worden. Ik neem je advies ter harte! Naar dit soort ervaringen en reacties ben ik opzoek, er is weinig over te vinden online.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wederom mooi gesproken @Mindless , heb er weinig aan toe te voegen. En uiteraard is je geestelijke gezondheid voor iedereen belangrijk. Ik bedoelde mijn "vaderschap-opmerking" ook niet arrogant. Bedoelde enkel te zeggen dat ik daardoor wel nog wat voorzichtiger ben geworden. Excuses als het overkwam alsof voor niet-ouders hun geestelijke gezondheid onbelangrijk is...
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#15
Eik zei:
Wederom mooi gesproken @Mindless , heb er weinig aan toe te voegen. En uiteraard is je geestelijke gezondheid voor iedereen belangrijk. Ik bedoelde mijn "vaderschap-opmerking" ook niet arrogant. Bedoelde enkel te zeggen dat ik daardoor wel nog wat voorzichtiger ben geworden. Excuses als het overkwam alsof voor niet-ouders hun geestelijke gezondheid onbelangrijk is...
Klik om te vergroten...
Zo kwam het op mij in ieder geval helemaal niet over hoor. :)

Ondanks dat ik geen vader ben, ben ik twee jaar geleden voor het eerst oom geworden van mijn lieve nichtje en pas ik vaak op. Ik wil nooit beweren dat dat in de buurt van vaderschap komt, maar ik heb nu veel meer een idee dan eerst wat het is om verantwoordelijkheid over een kind/kinderen te hebben. Ik heb alle respect voor vaders. :) En ik zie goed hoe je bepaalde dingen echt niet meer zo snel zou doen als je de verantwoordelijkheid hebt over zo'n kleine.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mindless zei:
Precies. Als je jonger bent (in je tiener- of vroege twintiger jaren) heb je toch meer een jeugdige overmoedige onverschrokkenheid. Om mezelf als voorbeeld te nemen: mijn allereerste trips (met anderen) waren even wennen, maar daarna ging ik echt los met hoeveelheid en frequentie, vooral in mijn eentje en er was eigenlijk helemaal geen angst. Hierdoor kon ik mezelf puur loslaten in die rollercoaster ervaring. Zelfs wanneer trips duister werden, maakte dat niet uit want ik keek ernaar, soort van in mijn veilige bubbel. Alsof ik veilig achter 30 cm glas naar een haai zat te kijken. Ik had een attitude van, laat maar komen, laat maar zien wat je kunt, test me maar, ik ben toch veilig in mijn bubbel. Maar dat kun je denk ik zo vaak doen, totdat het je precies daar raakt waar je zwak bent en die bubbel barst. En het wéét waar je zwak bent, want het is jou(w) eigen geest waar je mee dealt natuurlijk. En ik denk eerlijk gezegd ook dat het zo heeft moeten gebeuren. Psilo, DMT, etc. geeft jou dat wat je nodig hebt, niet dat wat je wilde. Wat ik wilde, was veilig vanaf een afstandje in mijn bubbel al deze krankzinnige interessante tripwerelden ondergaan. Wat ik kreeg, is dat mijn beschermbubbel werd doorgeprikt waardoor mijn veilige afstand helemaal verdween en ik zonder die bescherming in de diepte werd gegooid. Dat dwong me op een keiharde manier om meer respect en nederigheid voor psilo (en psychedelica in zijn algemeen) te ontwikkelen.

En ik ben dan geen vader, maar ik heb wel geleerd dat mijn geestelijke gezondheid waardevol is en dat als je deze middelen niet respecteert, er een reëel gevaar is dat je jezelf hiermee schaadt. Ik kan me goed voorstellen dat als je ook nog eens de verantwoordelijkheid hebt over kinderen, dat dit allemaal nóg belangrijker is.

Dit is serieuze shit. Voor geen goud zou ik dat soort doseringen doen die deze Kilindi lyi doet. Ik begrijp ook niet goed wat hij ermee wil bereiken eigenlijk. Wat is het einddoel? Het is allemaal wel enorm interessant en fascinerend natuurlijk om te zien hoe diep deze rabbithole gaat en wat daar te zien is, maar voor mij is dat het risico zeker niet waard. Bovendien heb ik andere dingen die ik veel belangrijker vind.


Hoeveel had je zelf al genomen dan?
Klik om te vergroten...
Verder dan enkele 2.5gr panaeolus cyanescens trip ben ik nooit gegaan, enkel om een keertje te ervaren wat het is. Dus ja, ik heb mn tenen in het water gehad.. en weet verder niks over psychedelica, behalve wat ik dan via boeken en videos erover opsteek. Laatst pikte ik dit van Kilindi op via een 14-delige video series psychedelica.

Hierzo "een" aflevering, wellicht ken je die serie. Aflevering 5 gaat over paddestoelen en daarin wordt het e.e.a genoemd over hogere doseringen. Er is bar weinig over te vinden, vandaar dit topic. Het liefst kom ik eerst alles te weten over wat mij te wachten staat.. tot 5 gram is er veel geschreven, maar daar voorbij is er heel weinig te vinden.. vandaar.. mijn intentie is niet om verder iets uit te lokken o.i.d enkel om informatie te verzamelen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
0t0lerance zei:
Verder dan enkele 2.5gr panaeolus cyanescens trip ben ik nooit gegaan, enkel om een keertje te ervaren wat het is. Dus ja, ik heb mn tenen in het water gehad.. en weet verder niks over psychedelica, behalve wat ik dan via boeken en videos erover opsteek. Laatst pikte ik dit van Kilindi op via een 14-delige video series psychedelica.

Hierzo "een" aflevering, wellicht ken je die serie. Aflevering 5 gaat over paddestoelen en daarin wordt het e.e.a genoemd over hogere doseringen. Er is bar weinig over te vinden, vandaar dit topic. Het liefst kom ik eerst alles te weten over wat mij te wachten staat.. tot 5 gram is er veel geschreven, maar daar voorbij is er heel weinig te vinden.. vandaar.. mijn intentie is niet om verder iets uit te lokken o.i.d enkel om informatie te verzamelen.
Klik om te vergroten...

Die serie ken ik niet. Misschien eens kijken.

Ik denk dat er niet veel over is geschreven, omdat de "heroic dose" al zeer heftig is en de meesten dat waarschijnlijk wel meer dan genoeg vinden. Zoals @Eik hierboven ook zei: de dose-response curve bij psilocybine is stijl, dus 4 gram droog doet meer dan slechts de intensiteit van 2 gram droog verdubbelen. Je kunt de hoge doseringen eigenlijk niet eens meer vergelijken met de lage doseringen. De eerste keer dat ik echt hoger ging doseren snapte ik ineens waarom het 'trippen' heet. Je gaat dan namelijk echt op een trip en bent niet meer in deze werkelijkheid.
0
0t0leranceLid
01-01-2024, 00:00
#18
odysee.com

Psychedelica Series Season 1 Episode 05 of 14 Psilocybin The Magic of Mushrooms

Psilocybin The Magic of Mushrooms Part 5 of 14 Follow along with us as we trace the historical use of mushrooms as keepers of mysterious teachings which can connect us with a world that has always bee...
odysee.com odysee.com
hierzo 'gratis' te kijken, voor de site van gaia moet je betalen. Verder is er nog een andere video over holy mushroom theory.. maar eigenlijk vind ik de hele reeks interessant.. kost wel een paar dagen om te kijken, maar elke video heeft wel wat fragmenten die ik niet had willen missen.
odysee.com

Psychedelica Series Season 1 Episode 11 of 14 The Holy Mushroom Theory

The Holy Mushroom Theory Part 11 of 14 Scholars agree that psychedelic substances played an important role in the origin of Christianity. However, they continue to debate if the images emblazed upon a...
odysee.com odysee.com
Mindless zei:
Ik begrijp ook niet goed wat hij ermee wil bereiken eigenlijk. Wat is het einddoel?
Klik om te vergroten...
Wat betreft dit.. geen idee, maar sommige ideeën van 'm zijn zo onwerkelijk/krankzinnig (viool is de baby van een cello en contrabas van een instrumentenplaneet en weet ik t allemaal..), dat ik het idee heb dat je niet meer weet wat onder of boven is na een bepaalde hoeveelheid paddenstoelen (vanaf 9.30 babbelt hij hierover..). Maargoed, uberhaupt iets mystieks ervaren wordt al een hele ervaring.. maargoed, dat zal dan het trippen zijn wat niks te maken heeft met wat we kennen op deze planeet.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het echte trippen lijkt me wel gaaf, maar psychedelica is toch wel intimiderend. Ik heb zojuist 11g droog van mn paddo kit geoogst. Ben benieuwd hoe ver ik met 5g kom.

Ik voel me toch wel een doetje. Maar aan de andere kant wil ik graag weten hoe het is. Mijn ervaringen op lagere dosis waren al bizar. Op een een of andere reden wil ik toch mezelf verder verlichten. Ik heb van vanalles gesnoept kwa psychedelics, maar tot het naadje gaan vind ik toch wel lastig.

Heb ook een zakje 5meo dmt gekocht. Vraag me af hoe lang ik daar na ga staren voor ik er wat van probeer. En of ik daar ooit genoeg van ga durven nemen.

Ik heb het idee dat psychedelica bijna een soort test is om te kijken hoe moedig je ben. Als je dat kan verslaan lijkt het me dat er wijnig over is in het leven wat je nog bang kan maken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Martinus zei:
Het echte trippen lijkt me wel gaaf, maar psychedelica is toch wel intimiderend. Ik heb zojuist 11g droog van mn paddo kit geoogst. Ben benieuwd hoe ver ik met 5g kom.

Ik voel me toch wel een doetje. Maar aan de andere kant wil ik graag weten hoe het is. Mijn ervaringen op lagere dosis waren al bizar. Op een een of andere reden wil ik toch mezelf verder verlichten. Ik heb van vanalles gesnoept kwa psychedelics, maar tot het naadje gaan vind ik toch wel lastig.
Klik om te vergroten...
Grappig. Jij hebt DMT gedaan. Ik zie daar persoonlijk meer tegenop dan een hoge dosering paddo's, omdat ik die laatste gedaan heb.

Martinus zei:
Ik heb het idee dat psychedelica bijna een soort test is om te kijken hoe moedig je ben. Als je dat kan verslaan lijkt het me dat er wijnig over is in het leven wat je nog bang kan maken.
Klik om te vergroten...
Nou, achteraf gebruikte ik vaak psychedelica om te ontsnappen aan dingen waar ik bang voor was in het dagelijkse leven. Ik geloof dan ook niet meer in verlichting door middelengebruik. Ja het kan je even een glimp geven daarvan, maar je moet alsnog altijd alles zelf nuchter ook gaan implementeren. Ik moet altijd denken aan die metafoor voor trippen van springen op een trampoline. Op het hoogste punt kijk je heel even over de schutting heen (de glimp op verlichting), maar je valt altijd weer naar beneden naar waar je al was. Het echte doel is om over de schutting heen te klimmen en daar moet je middels hard werk een ladder voor bouwen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."