Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDmt laat mij slapen

Dmt laat mij slapen

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#1
WeAreThe99% zei:
ik kom juist als herboren uit een DMT trip, en wil dan absoluut niet slapen maar juist lekker nagenieten en filosoferen
Klik om te vergroten...

Ja jammer man ben gek op LSD en keta maar daarom vroeg ik me af of dit bekent is..
Want ik trip niet van DMT en ja verschillende soorten gerookt..
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Jumping Jack zei:
Ja jammer man ben gek op LSD en keta maar daarom vroeg ik me af of dit bekent is..
Want ik trip niet van DMT en ja verschillende soorten gerookt..
Klik om te vergroten...
LSD is heerlijk spul! Je kan het op een spirituele manier gebruiken maar ook een recreatieve manier.
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#3
WeAreThe99% zei:
LSD is heerlijk spul! Je kan het op een spirituele manier gebruiken maar ook een recreatieve manier.
Klik om te vergroten...

Ja met Lsd ben ik heel ver wij nemen soms dus 500ug en dat is een zware trip. Maar ik vind dat heerlijk en ga daar heel erg goed op.
We hebben wel ondekt dat er een grens aan zit. Dus je kan daar nog wel 200ug bij nemen maar je gaat niet dieper ergens is er een grens en verder als dat kan je niet gaan.
Best wel interessant want dat wisten we niet.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jumping Jack zei:
Ja met Lsd ben ik heel ver wij nemen soms dus 500ug en dat is een zware trip. Maar ik vind dat heerlijk en ga daar heel erg goed op.
We hebben wel ondekt dat er een grens aan zit. Dus je kan daar nog wel 200ug bij nemen maar je gaat niet dieper ergens is er een grens en verder als dat kan je niet gaan.
Best wel interessant want dat wisten we niet.
Klik om te vergroten...
Volgens mij kun je wel dieper nog. Maar dan moet je meer dan 1 mg nemen. Er zijn op het forum ook wel topics over te vinden.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jumping Jack zei:
Moeilijk te zeggen ik weeg niet af een goede dosis.
Maar als ik een tjanga (als je dat zo schrijft) rook heb ik het zelfde na 2 hijsjes.
Ik moet meteen liggen en het liefst ga ik slapen.

Btw ik vape niet ik rook het
Klik om te vergroten...
Changa

Kan het me niet voorstellen. Ben dan zo verbijsterd door wat ik gezien heb dat ik er alleen maar aan kan denken.

Jumping Jack zei:
Ja met Lsd ben ik heel ver wij nemen soms dus 500ug en dat is een zware trip. Maar ik vind dat heerlijk en ga daar heel erg goed op.
We hebben wel ondekt dat er een grens aan zit. Dus je kan daar nog wel 200ug bij nemen maar je gaat niet dieper ergens is er een grens en verder als dat kan je niet gaan.
Best wel interessant want dat wisten we niet.
Klik om te vergroten...
Wordt weleens vaker gezegd, al weet ik de precieze grens niet. Dacht dat die wel hoger lag.

Van psilo zeggen diehard psychonauten vaak wel dat er geen grens/plafond aan zit hoe diep je kunt gaan.
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Is DMT niet ook een in het lichaam natuurlijk voorkomende stof, die (in kleine hoeveelheden) vooral aangemaakt wordt tijdens het slapen/dromen? Wellicht is de verklaring in die hoek te vinden?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#7
Elke keer als ik een goede DMT rook word ik helemaal helder en dan krijg ik lichte visuals.
En dan word ik zo moe dat ik meteen wil slapen.
Helemaal kapot!
Geen trip niks.
En de DMT die ik rook is van hoge kwaliteit.

Herkenbaar?
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Welke dosering gebruik je en heb je de kunst van het vapen wel onder de knie?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
als ik het rook slaap ik altijd voor een kwartiertje
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#10
mitchieee zei:
als ik het rook slaap ik altijd voor een kwartiertje
Klik om te vergroten...
Haha, vreemd verhaal eigenlijk. Nog nooit gehoord. De meeste mensen willen na hun trip graag onder woorden brengen wat ze allemaal hebben beleefd.
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardcore_frk zei:
Haha, vreemd verhaal eigenlijk. Nog nooit gehoord. De meeste mensen willen na hun trip graag onder woorden brengen wat ze allemaal hebben beleefd
Klik om te vergroten...
niet echt persee slapen, ik zie daadwerkelijk wel wat er gebeurd maar eigelijk alleen het begin voordat ik wegval, van de planeet weg en ik word uiteindelijk weer wakker eigelijk dan dan die goeie afterflow van wereldvrede
H
Hardcore_frkLid
01-01-2024, 00:00
#12
mitchieee zei:
niet echt persee slapen, ik zie daadwerkelijk wel wat er gebeurd maar eigelijk alleen het begin voordat ik wegval, van de planeet weg en ik word uiteindelijk weer wakker
Klik om te vergroten...
Misschien ga je gewoon zo knoeperdje hard, dat je hersenen het niet meer trekken en je een soort van out gaat?
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Hardcore_frk zei:
Misschien ga je gewoon zo knoeperdje hard, dat je hersenen het niet meer trekken en je een soort van out gaat?
Klik om te vergroten...
ik denk dat dat het is ja
H
HierEnDaarEenFuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wellicht de dosering naar beneden?

hoeveel dmt neem je voor een trip?
J
Jumping JackLid
01-01-2024, 00:00
#15
Snuffelaar zei:
Welke dosering gebruik je en heb je de kunst van het vapen wel onder de knie?
Klik om te vergroten...

HierEnDaarEenFuifje zei:
Wellicht de dosering naar beneden?

hoeveel dmt neem je voor een trip?
Klik om te vergroten...

Moeilijk te zeggen ik weeg niet af een goede dosis.
Maar als ik een tjanga (als je dat zo schrijft) rook heb ik het zelfde na 2 hijsjes.
Ik moet meteen liggen en het liefst ga ik slapen.

Btw ik vape niet ik rook het
W
WeAreThe99%Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik kom juist als herboren uit een DMT trip, en wil dan absoluut niet slapen maar juist lekker nagenieten en filosoferen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."