#1
Beste DF leden,
Ik begin me wat zorgen te maken over een salvia trip die ik vrijdagavond heb gemaakt. Het was de 4e keer salvia die ik probeerde, waarvan de 2e maal alleen. De vorige trips zijn altijd goed verlopen maar deze keer was het totaal anders. De eerste 5 minuten van de trip waren totale amnesie, waarna ik wakker werd en enkel maar kon denken: "ik kom hier nooit meer van terug, ik ga gek door het leven moeten gaan en het is gewoon mijn eigen schuld."
Nu zijn er zo een 36 uur gepasseerd, en het enige waar ik aan kan denken is deze trip. Ieder moment als ik alleen ben, of het nu douchen, eten of een sigaret roken is, ik kan enkel maar denken dat ik mijzelf permanent veranderd heb. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet meer aan het trippen, maar het continue denken eraan maakt me echt gek.
Zijn er mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt na een heftige salvia trip? Alle tips en ervaringen zijn welkom, want begin me eerlijk gezegd wel wat zorgen te maken.
Mvg. Greendude
PS: Salvia is voor mij een absolute no-go meer![:tongueout:]()
Ik begin me wat zorgen te maken over een salvia trip die ik vrijdagavond heb gemaakt. Het was de 4e keer salvia die ik probeerde, waarvan de 2e maal alleen. De vorige trips zijn altijd goed verlopen maar deze keer was het totaal anders. De eerste 5 minuten van de trip waren totale amnesie, waarna ik wakker werd en enkel maar kon denken: "ik kom hier nooit meer van terug, ik ga gek door het leven moeten gaan en het is gewoon mijn eigen schuld."
Nu zijn er zo een 36 uur gepasseerd, en het enige waar ik aan kan denken is deze trip. Ieder moment als ik alleen ben, of het nu douchen, eten of een sigaret roken is, ik kan enkel maar denken dat ik mijzelf permanent veranderd heb. Begrijp me niet verkeerd, ik ben niet meer aan het trippen, maar het continue denken eraan maakt me echt gek.
Zijn er mensen die hetzelfde mee hebben gemaakt na een heftige salvia trip? Alle tips en ervaringen zijn welkom, want begin me eerlijk gezegd wel wat zorgen te maken.
Mvg. Greendude
PS: Salvia is voor mij een absolute no-go meer